Sunday 27 May 2012

Projektiranje rasvjete

Rasvjeta igra važnu ulogu, dok uređenje okolnih, da li je interijera ili eksterijera. Baš kao i plaćati pozornost na boje boje i namještaj u sobi, jedan također treba obratiti pažnju prilikom dodavanja prirodnih ili umjetnih izvora svjetlosti u okolini. If Razumijem da osvjetljenje dizajn osnove ispravno, onda možete pružiti prostor u ambijentu koji izgleda svijetle, čiste i prostrana za dan vremena korištenja, ili mutni i malo romantične za večernje stranke. Proći kroz ove osnove Rasvjeta i ideje za stvaranje lijepog izgleda prostora.
Projektiranje rasvjete Osnove
Navedene u nastavku su osnove rasvjete dizajn, o tome kako bi osvijetlili određeni objekt ili sobu. Zatim savjeti o odabiru umjetnog i prirodnog svjetla, i na način da se formira plan rasvjete.
Sustav rasvjete, to će biti dobro ako razumijete o sustav rasvjete, iako su većinom tih načela primjenjuju za dodavanje svjetlo na temu u fotografiji ili se koriste za osvjetljavanje prizor ili lik u 3D. Razumijevanje ovaj sustav, može Vam pomoći u stvaranju vizualne akcenti u vašem domu. Za stvaranje sustava rasvjete, potrebne su tri stvari, što je ključni svjetla, ispunite svjetlo i stražnje svjetlo. Key je svjetlost glavni izvor svjetlosti, koji mogu biti Sunce, ispunite svjetlo dodatno svjetlo se koristi za omekšavanje sjena i tamo se vraća svjetlost koja razdvaja predmet iz pozadine. Na primjer, razmislite postoji vaza čuva se u prostoriji koja je sve prirodno key svjetlo iz desnog prozora, a dodatni električni (popuniti svjetlo) na vazu s lijeve strane koji omekšati vaza u sjenu. Konačno, morate staviti dodatni manji svjetlo (back light), iza vaze da ga odvojiti od pozadine. Na taj način možete osvijetliti predmete, budalaštine ili neke posebne ukrasne predmete u vašem domu.
Odabir prirodnu i umjetnu rasvjetu, a kvaliteta i količina svjetla koja dolaze u prostoriji treba biti kontrolirani s dobrim prirodnim izvorom svjetlosti. Ako imate istok okrenut prozori, dobit ćete svijetao rano ujutro nakon duge sjene, a bez sunca nakon podneva, koristite umjetno svjetlo za kontrolu odraza i maksimalno raspoložive prirodne svjetlosti u istočnoj i sjever prema sobama. Za zapadu suočava sobe, ugrijati suncu tijekom dana, što može uzrokovati odraza. Sjeverna suočava soba dobiti hladno i opora svjetlo umjesto izravnog sunčevog svjetla. Prema jugu prozori su dobri kao i oni daju toplo svjetlo tijekom cijeloga dana. Za rasvjetu razne sobe, koristiti udubljenjem rasvjeta dizajn čvora ili koristiti strop visi svjetlo čvora.
Skiciranje out Rasvjeta plana; Ako ste izgradnji novog doma, ili planiranju velike obnove kuće, a zatim napraviti svjetlo plan u isto vrijeme kada su čineći vaš vodovod plan. Važno je da se liječiti svaku sobu u kući kao pojedinca. Uzmite u obzir dob ljudi koji su idući u biti žive u sobi, i razmislite glavni izvor svjetlosti u sobi. Na primjer, izvor svjetla kad osoba gleda TV ili studiraju na svojim radnim stolom, itd. Pobrinite prostorija prema njihovoj svrsi su dobro osvijetljene, spavaće sobe može imati meke svjetlosti koja ulazi kroz njih, a dnevni boravak i kuhinju potrebno jakom svjetlu . Na taj način obilježiti iz utičnice u pojedinim sobi, izvor prirodnog svjetla i mjesta za svjetiljke za osvjetljavanje određenih objekata u sobi. Također, plan iz koliko svijetao napona i niskog napona svjetla što vam je potrebno za dom i vanjsku rasvjetu. Provjerite jeste li nositi plan sa sobom prilikom kupovine za električna svjetla i osnovnih čvora.
Stambeno Projektiranje rasvjete Ideje
Ispod su različite stambene rasvjeta dizajn ideje, koje će Vam pomoći u stvaranju lijepo lit spavaću sobu, kuhinju ili vrt.
Kuhinja Projektiranje rasvjete Ideje, okrenut jugu prozori su savršeni za kuhinju kao oni pružaju svjetlosti tijekom cijeloga dana. Prostor kuhinje treba biti svijetla izgleda, tako da izgleda čisto i možete vidjeti male pribor za jelo lako. Mali, ali moćan plafonjere su dobra ideja za kuhinju rasvjete. Oni će distribuirati jednake i jakom svjetlu. Također možete instalirati fluorescentna svjetla mini ispod zid jedinica, kako bi osvijetlili svoj rad površinu bolje.
Stambeni prostor Projektiranje rasvjete Ideje, dok je osvjetljenje dnevnog boravka, najprije uzeti u obzir praktične aspekte i zatim koristiti dodatne svjetlo instalacija za naglasak objekata u dnevnom boravku. Ako ste smješteni TV u dnevnom boravku, onda svjetlo treba biti na strani TV-a, kao svjetlost dolazi iza TV može proizvesti odraza na zaslonu, a svjetlo ispred TV može napraviti sobu tamnu, koji će pritisak oči dok gledate TV. Ako želite čitati u sobi, a zatim stavite svjetlo iza i iznad stolica ili kauč. Koristite posebne svjetiljke kako bi osvijetlili svoju knjigu police, ili slika, artefakt, itd. Za uređenje dnevnog boravka, možete objesiti šarene svjetiljke iznad kauč za stvaranje prekrasnom ambijentu.
Spavaća soba Projektiranje rasvjete Ideje, uređenje za spavaće sobe trebate napraviti osvjetljenje koje je mekan, tako da se možete opustiti i spavati. Ali, to također treba biti svijetle dovoljno, tako da vam omogućuje vidjeti kada se mijenja odjeću u jutarnjim satima. Instalacija krevet bočna svjetla koja se može lampe na zidnim svjetla. When svjetla su na obje strane kreveta, jedna osoba može isključiti svoju stranu da spava, a druga osoba bi njegovo svjetlo na čitanje. Instalacija glavni prekidač svjetla u blizini vrata, tako da možete prebaciti na svjetla prilikom ulaska u sobu. Instalacija fluorescentna svjetla unutar ormar koji se ukljucite kada otvorite ormar i isključiti kada zatvorite garderobu. Postavite horizontalno montiran bijela svjetla s obje strane odijevanja ogledalo, tako da ne vidim sjene na vaše lice.
Vanjska rasvjeta Design Ideje; Vanjska rasvjeta treba biti takav da ga osvjetljava okolne ispravno, tako da možete hodati lako, i vidjeti nogostup ispravno. Međutim, to ne bi trebalo biti tako svijetle da se stvara glares. Za stvaranje ravnoteže i rasvjeta vam je potrebna kombinacija standarda i niskog napona svjetla. Možete koristiti put svjetla, za proizvodnju širok i dolje širenje svjetlosti. Možete koristiti reflektore for dvorištu krajolik rasvjeta, te koristite fenjer vrstu svjetla za osvjetljavanje staza. Pozicioniranje svjetlosti je vrlo važno, provjerite da li pozicija svjetla na takav način da su 2 metara iznad tla u blizini sjedi i niskog napona. Također možete koristiti niskog napona rasvjete dolje naglasiti određene stavke poput slapa, ili artefakt. Također možete položaju reflektor ili reflektor na ogradu ili zid, koji je u neposrednoj blizini biljke, kako bi naglasak njihova silueta.
To su bili rasvjeta dizajn osnove i različite ideje za osvjetljavanje unutra, vani, i stvoriti prekrasne, ali praktično svijetli prostor. Dakle, koristite gore navedene ideje stvoriti svijetao i lijepo osvijetljen dom prostor!

2 comments:

  1. Pozdrav moje ime je Camila Rodela i ja sam iz Hrvatske, ali živim u Sjedinjenim Americkim Državama
    State.I sam ovdje da svjedocim o dobrim djelima DR.OGAGA ??KUNTA u My
    Moj suprug i ja smo 27 godina vjencali s dvoje djece. Samo
    prije dvije godine sve je došlo do kraja. Želio sam muž natrag i molio sam
    ali nikada nije slušao, pa sam došla na nekoliko svjedocanstava o tome
    odredeni carobnjak. Neki su svjedocili da je donio svoje Ex
    ljubavnik, neki su svjedocili da vraca maternicu i rak, i druge
    bolest, neki su svjedocili da može baciti caroliju da zaustavi razvod i isto tako
    carolija da dobije dobro placen posao tako dalje. Nevjerojatno je, takoder sam došao preko jednog
    osobito svjedocanstvo, bilo je o ženi nazvanoj Vera, o kojoj je svjedocila
    kako je vratio svog bivšeg ljubavnika i na kraju njezina svjedocenja
    ispustio je e-poštu. Nakon citanja svih ovih, odlucio sam mu pokušati. I
    kontaktirao me putem e-pošte i objasnio mu problem. i on mi je rekao
    što trebam uciniti, ucinio sam to i moj suprug se vratio k meni. Mi smo riješili naše
    pitanja i bili smo još sretniji nego ikad prije DR.OGAGA ??KUNTA ti si a
    darovitog covjeka i necu ga prestati objavljivati ??jer je divan
    Covjek. Ako imate bilo kakvih problema i tražite pravu i istinsku
    Probajte ga u bilo kojem trenutku, on je odgovor na vaše probleme. Možeš
    kontaktirajte ga putem e-maila: ogagakunta@gmail.com i riješite probleme
    poput mene. Može riješiti sljedece probleme i još mnogo toga.
    (1) AKO želite svoj povratak
    (2) ŽELITE ZADOVOLJAVATI SVOJU BOGU ZA STOP DIVORCE
    (3) ŽELITE PROMICIRATI U VAŠEM UREDU
    (4) ŽELITE ŽENE I ŽENE NA RADU UCINITI ATRAKTIVNO
    (5) Ako želite objasniti dijete
    (6) ŽELITE BITI BOG
    (7) ŽELITE SVOJU UMJETNU DA VOLIM SAMO ZA VLASTITU ŽIVOTU
    (8) POTREBU JEDNOG LUCK SPELL
    (9) POTREBU LOTTERIJSKI SPLIT
    (10) Trebate posao
    ogagakunta@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Pohvala !!! biti na dr. Ogundele da mi pomogne vratiti ljubavnika nakon što me 9 godina prekinuo sa mnom zbog nepoznatog razloga. Moje ime je Lisa. Izgubio sam se duboko u sebi zbog gubitka i nisam mogao vjerovati da ga još uvijek mogu vratiti dok ne dođem do svjedočenja o nekome s sličnim problemom s mojim zahvalom dr. Ogundeleu da vratim ljubavnicu koju sam podučavao prvo je bio šala, ali je ipak morao stupiti u kontakt s njom i pitati kako je to stvarno ono što je sretno razgovarala sa mnom na telefonu i rekla mi kako je pomogla dr. Ogundele, to me je zapanjilo i zatražilo kontakt s dr. Ogundelem koji je ona dala mi je i odmah ga kontaktirala i sve mu objasnila. Sve što mi je rekao bio je da ću imati ljubavnicu sve dok sam spreman raditi s njim, što sam učinio ono što je tražio od mene i za manje od 24 sata moj dečko koji čak ne prima moje pozive proteklih 9 godina pozvao me i zamolio da me odmah pogledam i da odrežim dugu priču koja se sada ponovno sjedinjuje i živi sretno kao nikada prije. Ne mogu zadržati ovo veliko čudo za sebe, nego dijeliti svijet i pustiti ih da znaju kako mi je pomogao dr. Ogundele, on ima rješenje za bilo kakav problem, evo njegovih kontaktnih podataka: ogundeletempleofsolution@gmail.com , Izravni pozivi i Viber Chat: +27638836445

    ReplyDelete