Friday 4 May 2012

Ja sam deprimiran: Što trebam učiniti

Lara je izuzetno uspješan financijski stručnjak / inja. Mogla je dobiti sve raskoši je htjela, imali nekoliko pravih dobri prijatelji kojima je mogla osloniti. Ona se koristi za party svaki vikend alternativne i općenito je 'mitski život'. Negdje dolje line ipak, bilo je nešto što joj je prigovaralo. Konačno jedan dan, sjedila je sama, depresija nazire veliki na nju psihe. Ona sama je pitao ja sam deprimiran. Ali zašto? Ona nije imala odgovor.
Naša psiha je takva neizmjerna entitet koji mi mislimo da sami ne razumijemo svoje hirovima ponekad. Biti u stanju 'Ja sam depresivan, što trebam učiniti' nema ni grama novost za većinu nas. Umjesto toga, ono što je važnije nije činjenica da ste u depresiji, ali kako izaći iz nje. To je na kraju gdje se nalazi pobjeda. Jednom sam bio gunđanja o tome kako nisam dobio ono što želim koja je bila uzrok za mene biti depresivan. Ono što moja baka mi je rekao u odgovoru je nešto što sam mislio bih podijeliti sa svima onima koji su kroz sam u depresiju i ne znam zašto situaciju.
Kako ću znati da sam depresivan, dobro, ovo je upit koji se jednostavno ne može odgovoriti. Kao što sam rekao, ako mi sami ne razumijemo ponekad ono što nam se događa, kako se drugima reći što se događa? To je nešto što samo ti udari niotkuda! Znam, ja sam uzimajući depresivno kad se osjećam stvarno stvarno mali, a svijet oko ne čini da se dobro na sve. Ne možete naći ništa ugodan, pa čak i najbolje stvari ne dotjerati se vaše stanje uma. Mislim da je kada morate reći da sam deprimiran.
Ja sam deprimiran i usamljeno, Moja baka je retorika na tom je zašto se osjećate usamljeno kada imate toliko puno prijatelja, a dobar broj srodnika koji su svi tu za vas? Usamljenost i depresija nije točno izvediv jednadžba. Budite u kontaktu s njima, ako ste izgubili dodir s nekim, uspostaviti rapport ponovo i onda ne bi dobili vremena za depresiju. Na tom će netko reći da sam deprimiran jer sam jednu. Dobivanje duša mate je tako totalno nije u našim rukama! Osim toga, tko kaže da oni koji su njih dobio, ne suočavaju s problemima ili depresija? Dakle, depresija je samo krpa da ste sami stavili na vaš um sa svim tim neozbiljan razloga. Ako je Vaš sudbina je povezana s Vama posebnu osobu vani, ti bi sigurno zadovoljiti tu osobu! Ne trebate biti depresivan o tome! Pitati one koji su sami o druženju i oni će vam dati hrpe ideja! Rade ili studiraju, družiti se s prijateljima, u kratkom zabavite se! Ja mislim da sam dobio jedan odgovor što učiniti kada depresivno!
Ja sam deprimiran i želim umrijeti; Pa, umiranje nije rješenje za vaše probleme, niti je bježao od stvarnosti. Alkoholizam i droga je postala način za mnoge pobjeći od okrutne stvarnosti svijeta. Ali morate ga lice! Stvar ovdje je umiranje nije idealna stvar za učiniti, niti je ovisnost o drogama ili alkoholu. Ključ, kao i moji baka kaže kad god kažem, ja sam depresivan, što trebam učiniti? - Je da ima nešto u svom životu koji čini vas sretnima. Moglo bi se slijedila likovnih umjetnosti, kuhanje, glazba, pisanje, pjevanje, socijalni rad, ili čak i gledanje filmova! Trebao bi vam dati unutarnju radost i mir. Na kraju, depresija lijekovi ne bi se polovina kao učinkovit kao ove stvari vam prep iznutra. Kada to učinite nešto za druge i gdje se osjećaju sretnima o tome, također automatski osjećati jako dobro. Na taj način možete napraviti dugotrajnog prijateljstva i odnose. Na taj način da ne dobijete priliku da se osjećaju usamljeno i depresivno, kao što bi bilo konstruktivno zauzet cijelo vrijeme.
Ja sam deprimiran bez razloga, Da, dragi dijete, moja baka mi kaže postoji vrijeme kada se osjeća depresivno, bez vidljivog razloga. Onda to je vrijeme kada se preispitivati ​​se. Zatvorite oči i stabilizirati svoje misli koje idu u svim mogućim smjerovima. In Vipasanna, umjetnost meditacije, kažu da je vaš um je kao majmun koji ne zaustavi skakanje s jedne grane na drugu. Imate ga smiriti. Različite tehnike disanja su najbolji način za to. Dovoljno je da sve od your mind raščistiti, neka jasna iskra znanja dolaze putem. Ti bi se razumjeti i dobiti odgovor na "Ja sam deprimiran. Što trebam učiniti? "
Srž svega je to mislim da svatko od nas treba težiti za unutarnji mir i imaju najmanje očekivanja od drugih. U isto vrijeme, učiniti ono sve što možete za njih. Razviti hobi i njegovati, a ponekad i neka drugi znaju što ste dobili! Konačno, preispitivati ​​se i gledati unutar sebe. To je najbolje da se uvijek pokušati i napraviti vrijednost dopune svoje osobnosti, umjesto da govori sam depresivan svih vremena, odnosno razmišljanje o tome zašto sam depresivan? Nakon svega ovoga, nadam se da ćete dobiti drift! Depresija je samo stanje uma i svih nas su obdarena dovoljno dobro nositi s time dobro! Take care!

No comments:

Post a Comment