Friday 30 December 2011

Top Pjesme 80-ih

1980's je bio vrlo dobar period za glazbu s obzirom na činjenicu da su mnogi umjetnici i rock bendova predstavio svijet, novi glazbeni koncepti i nekoliko hit pjesama. Je 1980-a može biti bitno reći da je vrh točka rock glazbu. Brojne nove glazbene žanrove su uvedene i glazba postala progresivna u prirodi s bendovima kao što su King Crimson i Dream Theater churning sve više i više složenih kompozicija. Na strani mekše psihodelične glazbe, Pink Floyd počeo stavljajući zajedno uzbudljive glazbene melodije. Potkraj tog desetljeća, rasturati kulture i kontrabas snage došao u biće i mnoge od najboljih pjesama iz 80-ih i 90-ih, su na temelju vještog korištenja instrumenata.
Pop umjetnici, kao što su Madonna i Michel Jackson odigrali vrlo instrumentalnu ulogu u utjecanju na području glazbe. Pop umjetnici od 80's desetljeću bili su uspješni u uvođenju mnogo različitih stilova, kao što su zabave na pozornici ples, korištenja elektroničkih instrumenata i sinteze glazbe. Bolji zvuk sustava, tehnološki napredak i velike veličine publikom promovirala umjetnika kako bi se bolje njihove izvedbe.
Top Songs od 80's List, sljedeće je popis najboljih pjesama 80-ih da se može odnositi na:; Jump (Van Halen), White Wedding (Billy Idol); Ovdje sam ići opet (Whitesnake), jedan (Metallica) ; Poput Virgin (Madonna); Livin 'na Molitva (Bon Jovi); Call Me (Blondie), Born in the USA (Bruce Springsteen), Dobrodošli u džunglu (Guns N 'Roses), Ti me drmati All Night Long (AC / DC); Svjetla pozornice (Rush), Breaking the Silence (Queensryche), 2 Minutes to Midnight (Iron Maiden); Ludi bebe (Ozzy Osbourne), Master of Puppets (Metallice), Rock The Night (Europa), u preduboko (Postanak), u Božje Država (U2), način na koji Make Me Feel (Michael Jackson), Dancing In The Dark (Bruce Springsteena), ja mislim da je razlog zašto su ga zovu Blues (Elton John), Sweet Child O 'Mine (Guns N' Roses), kršenje zakona (Judas Priest), Redemption Song (Bob Marley i The Wailers), Back in Black ( AC / DC), The Final Countdown (Europa); Armageddon To (Def Leppard); Dr. Feelgood (Motley Crue), ja ću vam se (zamjene), a ne možete doći ovdje (REM) , Master of Puppets (Metallice), Home Sweet Home (Motley Crue), ja ne mogu objasniti (Škorpioni), Stav pjesma (Steve Vai), surfanje sa Alien (Joe Satriani), Satch Boogie (Joe Satriani), Svaki Collide Vrijeme Dvije budale (Jan Dyer i Jeff Tweel); Paradise City (Guns N 'Roses); I Love Rock N' Roll (Joan Jett The and Blackhearts); You Say, Say Me (Lionel Richie), pogled Away (Chicago ); C'est La Vie (Robbie Nevil); slobodan (Kenny Loggins); Svaka Breath You Take (Sting / The Police); Coming Up (Paul McCartney), nemojte me krivo shvatiti (Pretenders); Kukavica županije (Kenny Rogers), kada Doves Cry (Prince & revolucije); Top Gun Anthem (Steve Stevens), Wasted na putu (Crosby, Stills & Nash), postoji nekoliko drugih ep albuma koja su izdana od strane istaknutih umjetnika kao što su Pink Floyd i Metallica. Vrh pjesme 80-ih desetljeću su podijeljene u kategorije Pop, rock i metal. Posebnost glazbu ovog doba je da glazbenih žanrova developed istovremeno i na kraju iznjedrile jedan skladbe koje su spojene sa dva različitim žanrovima. Na primjer svjetski poznatog Top Gun himnu je spajanje pop i rock skladbe. Nadam se da ćete naći na vrh pjesmama 80-popis snalažljiv.

1 comment:

  1. Moje ime je Darci Lyne. Ovo je vrlo sretan dan u mom životu zahvaljujući pomoći koju mi ​​je Dr. Poziv ili WhatsApp: +2349083639501 ... Bio sam u braku 6 godina i bilo je tako strašno jer je moj muž stvarno varao i tražio razvod, ali kad sam naišao na e-poštu Dr. toliko ljudi dobiva svoje bivše natrag i pomoći popraviti odnos i učiniti ljude sretnima u njihovom odnosu. Objasnio sam svoju situaciju i onda sam tražio njegovu pomoć, ali na moje najveće iznenađenje, on mi je rekao da će mi pomoći u mom slučaju i da sada slavim jer se moj suprug potpuno promijenio na bolje. Uvijek želi biti uz mene i ne može ništa učiniti bez moje sadašnjosti. Stvarno uživam u braku, što je velika proslava. Nastavit ću svjedočiti na internetu jer je dr ..nosakhare pravi čarolija. POTREBNA POMOĆ? KONTAKT
      -Email- blackmagicsolutions95@gmail.com
    možete ga dodati i na Whats-app: +2349083639501
    On je jedini odgovor na vaš problem i čini da se osjećate sretni u svom odnosu. I to je savršeno u vašem odnosu.
    Želiš li svog bivšeg povratnika?
    želite ljubavnu čaroliju za novog ljubavnika?
    Rješenje problema bez djece?
    Rješenje financijskih problema?
    Slaba erekcija i brza ejakulacija?
    rješenje bolesti i bolesti tijela
    Sve vrste rješavanja problema astrologijom?
    Rješenje problema razvoda?
    Nazovite ili WhatsApp: +2349083639501
    (nemojte zanemariti ako ne trebate pomoć)

    ReplyDelete