Friday 1 June 2012

Brak Savjetodavne Pitanja pitati

Brak - jedan od najznačajnijih i život mijenja događaja u životu pojedinca, općenito nije krevet od ruža. Nažalost, prije nego uzimajući u braku većina parova uvelike pogrešno interpretirati vrijednost ide za brak savjetovanje. Brak savjetovanje nije uvijek učinjeno zbog nekih problema u vezi ili preciznije, bračnih problema. Brak savjetovanje čak se može učiniti ako ste oboje imaju vrlo dobru kompatibilnost, samo da otkrijete više o dubljim aspektima vašeg odnosa. I to ne uzeti neki razumijevanje sposobnost da razumiju, 'ne brak savjetodavni rad'? To čini rad i pomaže u jačanju vaš odnos. Brak savjetovanje pitanja su zamoljeni da vam brak terapeuta, koji je analizirati i interpretirati vaše odgovore.
Brak Savjetodavne Pitanja Prije vezati čvor
Oboje vole jedni druge i da ste odlučili vezati čvor prije. Pa, zašto se ne odgovoriti na ovih pet pitanja koja svibanj vam pomoći da razumijete veću sliku svog života dolazi, u bolji način. Osim toga, ta pitanja mogu biti kao što je brak savjetovanje pitanja ojačati vaš odnos. Ovdje idu ...
Q1) Zašto želite da se udaju?, Ako ste u mogućnosti odgovoriti na ovo pitanje, možete osvojiti pola bitke. Većina ljudi će se vjenčati zbog vanjskih pritisaka kao što su obitelj i društvo. Zašto ne dati mislio na ovo pitanje? Želite li se vjenčati, jer to je samo proces, vi ste to učiniti po defaultu? Ili ste zaista imaju potrebu i osjećaj dijeliti svoj život s drugom osobom? Udala jer ti si jedan za godina ili zato što si ti jedini udomitelja za svoje roditelje, može zvučati logično, ali ako vaše srce nije u braku, dobro, onda znate bolje gdje vaš život će biti u budućnosti. Pen dolje tvoj odgovor na ovo pitanje i vidjeti gdje stojite. Ja sam ozbiljan, samo probati.
Q2) Zašto želite udati ovu osobu?, Nemojte reći da je volim, da me on voli. Pa, da ste svjesni o, do sada. Brak treba više nego ljubav. Vi ste, da bi odražavala dublje kvalitete vašeg partnera. Neki faktori koji ga zasebne / nju i čine ih posebno za vas. Što vas čini odabrati tu osobu, umjesto bilo kojeg tijela koje drugo? Kako će on biti vaš udomitelja u životu? Kako sigurni da su o osobi? Razmislite preko njega. Ćete izaći više riješen.
Q3) Koje su vaše Sličnosti i razlike?, Ovo je jedan od najboljih brak savjetovanje pitanja pitati jedni druge. Zapamtite, ako možete podijelite vaše sličnosti i uživati ​​u različitosti, možete biti budite uvjereni da ćete biti lako moći jedriti uspone i padove života. Zapišite sve svoje sličnosti i razlike i raditi na poboljšanju njima. To može raditi čudesa u maksimalizirate svoj ljubavi kemije.
Q4) Koje su osnovne vrijednosti koje Cherish u svom partneru?, Jedan od mojih omiljenih osobne brak savjetovanje pitanja. Ovo pitanje u sebi obuhvaća istinske vrijednosti na kojima želite graditi bračni život. To će odgovoriti na ono što vas čini posebnim i jedni za druge.
Q5) Kako zamišljate Your braka?; Svaki pojedinac mora imati viziju u životu. Kada dobivanje oženjen, morate imati planove i nade u neke lijepe budućnosti. Pa, morate imati. Međutim, vi ste na posao za njega, baš kao i vi radili u jurnjava nju / njega i osvajanjem svog / svoje srce. Imajte na umu da uzbuđenje i strast. Isti energije i ljubavi koju ste da bi u vašem životu u braku da bi ga veliki uspjeh.
Brak savjetovanje je svakako jedan prekrasan način da se riješi sva pitanja koja nevolje vaš um. U slučaju, imaš neka ozbiljna pitanja u vašem umu o svom braku, tu su i razne pitanja pitati brak terapeut, koji će vam pomoći organizirati svoj um. Brak savjetovanje savjeti ne rade i oni stvarno mogu vam pomoći u izgradnji zdravih odnosa. Kada ste spremni s odgovorima gore pitanja brak savjetovanje, možete biti sigurni u svoju ljubav. Na kraju, ja ne mogu odoljeti iskušenju da su prekrasan molitvu, nekoliko redaka koji su uzeti iz filma, Šetnja za pamćenje, koji se može sažeti kamen temeljac svakog odnosa. Just odraziti na njih i zaronite duboko u njih, sve odgovore ćete dobiti, automatski ...
Ljubav je strpljiva, ljubav je vrsta., Ona ne zavidi, ne hvali,, to nije ponosan, nije primitivan,, to nije sam po sebi - tražeći,, to nije lako naljutio, on drži nikakvog traga o tome krivo,, Ljubav ne užitak u evil, ali raduje s istinom,, to uvijek štiti, uvijek vjeruje, uvijek se nada, uvijek čuva ....Ljubav nikada ne uspije.
Želimo vam sretan bračni život!

2 comments:

  1. Pozdrav moje ime je Camila Rodela i ja sam iz Hrvatske, ali živim u Sjedinjenim Americkim Državama
    State.I sam ovdje da svjedocim o dobrim djelima DR.OGAGA ??KUNTA u My
    Moj suprug i ja smo 27 godina vjencali s dvoje djece. Samo
    prije dvije godine sve je došlo do kraja. Želio sam muž natrag i molio sam
    ali nikada nije slušao, pa sam došla na nekoliko svjedocanstava o tome
    odredeni carobnjak. Neki su svjedocili da je donio svoje Ex
    ljubavnik, neki su svjedocili da vraca maternicu i rak, i druge
    bolest, neki su svjedocili da može baciti caroliju da zaustavi razvod i isto tako
    carolija da dobije dobro placen posao tako dalje. Nevjerojatno je, takoder sam došao preko jednog
    osobito svjedocanstvo, bilo je o ženi nazvanoj Vera, o kojoj je svjedocila
    kako je vratio svog bivšeg ljubavnika i na kraju njezina svjedocenja
    ispustio je e-poštu. Nakon citanja svih ovih, odlucio sam mu pokušati. I
    kontaktirao me putem e-pošte i objasnio mu problem. i on mi je rekao
    što trebam uciniti, ucinio sam to i moj suprug se vratio k meni. Mi smo riješili naše
    pitanja i bili smo još sretniji nego ikad prije DR.OGAGA ??KUNTA ti si a
    darovitog covjeka i necu ga prestati objavljivati ??jer je divan
    Covjek. Ako imate bilo kakvih problema i tražite pravu i istinsku
    Probajte ga u bilo kojem trenutku, on je odgovor na vaše probleme. Možeš
    kontaktirajte ga putem e-maila: ogagakunta@gmail.com i riješite probleme
    poput mene. Može riješiti sljedece probleme i još mnogo toga.
    (1) AKO želite svoj povratak
    (2) ŽELITE ZADOVOLJAVATI SVOJU BOGU ZA STOP DIVORCE
    (3) ŽELITE PROMICIRATI U VAŠEM UREDU
    (4) ŽELITE ŽENE I ŽENE NA RADU UCINITI ATRAKTIVNO
    (5) Ako želite objasniti dijete
    (6) ŽELITE BITI BOG
    (7) ŽELITE SVOJU UMJETNU DA VOLIM SAMO ZA VLASTITU ŽIVOTU
    (8) POTREBU JEDNOG LUCK SPELL
    (9) POTREBU LOTTERIJSKI SPLIT
    (10) Trebate posao
    ogagakunta@gmail.com

    ReplyDelete
  2. žao mi je što ovo stavljam na internet, ali nemam izbora. Zar nikad nisam vjerovao u ljubavne čarolije ili uroke sve dok nisam sreo tog čarobnjaka kada sam ove godine posjetio prijatelja u ukrajini na poslovnom samitu. Upoznajem čovjeka po imenu dr. ALABA bio je zaista moćan i mogao bi pomoći čarolijama koje bi vratile izgubljene, ljubavnike i čarobni novac, magiju ili magiju za dobar posao ili sreću. Sada sam sretan. Svjedočim jer me muškarac za kojeg sam se htjela udati napustio 5 tjedana prije vjenčanja i život mi se preokrenuo jer je naša veza trajala 3 godine. Zaista sam ga voljela, ali njegova majka je bila protiv nas i nije imala dobro plaćen posao. Kad sam upoznao ovog čarobnjaka, rekao sam mu što se dogodilo i objasnio mu situaciju. U početku sam bio neodlučan i sumnjičav, ali sam samo pokušao. A za dva dana, kad sam se vratila u Njemačku, nazvao me prijatelj (sada muž) i došao k meni i ispričala sam se što je sve dogovoreno s majkom i obitelji i dobila sam novi razgovor za posao kako bih se vjenčala. Nisam vjerovala jer je dr. ALABA samo pitala moje ime i ime moje prijateljice i sve što sam htjela. Pa, sada smo sretno vjenčani i očekujemo svoju malu bebu, a moj muž također ima novi posao i život nam je postao puno bolji. Njegov e-mail glasi: sada smo sretno vjenčani i očekujemo svoju malu bebu, a i moj muž ima novi posao i život nam je postao mnogo bolji. Njegov e-mail glasi: sada smo sretno vjenčani i očekujemo svoju malu bebu, a i moj muž ima novi posao i život nam je postao mnogo bolji. Njegov e-mail je: dralaba3000@gmail.com Možete ga kontaktirati i putem WhatsAppa / vibera s ovim brojem +1 (580) 373-2215

    ReplyDelete