Saturday 31 March 2012

Usisnu granu Runner Control

Kako se pravilno funkcioniranje usisnu granu trkač kontrole u automobilu poboljšati njegovu učinkovitost? Korištenje vozila kao što su auto je danas nužnost. No, ne možemo zadržati na vozeći automobil bez obzirom na njegovu učinkovitost. U današnjem vremenu s porastom cijene plina i ekonomska recesija još uvijek lebdi oko svakoga od glavu, a car nastup je stvarno važno pitanje. To ovisi o mnogim čimbenicima, područje kroz koje se prolazi, doba dana i način na koji vozi auto. Kilometraža po galon automobila u osnovi ovisi o tome kako učinkovito goriva je spalio u motor automobila za proizvodnju potiska ili snage za pogon automobila u pokretu. Da li odgađanje popravak automobila za neispravan usisnu granu trkač kontrolu stvoriti više problema auto?
Kako usisnu granu Runner kontrolne funkcije
Za razumijevanje automobila performansi potrebno je znati odakle i kako je automobil gorivo dolazi u automobil, motor. Također je važno naučiti, što se postiže primjenom usisnu granu trkač kontrolu?, I Što se događa ako usisnu granu trkač kontrole zaglavi otvoriti? Od spremnika za gorivo, dolazi do karburatora i na usisnu granu.
Usisnu granu, usisni sustav služi kao prilog gdje je maleni kapljice goriva miješa s hladnog zraka u obliku izgaranje smjese. Premijera odgovornost usisnu granu je da se prijevoz za izgaranje smjese za svaki unos luka na glavi cilindra. To je izvesti taj zadatak ravnomjerno i optimalno distribuiranje izgaranje smjese za svaki cilindar od motora da bi visoke performanse iz njega. U modernim automobilima usisnu granu, iz svog središnjeg pokrova ili plenum, radi cijevi ili trkača tako da se mogu dostaviti izgaranja smjese za svaki cilindar motora pojedinačno. Nije li ovo trenutku na pravom mjestu kao usisnu granu trkač kontrolu lokaciju? Da, to je istina iu praksi, usisnu granu trkač kontrola sklopova se nalazi između usisnu granu i cilindar glava motora.
Iako je opskrba gorivom motor je od iznimne važnosti za održavanje postotak zraka i goriva u smjesu na 14.7:1 (zrak gorivo). U slučaju ubrizgavanjem goriva motora, usisnu granu prenosi samo zrak u cilindre u gorivo injektor lukama gdje se miješa s gorivom. Izgaranja smjese teče kroz trkač na cilindar i kada ga pogodi zatvoren usisni ventil na njemu, on stvara udarni val i topline. Ovaj udarni val putuje u usisnu granu natrag i naprijed brzinom zvuka. Hladnom zraku, zbog veće gustine od vrućeg zraka, je važno i udahnuli od atmosferi. Goriva pomiješana s njom, kada je zapalio, širi sve više i daje više potiska.
Za postizanje visoke performanse motora potrebno je vrijeme otvaranja usisnog ventila na cilindru na vrh udarnog vala. Otvorenje je usisni ventil ovisi o brzini motor radi na, i vrijeme udarnog vala ovisi o duljini usisnu granu trkač i brzine zvuka. U tradicionalnim motorima, duljina trkač odgovara na određeni broj okretaja motora raspona unutar kojeg se nadao da će dostaviti maksimalne performanse. Iznad i ispod tog raspona, auto performanse nije na maksimum.
Međutim, to nije slučaj u modernim motorima u kojima računalo bdije nad performanse auto dijelova i poduzima korektivne korake kako bi se povećala. Automobil je on-board računalo možete učiniti tako da elektronski kontrolira vrijeme otvaranja i zatvaranja usisnog ventila, kao i napredne unos geometrije. U modernom automobilu promjenjive duljine usisne grane koriste kako bi pružio maksimalnu iskoristivost goriva pri niskim i visokim brzinama motora optimiziranjem snaga i okretni moment proizvodi motor.
Promjenjivi Runner usisni sustav i kontrolu; Svaki cilindar od motora je servisirati po dvije usisnu granu trkača nejednake dužine, spojena na svaki unos dijelova u cilindru rukama. Jedan od tih je uvijek otvoren. Ovisno o radnom opterećenju na motor, ostali trkači su otvorena ili zatvorena uz pomoć leptir ventila ili ventil tanjur i tijek izgaranja smjese je kontroliran i odgovara na zahtjev motora. Kada govorimo o usisnu granu trkač kontrolu smo se odnose na ovaj leptir ventila. Cilindri u motoru trčanje brzinom ispod 3.000 okretaja u minuti je servisirati by usisnu granu trkač koji je uvijek otvoren. Kada je vozač automobila koraka na papučicu gasa i motori RPM križevi 3,000-3,400 broju okretaja, druga pratilja je otvoren uz pomoć ventil da zadovolji povećane zahtjeve zrak i plin. This sekundarne trkač otvara i zatvara kada pogonskih kontrolnog modula aktivira motor koji čini ventil potez. Vozač automobila zapravo može čuti otvaranje gore. Sve to aranžman poboljšava brzinu motora visokih performansi kako bi dobili kao visoki plin kilometraža što je više moguće.
Nakon čitanja kroz sve ove informacije, to je lako razumjeti što se događa kada usisnu granu trkač kontrole koji je zapeo otvoren. Jednostavno, auto gubi na učinkovitost goriva i vi ćete platiti mnogo više za putovanje u malom brzinom, jer je automobil koristi gorivo na postavku za velike brzine. Međutim, kada se pod papučicu gasa da putuju na brzinu, što počnete plaćati pravo. Ako ste pronašli vaš automobil's kilometraža klizi ispod normalne razine, onda postoje visoke šanse da nešto nije u redu s usisnu granu brtva ili usisnu granu trkač kontrolu. Nadam se, informacije prezentirane ovdje je zadovoljavajuća.

No comments:

Post a Comment