Tuesday 13 March 2012

Država svadbene pjesme 2010

Country svadbene pjesme su favoriti na svadbama zbog dubine s kojima se riječi i glazba može potaknuti ne samo par srca, ali one od gostiju kao dobro. Country glazba je romantičan, nježno i vrlo značajna, a time postavljanje prekrasan raspoloženje na vjenčanju. Pjevanje zemlja pjesma za jednu vjenčanje je poseban način da se kaže 'volim te' na srodnu dušu. Međutim, sužavanje dolje na desnoj zemlji svadbene pjesme, iz opsežnog zemlje svadbene pjesme popis dostupan danas može biti obeshrabljujući zadatak. Često se je teško sjetiti različite romantične pjesme, što je razlog zašto smo uvršten različitih pjesama zemlji wedding 2010, za svoj Posebnost pak svadbene glazbe. Imati pogledati neke od popularnih zemlje svadbene pjesme.
Top Država svadbene pjesme 2010
Ako ste u potrazi za najpopularnije zemlje svadbene pjesme Popis svih vremena, zapamtite, klasičnih i dalje stand out. Njihove riječi i snagu da se presele nečije emocije su još uvijek jaki! Let's imaju pogled na vrhu zemlje pjesama 2010 u ne posebno naručiti, da možete pjevati za svoju voljenu na vaše vjenčanje. , Ona je sve - Brad Paisley, stvaranje sjećanja od nas - Keith Urban, pogled na curice - Chris LeDoux, nema srama - Jeff Bates; Amen vrsta ljubavi - Daryle Singletary, jedan prijatelj - Dan Seal, Ako sam si - Collin Raye ; achy breaky srce - Billy Ray Cipar Ovaj prsten - Anthony W. Carter, Bless the slomljena ceste - Rascal Flatts, zaprepašteni - Lonestar, a ja kunem se svim srcem - George Strait; Mogao sam ovaj ples - Anne Murray, Ljubav će uvijek pobijediti - Garth Brooks & Trisha Yearwood Ti me imali od hello - Kenny Chesney, it's your love - Tim McGraw i Faith Hill, uvijek ću te voljeti - Dolly Parton, od tog trenutka - Shania Twain i Bryan White, zauvijek, Amen - Randy Travis, zauvijek i uvijek - Shania Twain, tatina djevojčica - Kippi Brannon, kunem se - John Michael Montgomery, u ovom životu - Collin Raye, Čuvar zvijezda - Tracy Byrd, a ja otopiti - Rascal Flatts, Da - Chad Brock, volim način na koji me voliš - John Michael Montgomery, Kad sam rekao mi je činiti - Clint Black and Lisa Hartman crna, a ja - Paul Brandt, a ja Walk the Line - Johnny Cash, stvaranje sjećanja od nas - Keith Urban, ja učiniti (Cherish You) - Mark Wills; Kako zauvijek osjeća - Kenny Chesney, ona ne mi reći da - Montgomery Gentry, između sada i zauvijek - Bryan White, susret u sredini - Diamond Rio, pogled na nas - Vince Gill; besraman - Garth Brooks, Kako ću živjeti - Trisha Yearwood, ti si - Jimmy Wayne, Ljubav je lijepa stvar - Phil Vassar, Lijepa nered - Diamond Rio, Nešto što mi radimo - Clint Black, Fall - Clay Walker, nema sumnje o tome njega - Neal McCoy, ne mogu pomoći, koji pada u ljubavi - Elvis Presley, sam pao na komadiće - Patsy Cline; Made for voli vas - Doug Stone; Kad sam rekao mi je činiti - Clint Black & Lisa Hartman Black; Stand By Your Man - Tammy Wynette, Kada reći ništa at svi - Keith Whitley ili Alison Krauss, To je sveobuhvatan popis prošlosti i sadašnjosti zemlje ljubavi pjesme za vjenčanja. Prođite kroz stihove svakog i odabrati onaj koji dotakne vaše srce najviše. Budući da zemlja glazba je centriran oko odnosa, vi ste sigurni da osvoji vaše mladenka u zemlji pjesmu ste izabrali. Nadam se ovaj članak na zemlji svadbene pjesme 2010 bio je koristan i informativan!

No comments:

Post a Comment