Monday 29 August 2011

Funny Isprika

Razloga, u ovom kontekstu, je opravdanje dano za jednu akcije ili ne-djelovanje. Je ponudio kao osnovu za što opravdano ili izuzet, ili od djelovanja / ne-djelovanje ili od posljedica / moguće gonjenja istih. Ovamo, htio bih da citiram Serj Tankian koji primjeru izgovor neusporedive jednostavnost kad reče Najprije smo se borili poganima u ime vjere, onda komunizmu i sada u ime drogom i terorizma. Naša opravdanja za globalnu dominaciju uvijek promijeniti. Govoreći o smiješne izlike, oni mogu pronaći svoj način u svakodnevni život zajedničke stanovništva - bilo da se studentima, zaposlenicima, domaćice, supružnici, ljubavnici, itd. Let us uvećanje na neke ugledne situacijama i uživajte neke popularne i originalnim isprike koji su iznio improvizacija!
Funny Isprika za ne rade Domaći; Najčešći izgovor cannot-submit-homework/project možda je čuo od većine nas. This izgovor je najčešće daje primarnim u srednju školu djeci. Ovo je način kako to ide, imao sam dovršio domaću zadaću / projekta prošle noći, ali moj pas jeo jutros.Neki više popularna i genijalno smiješno domaći izgovori su upisani niže. , Ja napravio to (moja domaća) u ravnini papira i to je dobio otet! ; Moj kalkulator je solarni pogon ali je oblačno cijeli dan jučer. , Bio sam na skupu sudjeluje prošle noći, tražeći bolje plaće i radni uvjeti za naše nastavnike. , To je protiv mojih duhovnih uvjerenja za domaću zadaću učiniti na dan koji završava s 'y'. Moj obitelj je okrenut nestašica hrane i papira sadrži potrebne prehrambenih vlakana! , Ja sam imao neke ideje disident ali nisam ih spustiti na papir kao što sam se bojao da će biti previše revolucionarni za vas da razumijete! ; Biste 50,00 dolara biti dovoljno da se kupi me drugi dan za zadatak? ; Ja sredine koja vjeruje da radi domaću zadaću ohrabruje drvo-jacking. ; Shirley ga uzeo i staviti vlastito ime na njoj! , Ja sam bio u mogućnosti napisati jučer, ja to ne razumijemo, moja ruka just odbio pisati. To je kao ona je imala vlastiti um, to jednostavno nije htio slušati me! , Ja nisam to učiniti, jer nisam htio dodatno opterećenje moj već opterećeni učitelj. Ti me pitao za rješavanje pitanja, nikada me zamolio da ih dostavi danas! , A domaćica it usisati daleko! , A zadatak mi je dala motivacijska kriza, pa sam otišao na vožnju umjesto. , Ne postoji glad stvaralaštva učenika, posebno kada je u pitanju churning izgovora za ne rade ili slanje zadaće. Iznad je samo zavirite u izvornom kako mladi umovi mogu dobiti spasiti svoju kožu od fakulteta!
Funny Isprika za što kasnim na klasu; Been cijelu noć gleda akcija triler? Overslept ovoga jutra? Vjerujte mi, bez obzira na razloga, nakon isprika može spasiti vaš dan kao dati smije kasnije kada reminisce nad tim primjercima! , Ja sam dobio krvarenje iz nosa u jutarnjim satima! , Ja sam iskočio over baka i ona izgubila proteze, a ja bio u potrazi za sve njih jutro! , Ja sam imao ormar kvar na mom putu u školu pa je morao pokrenuti natrag kući za promjenu u nove hlače! , Bio sam kanal taped na krevet moj stariji brat Jutros, vidite, on je veliki zaljubljenik u reality show i čuva pokušava zadataka različite težine na mene! , Ja sam imao taj sukob događa u meni hoće li izlagati stado mentalitet sudjelovanjem u razredu ili da li da se više individualistički odluke preskakanje školi, sam izabrao bivšeg, ali proces donošenja odluka bio je dugotrajan i složen. ; Funny Isprika za ne ide u školu, čuli da se novi japanski cirkus u gradu koji je boravak za samo jedan dan? Je cijelu noć dijeljenja najnovije tračeve kampusu na telefon? Nisu učinili zadaću dodijelio najviše divlji fakultet u školi? Pa, dobro, očajan situacije poziv for očajan isprike! Pročitajte na za neke okrutno očajan i smiješne isprike za ne ide u školi. , Moj nos krvario galona i morao sam otići u za transfuziju! , Ja sam zakazao za sjednicu školskog stresa savjetovanje danas. , Sam otišao u za učionici tolerancija-poboljšanje operacije jučer. ; Neću vam reći je razlog for my odsutnosti; I am doing so u skladu s mojim prava građanina da uživati ​​u privatnosti in svim pitanjima u kojem prava of ostali nisu povrijeđena. ; Osjećao sam se krivim ostavljajući moja mačka kod kuće, sve sama. ; Funny Isprika za što kasnim; kasno za to važne prezentacije? Ne u vrijeme za ispite? Postignut kući 3 sata kasno na obljetnicu? To je vijak vremenu ljudi! Pročitajte sljedeće liste da biste dobili neki ideje o tome kako izbjegavati projektile when kašnjenje vam je smanjena da nalikuju Saddama Husseina na pogrešnom kraju posla. ; Moj budilica razbio. ; Moj suprug / supruga voli igrati sa mnom i skriva moje ključeve automobila svako jutro! , Bio sam odveden stranaca. Oni provode eksperimente na mene sve do sinoć. Samo sam pravedan je dobio osloboditi! , Bio sam kasno jer je moj tata bio mlaćenje mi klinac brata s mojim cipelama. ; Moj papagaj umro, tako sam bio planiranje pogreb. , Sanjao sam da sam dobio otkaz, pa nisam gnjaviti probudila! ; Netko mi je sljedeće pa sam morao uzeti duže put da ga odbaciti. , Moj susjed stavio urok na mene, tako da sam zaboravio sve o tebi! , Moj šef je opsjednut sa mnom! Samo je ne bih dopustio ostavljaj me (idealan izgovor kada se kasni s Office na godišnjice i posebnu datuma). , Moja nećakinja zaigrano birali 911 i policija čuva grilu mi recite im što se stvarno dogodilo! ; Funny Izgovori da se iz rada; Moram ići da sutra baseball utakmice? Trebate uzeti polovina dnevno za datum koji iznenada got hitched? Ili jednostavno dosadno i želite raditi dan? Koji god vaš razlog, uvijek postoji izbor izgovora možete koristiti za preskočiti ostatak dana! Evo nekoliko primjera izgovora da se iz posla. ; Moje banka zove i oni su uzimajući moj dom kazalište daleko za ne plaćanje na rate! Oh, Boze. Ja sam odjednom dobivanje ove užasno grčeve u želucu! ; Moj samo se zove susjeda da mi reći da moja kuća je na vatru! ; Moja mačka je na toplinu i sam napustio kuhinjski prozor otvoren! ; Moja mačka je deprimiran i ima sastanak s psihijatar danas poslijepodne. ; Funny Isprika za ne ide na posao, zabavljali previše teško sinoć? In-zakona plaća iznenađenje posjetiti? Pa, idi ovdje neke izlike raditi za one koji žele izbjegavati cijeli radni dan! ; Zatvor me je svedena na vrijeme hodanja bomba! , A ja pala off moj krevet jutros i slomio zub. I'm off to stomatološke biste dobili Internet lijevanog. , To je lijepo jutro, a ja se osjećam kao obilježavanja Priroda dan danas! , Ja sam osjećaj samoubilački danas i ne želim da itko od vas (u uredu) biti na bilo koji način uključeni u pokreće moj poticaj! , Ja sam imao loš san o mom vas (šef) uzimajući ubijen pokušavajući me spasiti od prebrze vožnje čaj kolica, a ne da mi snove, ali ja radije ne bih uzeti priliku! , Excuses ne ide na posao može biti bezbožni kreativni i smiješne. Što više originalni ste, duhovitiji vozarina you ustalasati!
Funny Isprika za ne ide na snagu, što ako netko nije zainteresiran za vas pita van? Da, yes, to znam, izgovori su prvu liniju obrane!Neka nas ispitati kroz neke smiješne izlike da izmicanje datum. , Obećao sam da moj pas da bih mu konac danas. , Imam zarazan gljivične infekcije. , Sudjelovao sam u Zmaja dah-natjecanje danas! , Uvijek sam sanjao od vas vodi niz prolaz, a ne čekaju na vas na drugom kraju! ; Moja mačka neće se odobriti od vas, ja promijenio brave na moja vrata i sada ne mogu izaći. , Bio sam pitao od strane Brad Pitt (Angelina Jolie za dečke!) nekad, a ja bih da mrzim da se osjećate kao neadekvatna stalno razmišljam o tome. ; Funny Isprika za prebrzu vožnju, Got potrebu za brzinu, ali odbija pomisao na karte? Sljedeći mogu pomoći ili može dovesti do neke sjećanja! ; Sam potpuno propustila brzinomjer! ; Moram se kući prije mog mjehura rafala! ; Sam kasno za crkvu, a ja ne želim završiti u paklu! , A ja predoziran na andrenalinu jutros! , Ja sam jurnjava lopov koji je provalio u moju kuću kako bih mrzim gnjaviti policiju! , Izgovori su naširoko koristi kao brzi popravci za krpanje teško ili neukusan situacijama. Ipak, što izgovore ne smije postati navika. Što više do savršenstva u umjetnosti izrade izgovora je više kompromisa na vašu sposobnost ispuniti obveze. Uglavnom, DA ZAKLJUČE OVAJ napisati gore na smiješne izlike se na lakši vene bih želio da ga ukrasi by prskanjem par mojih vlastite stihove:
Zaglavi u tjesnacu strašan? Kleti izgovor!, To bi moglo uštedjeti jedan kišni dan, napraviti nevolja difuznih!
No, čine ga ne naviku, a ne pada plijen,, Jer, na kraju, ona sebe je da izdati!

No comments:

Post a Comment