Wednesday 23 May 2012

Znakovi srodnu dušu

U rječniku definira riječ 'duša' kao nešto vječno i nesavladiv, te rječnik značenje riječi 'drug' je jedan od podudarne par. On je rekao da je svrha našeg postojanja je da se ujedine s našim drugoj polovici i potpuno jedni druge kao što su yin-yang. Nevjerojatno je kada dva entiteta naizgled polarni su međusobno povezani te su predodređeni da dođu zajedno u naizgled suptilan Elan. Srodnu dušu znakovi su ponekad teško dešifrirati, a ponekad su očito našoj podsvijesti umu. Tu su mnoge velike priče o ljubavi i žrtvi, a svaki govori o različitim znakovima za pronalaženje prave ljubavi.
Cosmic plana; Mnogi vjeruju da dolaze zajedno dvoje ljudi je djelo snage veće od nas. Nema poznatoj knjizi piše o formuli ili znanost o pronalaženju srodnu dušu. Možemo samo nagađati kako dvoje ljudi dolaze zajedno i ujediniti u nezamisliv način. Na pitanje što je ljubav, dobro, za sretnike prvi pogled je bilo dovoljno i za druge to se događa tijekom vremena. Danas naše razmišljanje je pod utjecajem televizije i mislimo da kada vidimo našu srodnu dušu, stvari će se kretati u slow motion. Drugi zamisliti cijeli svemir će dati znakove srodnu dušu, raskidajući tamne oblake i uzimajući cvijeće u cvatu. Iako nema poricce da bi to moglo dogoditi, neki stvarni život incidenata pričaju drugačiju priču. Neki od znakova da se ljudi ponovno prebrojavanje sastanka njihovih srodnu dušu su fascinantne i nadrealni. , Tu je jezovit osjećaj da ćemo učiniti sve u našoj moći da bi ta osoba sretna ili da se s tom osobom. Ljubav kompatibilnost je prvi put osjećamo da mi ne želimo ništa - mi pravedan ištanje to dati, podsjetnik da je ljubav bezuvjetna. Vi osjećate trenutna povezati s drugim i dobiti osjećaj da, ako ste bili zajedno, tek tada će vas osjećati potpuna. , U našem kaotičnom životu možemo iskusiti 'mir usred oluje' kad smo s našom srodnom dušom. Mi smo dobili osjećaj da su obuhvaćeni u pravu snagu štit iz Star Wars, koji će nas štititi i čuvati nas od zla. Osjećaj se sigurno i siguran koji, neki samo, iskustvo u utrobi svojih majki. , Intuicija je osjećaj znanost ne objasniti, ali može biti iskusni kada vidimo našu srodnu dušu. Samo gledanjem u njih se osjećamo kao predaji naše volje i života "kako bi ih bez oklijevanja trenutke. Pojam koji ste bili predodređeni da budu zauvijek zajedno, unutar i izvan područja života. , Oči su vjerovali da se prozori našoj duši i kada su sa svojim srodnu dušu, ne može se činiti da bi odvojio svoj pogled. Oči govore ono što srce želi reći i riječi imaju značenje samo vaš partner razumije. Znakovi zaljubljenosti, samo su razumljivi jedni prema drugima. , Jedan neporeciv srodnu dušu znakova 'čistoća ", kada razmišljam o svojoj supruzi, nema manipulacija, bez prisile i bez laži. Odnos je otvoren, razgovori protok satima. Možete postati nesvjestan svemir oko sebe i svoju dušu Mate je u središtu vaše pozornosti. , Kad kažete 'beba Učinit ću sve za tebe druga osoba doživljava do srži njihova bića, osjećaje i iskrenost riječi. Povjerenje i prihvaćanje Epitome pronalaženja srodnu dušu, bez ovih nema uspjeh. The srodnu dušu znakovi su nerazumljive zbog svoje osobne i duhovne naravi. Jedina stvar koju mogu moliti za je da vaš um sluša kad tvoje srce govori.

2 comments:

  1. Pozdrav moje ime je Camila Rodela i ja sam iz Hrvatske, ali živim u Sjedinjenim Americkim Državama
    State.I sam ovdje da svjedocim o dobrim djelima DR.OGAGA ??KUNTA u My
    Moj suprug i ja smo 27 godina vjencali s dvoje djece. Samo
    prije dvije godine sve je došlo do kraja. Želio sam muž natrag i molio sam
    ali nikada nije slušao, pa sam došla na nekoliko svjedocanstava o tome
    odredeni carobnjak. Neki su svjedocili da je donio svoje Ex
    ljubavnik, neki su svjedocili da vraca maternicu i rak, i druge
    bolest, neki su svjedocili da može baciti caroliju da zaustavi razvod i isto tako
    carolija da dobije dobro placen posao tako dalje. Nevjerojatno je, takoder sam došao preko jednog
    osobito svjedocanstvo, bilo je o ženi nazvanoj Vera, o kojoj je svjedocila
    kako je vratio svog bivšeg ljubavnika i na kraju njezina svjedocenja
    ispustio je e-poštu. Nakon citanja svih ovih, odlucio sam mu pokušati. I
    kontaktirao me putem e-pošte i objasnio mu problem. i on mi je rekao
    što trebam uciniti, ucinio sam to i moj suprug se vratio k meni. Mi smo riješili naše
    pitanja i bili smo još sretniji nego ikad prije DR.OGAGA ??KUNTA ti si a
    darovitog covjeka i necu ga prestati objavljivati ??jer je divan
    Covjek. Ako imate bilo kakvih problema i tražite pravu i istinsku
    Probajte ga u bilo kojem trenutku, on je odgovor na vaše probleme. Možeš
    kontaktirajte ga putem e-maila: ogagakunta@gmail.com i riješite probleme
    poput mene. Može riješiti sljedece probleme i još mnogo toga.
    (1) AKO želite svoj povratak
    (2) ŽELITE ZADOVOLJAVATI SVOJU BOGU ZA STOP DIVORCE
    (3) ŽELITE PROMICIRATI U VAŠEM UREDU
    (4) ŽELITE ŽENE I ŽENE NA RADU UCINITI ATRAKTIVNO
    (5) Ako želite objasniti dijete
    (6) ŽELITE BITI BOG
    (7) ŽELITE SVOJU UMJETNU DA VOLIM SAMO ZA VLASTITU ŽIVOTU
    (8) POTREBU JEDNOG LUCK SPELL
    (9) POTREBU LOTTERIJSKI SPLIT
    (10) Trebate posao
    ogagakunta@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Želim zahvaliti dr. Agbazaru iz AGBAZARA TEMPLE za vraćanje mog muža koji je napustio mene i djecu skoro 2 godine. nikad nisam učio da ću ga vratiti sve dok nisam vidio komentar na internetu o dr.agbazara i kontaktirao sam ga, nakon što sam slijedio sve upute koje mi je dao dr. Agbazara, moj suprug se vratio molivši za oproštaj u roku od 48 sati. Hvala liječniku vaša čarolija je stvarno sjajna. Za one od vas koji imaju problema u braku / vezi, trebate ga kontaktirati za pomoć putem ( agbazara@gmail.com ) ILI WhatsApp / call ( +2348104102662 ). I doživite to svoje.

    ReplyDelete