Wednesday 7 December 2011

Donošenja odluke o razvodu

Brak je dugoročna odnos. To je uglavnom na temelju uzajamnog povjerenja i razumijevanja. Kada se te osobine ići nedostaje u braku, a zatim parovi početi razmišljati o razvodu. Odluči da razvod nije lagan izbor za bilo koji jedan. Sama misli, vrlo je bolan da ste mislili na kidanje veza s osobom koja je bila ljubljena svog života jednom davno. To je dužan da se emocionalno stresne situacije, ne samo za vas i vaš suprug, ali i za cijelu svoju obitelj. Ako djeca su također uključeni onda se situacija pogorša.
Kada se odlučiti na razvod braka
Postoji toliko mnogo misli da nastaviti raditi rundi kada se odlučuje o razvodu braka. Neka od pitanja treba istražiti pažljivo prije donošenja konačne odluke. Evo nekoliko pitanja koja biste trebali pitati sebe prije nego privući konačan zaključak na odluku da se razvede ili ne:
Jeste li u vrijeđanje odnosa?, Ako je vaš suprug zlostavlja ste fizički i psihički, a zatim je krajnje vrijeme da zatvorite vaš brak. Bez obzira koliko je bolna odluka za vas, to se mora poduzeti bez odgađanja. Ukoliko ste u nadi da će se situacija poboljšati u budućnosti, onda ste u krivu. To će pogoršati s vremenom. U tom slučaju, ne morate brinuti o posljedicama.
Varanje je Vaš partner na vas?; Nema sumnje da je varanje u braku je loša stvar. Neki ljudi osjećaju da mogu oprostiti partnerom jednom, za ovu vrstu pogreške. No, drugi tako osjećaju izdani s nevjeru da oni ne mogu ostati u braku. U takvoj situaciji, odluka je sasvim tvoj. Razmislite iskreno, da li tvoje srce nikad ne može oprostiti mu za izvanbračne afere. Ukoliko ne, a zatim biste trebali prekinuti odnos.
Jeste li još uvijek emocionalno prilogu s partnericom?, Kad je, zbog malog sukoba, odnosa gubi svoju toplinu i bliskost, onda neki ljudi početi razmišljati da bi trebali odlučiti za razvod braka. Takvi ljudi pate najviše nakon razvoda. U takvom scenariju, morate učiniti napore kako bi izdvojiti vaše bračnih problema. Pokušajte spasiti vaš brak. Ukoliko je potrebno, oboje možete ići za brak savjetovanje.
Razvod Is Going to poboljšati svoj život?, Prije uzimanja završni korak, trebate procijeniti brak jedan zadnji put. Zapišite o dobroj stvari koja vam se sviđa u braku, kao i loše stvari koje se ne može tolerirati. Ako ustanovite da negative su previše od pozitivci, a zatim biste trebali završiti u braku. U slučaju, da otkrijete da određen prevagnuti negativnosti, onda bi trebao dati drugi misli na njega. Vi svibanj biti u mogućnosti riješiti neke od problema ih razgovarati sa svojim suprug ili supruga i nastaviti s brak.
Jeste li spremni suočiti s posljedicama razvoda? , A to je najvažniji pitanje koje morate pitati sebe. Čak i ako misle da ne vole jedni druge više, i dalje ćete biti rastrgani iznutra nakon raspada braka. Ako ste pokrenuti razvod onda ćete patiti od krivnje, da su se moralno krivo korak. Razvod je ranjiva faza, gdje je vaš život će dobiti osvojila s nekoliko jakim negativnim emocijama, uključujući usamljenost, bespomoćnost, neuspjeha, odbacivanja, itd. Ako imate djecu onda morate vidjeti tugu u njihovim očima. Da se bave sve te vrste razvoda tuge, trebali biste imati snažnu potporu od svojih prijatelja i članova obitelji. Osim emocionalne aspekta, morate razmišljati o tome financijskom pogledu kao dobro. Trebali bi imati dovoljno financijske potpore za sebe, za plaćanje računa na svoju vlastitu. Ako nemate odgovarajuću emocionalnu i financijsku podršku, onda vjerojatno niste još spremni za razvod braka ..
Nadam se, ove smjernice će vam pomoći u odlučivanju razvesti ili ne. Uzimajući hasty odluku da razvod apsolutno pogrešnu ideju. To bi trebao biti jasan, neuzbudljiv odluku. Nemojte ići u i izvan braka. Ni samo prijete da napuste, da uče vaš suprug lekciju. To ne ide na prinos you kakve koristi. Nakon što ste donese odluku, morate držati ga pod svim okolnostima.

6 comments:

  1. Pozdrav moje ime je Shole Kakhaz i ja sam iz Hrvatske, ali živim u Sjedinjenim Americkim Državama
    State.I sam ovdje da svjedocim o dobrim djelima DR.OGAGA ??KUNTA u My
    Moj suprug i ja smo 27 godina vjencali s dvoje djece. Samo
    prije dvije godine sve je došlo do kraja. Želio sam muž natrag i molio sam
    ali nikada nije slušao, pa sam došla na nekoliko svjedocanstava o tome
    odredeni carobnjak. Neki su svjedocili da je donio svoje Ex
    ljubavnik, neki su svjedocili da vraca maternicu i rak, i druge
    bolest, neki su svjedocili da može baciti caroliju da zaustavi razvod i isto tako
    carolija da dobije dobro placen posao tako dalje. Nevjerojatno je, takoder sam došao preko jednog
    osobito svjedocanstvo, bilo je o ženi nazvanoj Vera, o kojoj je svjedocila
    kako je vratio svog bivšeg ljubavnika i na kraju njezina svjedocenja
    ispustio je e-poštu. Nakon citanja svih ovih, odlucio sam mu pokušati. I
    kontaktirao me putem e-pošte i objasnio mu problem. i on mi je rekao
    što trebam uciniti, ucinio sam to i moj suprug se vratio k meni. Mi smo riješili naše
    pitanja i bili smo još sretniji nego ikad prije DR.OGAGA ??KUNTA ti si a
    darovitog covjeka i necu ga prestati objavljivati ??jer je divan
    Covjek. Ako imate bilo kakvih problema i tražite pravu i istinsku
    Probajte ga u bilo kojem trenutku, on je odgovor na vaše probleme. Možeš
    kontaktirajte ga putem e-maila: ogagakunta@gmail.com i riješite probleme
    poput mene. Može riješiti sljedece probleme i još mnogo toga.
    (1) AKO želite svoj povratak
    (2) ŽELITE ZADOVOLJAVATI SVOJU BOGU ZA STOP DIVORCE
    (3) ŽELITE PROMICIRATI U VAŠEM UREDU
    (4) ŽELITE ŽENE I ŽENE NA RADU UCINITI ATRAKTIVNO
    (5) Ako želite objasniti dijete
    (6) ŽELITE BITI BOG
    (7) ŽELITE SVOJU UMJETNU DA VOLIM SAMO ZA VLASTITU ŽIVOTU
    (8) POTREBU JEDNOG LUCK SPELL
    (9) POTREBU LOTTERIJSKI SPLIT
    (10) Trebate posao
    ogagakunta@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Istinska životna prica:

    Pozdrav Svatko, moje ime je Rofina Steven, želim svjedociti i zahvaliti najvecem carobnjaku dr. Ogundeleu zbog onoga što je ucinio za mene, doveo mi leda mom supruga koji me ostavi 7 godina samo zato što me njegova obitelj mrzi, ja nikada nije vjerovao da se moj muž može ikada vratiti k meni opet, ali dr. Ogundele ga je doveo natrag k meni i on me sada više vole, dr. Ogundele je najbolji carobnjak koji sam ikad mislio, vidio sam njegove recenzije na internetu i kako mu pomaže puno ljudi, samo sam ovdje da mu zahvalim zašto nikada ne vjerujem da su ovakve velike ovlasti koje mogu vratiti ljubavnika koji je prešao 7 godina u samo 24 sata. Gospodine, ti si Veliki, da vam Bog dodijeli više snage za obavljanje vašeg posla, i ja cu ici na radio stanicu podijeliti ovo veliko svjedocanstvo, jer ste donosili srecu u moj život. Bilo koje tijelo koje treba bilo kakvu pomoc možete ga kontaktirati kroz svoje:

    E-pošta: ogundeletempleofsolution@gmail.com
    Broj Viber: +27638836445
    Broj casopisa: +2349065101630

    ReplyDelete
  3. Istinska životna prica:

    Pozdrav Svatko, moje ime je Rofina Steven, želim svjedociti i zahvaliti najvecem carobnjaku dr. Ogundeleu zbog onoga što je ucinio za mene, doveo mi leda mom supruga koji me ostavi 7 godina samo zato što me njegova obitelj mrzi, ja nikada nije vjerovao da se moj muž može ikada vratiti k meni opet, ali dr. Ogundele ga je doveo natrag k meni i on me sada više vole, dr. Ogundele je najbolji carobnjak koji sam ikad mislio, vidio sam njegove recenzije na internetu i kako mu pomaže puno ljudi, samo sam ovdje da mu zahvalim zašto nikada ne vjerujem da su ovakve velike ovlasti koje mogu vratiti ljubavnika koji je prešao 7 godina u samo 24 sata. Gospodine, ti si Veliki, da vam Bog dodijeli više snage za obavljanje vašeg posla, i ja cu ici na radio stanicu podijeliti ovo veliko svjedocanstvo, jer ste donosili srecu u moj život. Bilo koje tijelo koje treba bilo kakvu pomoc možete ga kontaktirati kroz svoje:

    E-pošta: ogundeletempleofsolution@gmail.com
    Broj Viber: +27638836445
    Broj casopisa: +2349065101630

    ReplyDelete
  4. Zdravo svima!!! Moje ime je Niko, mislim da sam najsrećnija dama na svetu nakon što mi se vratio ljubavnik koji me je ostavio 7 godina iz nepoznatog razloga. Nisam bio sam poslednjih 7 godina zato što ga toliko volim (Donald) da mi se svakodnevno razmišljam o njemu i da sam učinio sve što je moguće da ga vratim, ali ipak ne bih mogao doći do svjedočenja neke tijelo dala je na internetu kako je dobila ljubavnika uz pomoć dr Ogundelea. Ovo me je zanimalo i odlučio sam da stupim u kontakt sa Dr Ogundele za pomoć. Još uvek ne znam kako je Dr Ogundele vratio meni Donaldu nakon 7 godina raspada u roku od 24 sata. Mislim da je Dr Ogundele najveći ljubitelj duhovnosti na zemlji jer je vratio moju radost i stavio osmeh na moje lice. Donald se ponovo vratio u ruke. Moram reći da imam sreće što sam došao u kontakt sa Dr Ogundele. Moji ljudi koji su tamo potrebni da se ponovo sjedinjuju sa svojim izgubljenim ljubavnikom ili bilo kakvim životnim problemima, ovo je prilika da se vaš ljubavnik vratite pomoću Dr Ogundelea. Možete ga kontaktirati putem privatnog e-pošte. ogundeletempleofsolution@gmail.com. Za direktne pozive i Viber Chat: +27638836445

    ReplyDelete
  5. Pozdrav, ja sam iz Sjedinjenih Država, želim podijeliti ovo veliko svjedočanstvo o tome kako mi je dr. Trust pomogao vratiti joj bivšeg ljubavnika. Tijekom potrage za rješenjem došao sam u kontakt s dr. Trustom i kroz njegovu pomoć moj se ljubavnik vratio u roku od 48 sati. Tako sam s ovom hrabrom savjetovati svakoga tko traži način da dobije ljubavnika da kontaktira Dr. Trust na WhatsApp: {+ 14432813404} ili putem e-pošte na {placeofsolution@yahoo.com} ja sam tako sretan barem ja i moj ljubavnik se vraća jedni drugima i zajedno odlaze u novu godinu zajedno Hvala vam još jednom Dr. Trust.

    ReplyDelete
  6. Cijeli moj život nikad nisam vidio ništa što bi tako brzo djelovalo kao čarolija Dr.Agbazara. Nakon što sam kontaktirao Dr.Agbazaru, počeo sam vjerovati u izreku da svaki novčić ima dvije strane. Kad me je ljubavnik ostavio, zaklela se da mi se više nikada neće vratiti, ali hvala Bogu što mi je pomoću Dr.Agbazare u roku od 48 sati vratila svog ljubavnika i također želim da drugi ljudi koji su slomljeni srca kontaktiraju Dr. Agbazara kroz ove detalje ispod koje su putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili putem Whatsapp na +2348104102662 onda možete vidjeti čudesa Dr.Agbazara

    ReplyDelete