Tuesday 6 December 2011

Emo Citati i izreke

Bilo da je smiješno ili tužno emo citati i izreke, svaki citat je ono što osoba želi izraziti, ali ne mogu reći verbalno. Neka od tih emo citati i izreke odnositi na najdublje osjećaje boli, boli, ljubavi, depresija, odnosa, i druge aspekte emocionalne prirode čovjeka. Naći ćete mnoge od ove uspomene na majice, zidovi, plakati, i drugim općim mjestima. Nije da ovi citati o životu moraju biti rekao poznatih ličnosti; oni čak mogu biti citirani zajedničkim ljudi koji su hranjen gore života's nevolje. Neka nam se pogled na neke od najboljih ljubavi, tužno i smiješno emo citate i riječi. Pročitajte više o životu citati.
Emo Citati i izreke o ljudskim osjećajima
''Rekao's također postoji za ljude koji su izgubili najmilije''-. Don McClure
''A što je rekao da sam bio naivan, i mislio sam da sam jak, ja sam mislio hej mogu ostaviti, ne mogu ostaviti, ali sada znam da sam bio u krivu jer sam ste propustili, Da sam propustila you''- Lisa Loeb
''Iako ljubitelje biti izgubljen ljubav neće''-. Dylan Thomas
''Znaš što nevolje o zivot pravi? Nema opasnost glazbe''-. Jim Carrey
''To je kasnije shvatite da je osjećaj sreće imali ste s muškarcem nije nužno dokazivati ​​da ga voljeli''- Marguerite Duras
''Ruže su crvene, ljubičice su plave, ja sam shizofreničar i tako sam ja''- Billa Murraya
''Ljubav boli, ljubav ožiljaka, ljubavi rane, i Mars''-. Roy Orbison
''Rastanak je sve što znamo nebu, i svi trebamo pakla''-. Emily Dickinson
''Ljubav boli više nego mržnje''-. Michael Todd
''Do biti s muškarcem koji nije pokušao svaki red, koji nije razišla sa ženom svaki koji način možete razbiti gore s njima, je vrsta lijepo''-. Uma Thurman
Emo Citati i izreke nepoznati ljudi
''Ja se sada ne mogu spavati, jer napokon, stvarnost je bolja od bilo kojeg san ja ikad mogao.''
''Ponekad ako volite nekoga toliko, to će zapravo više boli.''
''To's prilično ironičan da u životu, osobi koja donosi out najbolje u vama i onaj koji vas čini jaka je zapravo vaš slabost.''
''Ako Bog me ljubi toliko, zašto on me ostaviti na zemlji?''
''Ako me volis toliko, zašto ste vi hoda?''
''Ja želim umrijeti ali ja ne mogu misliti na način da se kraju se svemu što uključuje pamuk vuna. I'm prestrašena lopatica.''
''Ja povrijediti sebe, tako da mogu osjetiti živ.''
''Ponekad želim pobjeći iz svoje vakuum ali ja jednostavno ne mogu. Prostor demoni držati me zove natrag u praznini. Osjećam se ugodno tamo!''
''Koja je svrha u jelo kada ste upravo završiti sranje je sve ionako van?''
Najteže stvar za učiniti je gledati jedan te volim, ljubavi netko u povratku.
''Nikad nisam osjećao sam bio cijenjen od strane bilo tko. Ja sam samo otpad prostor da svatko ignorira, kao duh bez doma.''
''Od kada je moje ime na sjednicama, ja sam stvarno toliko važno?''
Ne kažem da me voli, osim ako to stvarno znači, jer sam mogao učiniti something ludo kao što je to vjeruju.
''Najtužnije u svijetu se voli nekoga tko se koristi da te volim.''
Samo živjeti i disati, i pokušajte da ne umire.
Čitajte na:, poznati citati, Inspirational Izreke, ljubav Izreke, Riječ je nekoliko emo Citati i izreke o života i ljudske osjećaje. Ako idete kroz neki tužan emo citati, od vas će primijetiti da su sliku o tome što osoba osjeća duboko u svom srcu i duši kad se suočava s problemom koji je jednostavno nepodnošljiv.

No comments:

Post a Comment