Friday 18 November 2011

Radijator fluida

Auti su kao i ljudi. Što više gnjevan, veća mogućnost iracionalnosti. Ovdje izraz 'bijesni' metaforički je korišten za označavanje ogromna temperatura motora s unutarnjim izgaranjem, ako je lišena odgovarajuće rezno ulje. Automobil car probleme ako se ne uzima pravilnu njegu. Automobil radijator ublažava većina temperature pitanjima vezanim u motoru, tako da je ostatak procesa funkcije glatko. Nakon toga, tekućina radijator igra ključnu ulogu u održanju optimalne okoline kroz motor s unutarnjim izgaranjem.
Komponente u radijator fluida
Radijator tekućine, ili antifriz, ima dosta aplikacija (HVAC rashladni i solarni grijači vode). But bit će nam držati na njegovu primjenu u auto radijator. Radijator tekućina se sastoji od 50% antifriza i 50% vode. Etilen ili propilen glikol je ključna komponenta u svim vrstama antifriza. To je obično se miješa s vodom, tako da je automobil motor ne radi rizik od urušavanja zbog abnormalnog radne temperature. Također, aditiva u antifriz imaju tendenciju da zabrtviti sustav prolazima i ograničiti protok kemikalija i benzina. Stoga proširene mješavina vode i antifriza omogućava optimalne performanse i minimalnu štetu na motoru. Termin 'antifriz' je misnomer jer ne samo ga držati na točku ledišta niska u motor, ali također elevates točka ključanja tijekom iznimno vruće uvjetima. Antifriz is retailed kao dvije varijacije na tržište - nepatvorena (aditiva) i premixed (voda + aditiv). Treba napomenuti da antifriz, u sirovom obliku, vrlo je toksičan. To je slatki miris i privlači djece i kućnih ljubimaca, a treba držati podalje od njih.
Kako to Chanel radijator fluida
Automobil motor zahtijeva optimalno održavanje i to može se postići samo jedan primarnih koraka za promjenu radijatora tekućine redovito. Možete uzeti vaš automobil najbliža garaža imati mehaničar dobiti radijator flush za vas, a možete ga promijeniti sve od sebe. Ako planirate obaviti potonji, slijedite ove jednostavne korake:, Park vaš automobil na sigurnom području i budite sigurni da je na sigurnoj udaljenosti od djece i kućnih ljubimaca. ; Otvoreno hauba od auta i potvrditi da li se motor ohladi. Dodirivanje motora (koji je upravo bio isključen) vrlo je nepreporučljiv kao što pokrenete rizik od sebe sa teškim opeklinama nanošenje na području dodira s kožom. Pobrinite se da motor miruje u posljednjih 15-30 minuta. ; Ocijedite starog antifriz iz vašeg radijator, pratnji s preostalih labav rđa i sedimenata. To se može postići otvaranjem ventil za ispuštanje i dopuštajući tekućine na iscuriti do svoje prazna. ; Prelijte novi antifriz u radijatoru i ako je nepatvorena, onda nemojte zaboraviti da bi optimalan smjesu s vodom. ; Zatvorite radijator kapa i kapuljača i raspolaže koristi antifriz na sigurnom mjestu van dohvata ljudi ili životinje. ; Radijator fluida propuštanja
Jedna od glavnih razloga za antifriz curiti je nedovoljna količina rashladne tekućine nivoa. To bi se moglo naći od strane primjećujem blatnjav formation ispod haube automobila. Radijator tekućina boje mogu se lako prepoznati zbog svoje svijetle psihodeličnog zelene tekstura i trebao bi biti očišćen se odmah zbog svoje toksične prirode i da se izbjegne antifriz trovanja. Sljedeći koraci će vam dati pregled o tome kako provjeriti radijator tekućina koja curi iz vašeg automobila. Prva stvar biste trebali učiniti kada ste saznali curi radijator tekućina očistiti kompletan radijator i cijevi s jakim mlazom vode i početi motor na nulu u o izvoru curenja. Nakon što ste pronašli izvor (što obično je jedan od cijevi), primjenjuju se komercijalne radijator brtvilo koje se mogu availed iz bilo kojeg car accessory ili hardvera dućan. Kada se to učini, morate čekati oko dva ili više sati za brtvljenje na suho gore potpuno. Ako je samo curi crijevo, a zatim dalje radijator curenja popravka nije potrebno, ali ako to ne riješi problem, onda uzimajući ga mehaničar je poželjno. Radijatorski možda biti podvrgavaju različitim probleme poput napukao plastične spremnike, ventilator oštećenja, propusna ulje hladnije i pare erozije u kojemu troškovi radijator popravka mogao varirati prema težini oštećenja.
Automobila, a time i njegov motor, je podvrgnut raznim anomalijama, a radijator je vodeća štit. Stoga, ako je štit je oštećen, onda potpunu zaštitu postaje poništen. Stoga biste trebali uzeti maksimum njege u mijenjanje tekućine auto radijator na redovnoj osnovi.

No comments:

Post a Comment