Wednesday 17 August 2011

Španjolski Izreke

Jedan od najpopularnijih jezika na svijetu je španjolski jezik. Zahvaljujući zanimljiv izgovor španjolskih fraza, španjolski je jezik hailed kao jedan od najvitalnijih jezika diljem svijeta. Poslovice, idioma i španjolske izreke o obitelji su popularne diljem svijeta. U slučaju, da želite naučiti pozdraviti ljudi na španjolskom, a zatim "kako si na španjolskom jeziku", članak može biti vrlo korisne za vas. Također možete praksa izricanja dano riječi. Tako u slučaju da ste početnik u učenju španjolskog jezika, ovaj članak na španjolskom riječi i značenja može biti pomoć za vas. Ovdje ćete pronaći neke od španjolske fraze i španjolske riječi.
Španjolski Ljubav Izreke
Love, najkraća udaljenost između dvoje ljudi različite romantične je fraza u španjolskom jeziku. Romantični Španjolski fraze su jarke, dinamična i prenijeti duboko značenje. Prođite kroz neke od najvažnijih jednostavna, a opet klasičan španjolski vole citati. Štoviše, ako ste spremni da predloži svoju ljubav interes, a zatim naučiti neke načine kako da kažem ja te volim na španjolskom jeziku. Ovdje su neki španjolski Citati i izreke.
Te Adoro., Ja vas obožavam.
Te quiero y usted solamente., Volim te i samo tebe.
Pienso en ti Siempre., A ja uvijek mislim na tebe.
Te quiero con todo mi corazón."Da te volim svim srcem."
Te necesito., A ja vam je potrebno.
Quieres casarte conmigo?, Hoćeš li me oženiti?
Eres el Amor de mi Vida.Ti si ljubav mog života.
Te extraño.Ma,nemoj..
Perder la cabez.; Fall ludo zaljubljen.
Me gusta estar contigo, mi haces sonreír., Volim biti s tobom. You make me smile.
Usted es la Fuente de mi ser.Ti su izvor moga bića.
Le amo apasionadamente. , A ja te volim passionately ili ja čvrsto te volim.
El Amor es la Amistad prendida Fuego por el Fuego., Ljubav je prijateljstvo zapalio.
Abrazos.; Zagrljaji.
Quiero sostenerle, besar usted y el susurro hr Su le oído amo., Želim ti držati, poljubiti vas i šapat u uho Volim te.
Besos.; Poljupci.
Cadu dia TE quiero que Más Ayer y que menos sutra., Volim te više nego jučer, ali ne onoliko koliko sutra.
Sus Ojos pueden excitarme Pero esto ES sus besos que me encienden.; Oči možda me uzbuđuju, ali to je tvoj poljupce što me zapaliti.
El Amor es Ciego., Ljubav je slijepa.
Španjolski Citati i izreke
Ojos que no ven, corazón que siente no. , Oči da ne vide, srce to ne osjećam.
Cadu uno lleva Su Cruz. ; Svatko nosi svoj križ. Put naprijed više jednostavno mi svaki imamo vlastiti cross nositi.
A Madruga quien, Dios le ayuda.; Boga pomaže onima koji sebi pomoći ili rano ptica hvata crva.
Del dicho al hecho, sijeno mucho trecho. , Kaže nešto, a to rade dvije različite stvari.
No todo lo que es brilla Oro. ; Nije sve zlato što glitters.
Si quieres el perro, acepta las pulgas. , Kad voliš osobu, samo ga prihvatiti / nju.
El que la sigue, la consigue. ; Jedan dobiti ono što jedan nastoji raditi.
Quien no tiene, perder no puede. , Tko ne imati je ne može izgubiti. Ne možete izgubiti ono što nemate.
La ignorancia es atrevida. ; Neznanje je hrabar.
Dime con quién andas y TE dire quién eres. ; Reci mi s kojima ćete hodati pa ću ti reći tko si. Pojednostavljeno, to znači govoreći, čovjek je poznata tvrtka on čuva.
Perro que ladra no muerde.; Lajanje pasa rijetko zagristi.
Las desgracias nunca vienen SOLAS. ; Nesreća nikad ne dolazi sama.
Alli donde fueres, Lo que vieres ZUT., Kada je u Rimu, učinite Rimljani napraviti.
Tavi de dunja Dias, hambre de tres semanas.; Beggars ne može biti choosers.
Gusta lo ajeno, por mas que ajeno por Bueno.; Trava izgleda zelenija na drugoj strani ograde
Španjolski jezik je sigurno jedan od najljepših jezika za naučiti. Nadamo se, ove Španjolski izreke moraju dali vas više razumijevanja o ovom jeziku.

No comments:

Post a Comment