Sunday 27 November 2011

Self Motivacija Test

Motivacija je bitna za svih nas kako uspjeti u postizanju naših ciljeva. To može pomoći nam fokus i radimo za postizanje uspjeha života. Cilj samostalno motivacije test je da ukaže na Vaše područje interesa, i gdje tražimo osobne naklonost i nagib. By znajući što smo stvarno željeli, možemo ući tom polju i obavljaju dobro. Naprotiv, ako ulazimo u područje o kome se nisu motivirani i uzbuđeni, mi ćemo uvijek ispod izvesti naših vršnjaka. Obzirom na nastavku su neke samo motivacija testove za različite profesije. U ovim testovima, pitanja bi biti pitan, kojemu, odgovore su treba dati u DA ili NE obliku. Više broj YES, više će vam biti motivacija za to polje.
Self Motivacija Testovi za studente
Ovdje je self motivacija test za koledž studenti:, Da li željeli ići na fakultet svaki dan? , Jesam li ja pažljiv u klasi? ; Li dovršiti sve svoje zadatke na vrijeme? ; Li ja dobiti sve moje sumnje očišćena od nastavnika? ; Jesam zainteresirani za znajući više o ovoj temi se uči, osim fiksne program? ; Moram provoditi intenzivno istraživanje na stvari uči, putem Interneta, kako bi poboljšali svoje znanje? ; Osjećam li zadovoljan i zadovoljna nakon uzimajući dobre ocjene na ispitima ili pohvala od učitelja za dobru izvedbu? ; Li u potpunosti koncentrirati na moj studij? ; Self Motivacija Test za nastavnika
Ovdje je self motivacija test za nastavnike odrediti kako posvećen oni su prema svoj posao:; Moram sviđa pomažući moje studente razumjeti novih koncepata? , Trebam probati moj najbolje da učionici sjednice više interaktivni i zanimljiv za brzo i učinkovito učenje? ; Li dati osobne pozornost na svoje studente? ; Li osvježiti i povećati svoje znanje na temu neprestano poučavati svoje učenike na bolji način? , Da li ja stvarno osjećam da studenti trebaju shvatiti predmete dobro, i činiti dobro na ispitima? ; Jesam li zabrinuti za budućnost mojih učenika? ; Self Motivacija Test za zaposlene
Ovdje je samo test za motivaciju zaposlenika poduzeća:, Da li kao moj posao profil? ; Nemojte JA uzeti interes u znajući nove stvari vezanih uz moj posao? , Jesam li ja dajem sto posto, na poslu svaki dan? , Da li postići my postaviti ciljeve i ciljeve na mom radnom mjestu? ; Jesam li ja zabrinut ugled moje poslodavca i trebam probati strane najbolje ga zaštititi? , Jesam li odan moju organizaciju? ; Trebam kompromis na moj osobne interese, na puta, dostaviti moj rad na vrijeme i dobar način? ; Također možete dobiti samo motivacija upute iz svog starije kao što su već prošli kroz faze u životu koje se trenutno prolazi kroz. U slijedećem stavku, dopustite nam da shvatimo kako se motivirati.
Načina da se motivirati
U cilju da ostanu motivirani, nakon što je san ili fiksni cilj je vrlo bitan. U vremenima, kada se stvari ne događaju po našim želite, taj cilj i vizija može zadržati nas motivirani. Ljudi koji imaju viziju ne bi depresivno, ili tužan i držati težak opet i opet, sve dok nisu postigli svoj cilj. Pozitivna razmišljanja, pozitivan stav prema životu, a optimizam su imperativ, kako bi ostati motivirani kroz svoj život. Biti motiviran uvijek, uvijek biste trebali sami sudjelovati u radi nešto kreativno i izbjeći odugovlačenje. U isto vrijeme, nakon što je visok stupanj dosljednosti i discipline na način učiniti stvari je ono što vam je potrebno kako bi se postigla. Self motivacija tehnike će vam pomoći da zna stvari bolje.
Self motivacija test i prijedloge o tome kako ostati motivirani definitivno će vas voditi u pravom smjeru. Tako, nadajući da će provedba tih prijedloga, ja bih odjaviti ovdje. Sve najbolje!

No comments:

Post a Comment