Tuesday 23 August 2011

Usmena Komunikacijske vještine

Razvoj oralne komunikacijskih vještina, ima veliku važnost u interakciji s ljudima ispravno. Komunikacija je proces koji se provodi pomoću izgovorene riječi naziva se usmeno priopćenje. U 'University of Virginia, usmene komunikacije Nadle Izvješće', usmena komunikacija definira se kao učinkovit tumačenje, sastav i prezentaciju informacija, ideja i vrijednosti za određenu publiku. U današnjem svijetu, razvoj različitih medija je dovelo do komunikacijskog procesa će se održati po različitim sredstvima, kao što telefonom, telekonferencije i video konferencije. Licem u lice sastanaka i govora bili su glavni oblici komunikacije u ranijim vremenima. Razumijevanje i sjedinjavanje različitih vještina komuniciranja na radnom mjestu postao je važno da se uspjeti u današnjem profesionalnom životu. Učinkovito slušanje na radnom mjestu važno je baš kao i govorenje.
Opće Komunikacijske vještine; popis komunikacijskih vještina su navedene u nastavku trebali biti od pomoći u razvoju komunikacijskih vještina usmeno u poslovanju, za prezentacije i također u cjelini. ; Izricanja riječi jasno je važna stvar da se pamti. Trebate ponoviti pojedine riječi / rečenice utječe na tijek prezentacije. ; Naglasiti važnost pojedine misli, riječi moraju biti izrečene promjenom svog tonova. ; Izbjegavanje punila dok govori je potrebno. Zvukove punila ('um', 'ah ", itd.) može biti iritantan za slušatelja. , Dok je u licem u lice komunikacijski proces, prekidanje drugi je znak lošeg komunikacijskih vještina. ; Listening je važno kao govoreći pritom nastavi proces oralne komunikacije. Pomaže u odgovoru ispravno. , Jedan uvijek biste trebali načiniti kontakt očima s slušateljima, na ovaj način, pozornost slušatelja u komunikacijskom procesu nije izgubljeno, a njihov interes je zadržao netaknut. ; Molba pitanja u cilju dobivanja informacija je jedan od važnih aspekata usmena komunikacija. Treba držati na pitanje precizno da bi dobili jasan odgovor. Isti je slučaj kada osoba ima odgovoriti na određene pitanje. Odgovarajući na pitanje s ispravne podatke i brzo vrijeme važno. , Nije preporučljivo nositi na komunikacijski proces, bez razumijevanja određenu točku. , Govor tijela je također važna, kao izgovorene riječi dok se komuniciranje. Upravo kroz naš govor tijela da govornik / slušatelja postaje zainteresiran u komunikacijskom procesu. ; Oralni Komunikacijske vještine na radnom mjestu, radnom mjestu komunikaciju je da je formalne prirode i zahtijeva osobi predstaviti svoje misli na precizan i jezgrovit način. Kvalitet govoreći na precizan način pomaže tijekom telefonskih razgovora. Dužnosnik koji vodi intervju trebali bi biti sposobni preuzimanja neophodne informacije od sugovornika. Te točke bi trebalo pomoći u razvoju učinkovite vještine poslovne komunikacije.
Vještina potrebnih za usmeno izlaganje, Za dobar usmeno izlaganje, kvaliteta teksta priprema se i način na koji je prikazana su jednako važni. Organizira predstavljanje teksta omogućuje orator nastaviti glatko od točke do točke. Predstavljajući relevantnih podataka kroz prezentacije je prvenstveno mjesto treba imati na umu. Razrađujući na ovom samom središtu izlaganja je prihvatljivo, međutim, ne treba lutati daleko od važnih / glavna tema. Govor / prezentacije trebaju biti interaktivni. Publika se ne treba osjećati da rasprava bude napravio je samo aktivnost čitanja out tekstualne informacije u pripremi. Razumijevanje što je korporativnih komunikacija treba biti koristan za rad profesionalce.
Potrebno je razvijati oralne komunikacijske vještine za preživljavanje u današnjem svijetu. Individualno i poslovnih odnosa mogu se razviti i održavati uz pomoć ovih vještina. Usmeni komunikacijske vještine primjera koji su mjestimice tijekom ovaj članak, također treba biti od pomoći za poslovne komunikacije i ostalih oblika komuniciranja.

No comments:

Post a Comment