Tuesday 22 May 2012

Unhappy Relationship Advice

Kada smo u ljubavi i snažan, sretan odnos, sve se čini savršenim. Mi smo sadržaj, sretni, volimo trošiti naše vrijeme s tom posebnu osobu i planirati budućnost s njim ili njom uz nas. Ali što se događa kada je naš odnos više nije isti, kada smo dobili taj osjećaj da nešto nije u redu? Što se događa kada oba partnera postaju povučen jedni od drugih i strah potrošnje čak i nekoliko sati sami jedni s drugima? Sve ove stvari signal samo jednu stvar, a to je, oba partnera su zapeli u nesretnom odnos.
Što čini ljude stick ili držati na vezu dugo nakon što je mrtav? Za većinu, to je strah od samoće, da na svoju ruku, opet. To je self-sumnje da možda nećemo naći netko dovoljno dobar. Ili ponekad, posebno za žene, to bi moglo imati veze s financijskim nesigurnosti. Što god bi mogao biti razlog, nesretna povezanost može napraviti osoba bijedan i naglasio kao nitko. Dakle, što se mogućnosti osobe u nesretnom odnos imate? Ukoliko je on / ona i dalje trpe, pokušati promijeniti stvari, ili jednostavno prošetati van? Ovdje je nekoliko korisnih i praktičnih nesretan odnos savjet za ljude koji se nađu u sličnim okolnostima.
Savjeti za Unhappy Relationships
Postoje dvije stvari koje ljudi u nesretnim vezama mogu učiniti, do kraja svoje bijede. Jedan od njih je da napore i pokušati promijeniti situaciju ili čak i sami promijeniti ako je potrebno. A drugi je da se iz odnosa i započeti stvaranje života za sebe.
Kako popraviti odnos, popraviti odnos nije lako. Za početak, oba partnera trebala otvoriti i komunicirati. Također, tu bi trebao biti spremnost na obje strane kako bi se odnos rada. Ako bilo koji od partnera žele biti izvan odnosa, ne postoji ništa mnogo toga može biti učinjeno. Dakle, prije svega nesretna odnos savjet za oba partnera je sjesti i razgovarati jedni s drugima i saznati jesu li oba želite ostati u vezi ili ne.
Sljedeći korak je pokušati shvatiti što je uzrok iza ove nesreće. Koja su pitanja odnosa? Je li to novac ili nedostatak to? Je li to nešto za napraviti sa koliko domaćinstvo odgovornosti su podijeljene između para? Ili su problemi nastali zbog nedostatka vremena zajedno proveli? Nakon što je odnos problemi su identificirani, par može početi tražiti rješenja kako bi riješili isti. Pronalaženje rješenja može uključivati ​​puno kompromisa na dijelu od oba partnera, koji su trebali biti spremni da, ako su stvarno ozbiljni o jedni druge. U ovom trenutku, uzimajući pomoć od stručnih i ide za odnos savjetovanje može učiniti mnogo dobra previše.
Našto težak to spasiti odnos, važan nesretan odnos savjet za par je početi s čistim škriljevca. Bilo kakva prošlosti boli ili bolesti osjećaje koji bi mogli imati razvila između dva, treba zanemariti. Oprostiti i zaboraviti je mantra kada je u pitanju spremanja odnos.
Kako izaći iz nesretna povezanost, ako je odnos problema pokrenuti duboko, moglo bi biti nemoguće spasiti vezu. U tom slučaju odvajanje ili okončanje veze je najbolja opcija za oba partnera. Međutim, odnos break-up može biti teško u situacijama kada je drugi partner još uvijek želi biti u vezi. To može biti vrlo teško za bilo tko reći nekome da jednom duboko stalo, da se više ne osjećam isto i želite break-up. Međutim, umjesto umiranja spor smrt borave u vezi, strpljivo i nježno objašnjavajući drugi partner, što i zašto ta odluka donesena, je uvijek prava stvar za učiniti. A kada osoba to čini, on treba da shvate da ne postoji ništa da se osjećaju krivima o tome što je ta odluka je dobro u dugoj vožnji, kako za ljude zaglavi u upropašćujem odnos.
Ljudi koji se odluče za potonje nesretan odnos savjet, odnosno izaći iz veze, svibanj pronaći sebe usamljen neko vrijeme. U ovom osjećaj izoliranosti, oni mogu završiti dating ljudi koji nisu svoje vrste. Dakle, nakon raspada, daje malo vremena za sebe da ozdravi i da u potrazi za prijatelja ili pratitelj u susretu s ljudima, nego kao partner, će ih spriječiti od ulaska u odnosima s pogrešne vrste ljudi. Da bi se istinski sretan, tražeći prijatelja koji je istinski zainteresirani, čija je tvrtka jedan uživa, koji se uklapa u jednom stilu života i koji se brine je ono što osoba treba tražiti kada se samo iz odnosa.

3 comments:

  1. Pozdrav moje ime je Camila Rodela i ja sam iz Hrvatske, ali živim u Sjedinjenim Americkim Državama
    State.I sam ovdje da svjedocim o dobrim djelima DR.OGAGA ??KUNTA u My
    Moj suprug i ja smo 27 godina vjencali s dvoje djece. Samo
    prije dvije godine sve je došlo do kraja. Želio sam muž natrag i molio sam
    ali nikada nije slušao, pa sam došla na nekoliko svjedocanstava o tome
    odredeni carobnjak. Neki su svjedocili da je donio svoje Ex
    ljubavnik, neki su svjedocili da vraca maternicu i rak, i druge
    bolest, neki su svjedocili da može baciti caroliju da zaustavi razvod i isto tako
    carolija da dobije dobro placen posao tako dalje. Nevjerojatno je, takoder sam došao preko jednog
    osobito svjedocanstvo, bilo je o ženi nazvanoj Vera, o kojoj je svjedocila
    kako je vratio svog bivšeg ljubavnika i na kraju njezina svjedocenja
    ispustio je e-poštu. Nakon citanja svih ovih, odlucio sam mu pokušati. I
    kontaktirao me putem e-pošte i objasnio mu problem. i on mi je rekao
    što trebam uciniti, ucinio sam to i moj suprug se vratio k meni. Mi smo riješili naše
    pitanja i bili smo još sretniji nego ikad prije DR.OGAGA ??KUNTA ti si a
    darovitog covjeka i necu ga prestati objavljivati ??jer je divan
    Covjek. Ako imate bilo kakvih problema i tražite pravu i istinsku
    Probajte ga u bilo kojem trenutku, on je odgovor na vaše probleme. Možeš
    kontaktirajte ga putem e-maila: ogagakunta@gmail.com i riješite probleme
    poput mene. Može riješiti sljedece probleme i još mnogo toga.
    (1) AKO želite svoj povratak
    (2) ŽELITE ZADOVOLJAVATI SVOJU BOGU ZA STOP DIVORCE
    (3) ŽELITE PROMICIRATI U VAŠEM UREDU
    (4) ŽELITE ŽENE I ŽENE NA RADU UCINITI ATRAKTIVNO
    (5) Ako želite objasniti dijete
    (6) ŽELITE BITI BOG
    (7) ŽELITE SVOJU UMJETNU DA VOLIM SAMO ZA VLASTITU ŽIVOTU
    (8) POTREBU JEDNOG LUCK SPELL
    (9) POTREBU LOTTERIJSKI SPLIT
    (10) Trebate posao
    ogagakunta@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Željela bih sa mnom podijeliti javna svjedočenja o tome kako je isti čovjek kojeg sam vidio na ovom forumu nazvao Dr. Agbazar iz AGBAZARSKOG TEMPLE-a, upravo napravljen za mene, ovaj čovjek je upravo svojom magijom donio mog izgubljenog bivšeg muža u roku od 72 sata. Bila sam udana za svog supruga Alana Evansa, dugo smo bili zajedno i voljeli smo se, ali kad ga nisam uspio roditi 4 godine, napustio me i rekao da ne može više nastaviti, sada tražim načine da ga oporavim dok nisam vidio ovu stranicu dr. Agbazar na njegovu moć. Također mu se obratite za probleme kroz koje prolazite i provjerite vlastitim očima:

    ( agbazara@gmail. com ) ILI WhatsApp na ( +234 810 410 2662 )

    ReplyDelete
  3. Željela bih sa mnom podijeliti javna svjedočenja o tome kako je isti čovjek kojeg sam vidio na ovom forumu nazvao Dr. Agbazar iz AGBAZARSKOG TEMPLE-a, upravo napravljen za mene, ovaj čovjek je upravo svojom magijom donio mog izgubljenog bivšeg muža u roku od 72 sata. Bila sam udana za svog supruga Alana Evansa, dugo smo bili zajedno i voljeli smo se, ali kad ga nisam uspio roditi 4 godine, napustio me i rekao da ne može više nastaviti, sada tražim načine da ga oporavim dok nisam vidio ovu stranicu dr. Agbazar na njegovu moć. Također mu se obratite za probleme kroz koje prolazite i provjerite vlastitim očima:

    ( agbazara@gmail. com ) ILI WhatsApp na ( +234 810 410 2662 )

    ReplyDelete