Friday 4 November 2011

Romantični stvari za reći

Kada imate posebne osobe u svom životu, ima toliko unspoken stvari koje samo ostati u vašem srcu. It's bilo vrijeme nije pravo, ili obje ste toliko zauzet sa vlastiti životima, da vas ignorirati važnost međusobno. Mnogo puta tako događa, da ćete želite reći nešto slatko da ga / nju, ali trenutak prolazi. Postoji toliko mnogo Nepomenuti ljubavi citati, želje i sjećanja, koje ste oduvijek željeli izraziti jedina osoba koja misli da ste savršen ali zbog svoje materijalističko života, oni idu bez primijetio. A onda, konačno, vi shvatiti sve stvari trebali imati rekao i učinio, ali vrijeme's gone i tako je da osoba. Ako imate neko tako drag u vašem životu, držati na njega / nju i učiniti ih osjetiti ljubio s nekoliko romantičnih stvari za reći. Ako ste izvan takvih riječi da ih osjetiti posebno, pročitajte na i saznajte neke romantične tekstualne poruke za njih kao dobro!
Većina Romantični stvari za reći
Znaš li, zašto Bog napravio Eve? Od, govorimo o romantiku, Ispričat ću vam, ne zato ona dovršen Adam na mnogo načina, ali jednostavno za razloga drugarstvo. Ljubav je nešto možete dobiti iz itko vrlo lako. No, ulov je, koliko dugo možete držati na njega, kao što više učiniti, jači to će dobiti. Komunikacija bitak najbolji način izražavanja ovih slatka ljubav izreke, trebali biste nikada osjećati loše ili nespretan o bitak iskren. Ako želite reći nešto romantične i slatko vašim voljenima, ići naprijed i reći! Vam pomoći s nekoliko takvim romantičan stvari reći njega / nju, smo smisliti s popisa njih, uzmi izgled.
Romantični Stvari da Kaži tvoj dečko; Se on držite vaše ruke šećući, ili zagrljaj si ti kad crying, ili čak vas nasmijati kada ste ljut? Čak i ako on nije Superman i najhrabriji u svijetu, on tu za vas kad ga trebaš. On ne imati super moći čitati svoj um, ali jamstvo da mu se zna dovoljno, da čitaju vaš lice! Ako imate neke jedan ovako u vašem životu, ne čekaju pravo vrijeme izraziti svoju ljubav. Pokupiti neke od ovih romantičnih stvari reći mu i neka znate ga ljubavi! Također pročitajte o slatko ljubav izrekama za njega. , Ruže su crvene, ljubičice su plave, Ti si tako slatka da želim zagrliti vas. ; Ako sam morali birati između vas ljubiti i disanje, bih koristiti moj zadnji dah reći volim. ; Ti si jedan želim šaputati i reći 'Volim te.' , Mislim o vama kada niste okolo, ali ja jednostavno ne mogu misliti ništa drugo kada su ovdje. ; Čak ako sam zaspe, sve to znači da Uvijek ću biti tebe sanjao. ; Osmijeh čini mi smijati! Your smijeh čini mi osmijeh. Svaki put kad vidim vaše lice, ja nikada ne može namrštiti se toga dana. ; Ako nisam tebe upoznala, ne bih želite. Ako nisam vam se sviđa, ne bih te volim. Ako nisam volim, ne bih vas propustiti. Ali nisam, ja ne, i ja ću. , A ja osmijeh svaki puta mislim na vas. Kada sam vidite da osmijeh dobiva čak veći. ; Ja promaši tvoje poljpce. Dođi doma uskoro! ; Vi ste razlog moje sunce izlazi svako jutro. ; Ja ne mogu reći koliko Volim te, jer bi biti tako slatko bih skrenuti u limun. , Oni kažu da slika govori 1000 riječi ali kad vidim yours svi što vidim 3: I. .. ljubav ... Vi (to će biti moja osobna omiljena u najromantičniji stvari reći da vaš ljubavnik). Više o romantičnom pokupiti linije. ; Romantični Stvari reći na Djevojka You Like; Ona bi definitivno gledati nogometne igru ​​za vas, iako ona zna ništa o tome, i vas omiljene doručak. Ona možda biti najveći control freak na zemlji ali će vas nasmijati With Stupid lica kada si ljuti na nju. Ona nikada neće recite svojim prijateljima o svojim slabostima (koji bi vam lako tickled) i da će zadržati sve svoje tajne sigurno! Postoji samo jedan razlog je to sve ovo, a to je zato što je ona prepala da ćete izgubiti. Tako, raditi svoj posao izrade da se osjeća kao najljepši djevojka koju ste ikada vidjeli, pomoću tih romantičnih stvari za reći u vašu djevojku u tekstu. Nađi više romantičnih izraze. , Svaki put kad vidite, izgleda ljepše. ; Bog vjerojatno su vam na nedjelju. , Holding se samo osjeća tako pravo. ; Sinoć sam imao divan san, gdje sam upoznao blistav Vilinska kraljica. Sada shvaćam koje to snova. , A ja ponekad mislim na tebe kad si daleko daleko i osmijeh za sebe. Ljudi misle da sam orasima. , Prije nego što sam te upoznao, bio sam živi u iluziji da je pupoljak najljepši stvaranja Boga. , Ako ste bili za 11 ruža u ogledalo, da bih se gleda na 12 od najljepših stvari na svijetu. , Ja mogu te držati zauvijek. , Volim način na koji svjetlo izvan svoje lijepe oči. ; Trenutak uđeš u sobu, ja postati bez daha i bez riječi. , Volim svoju warmth kad zagrliti me. , Naša ljubav je prijateljstvo zapalio. ; Najljepši misli su one sam od vas. , A ja sam pao u ljubavi mnogo puta. uvijek s vama. , Im 'idući da bude tu za vas - uvijek. (Također je jedan od mojih omiljenih romantičnih stvari za recimo), ja te volim, ne samo za ono što jesu, ali tko sam ja kad sam s tobom. ; Nijedna druga djevojka može držati svijeću za vas. (Kažem, i gledati joj rumenilo!) , A ja volim reći stvari koje vas crvenjeti. ; Jesu li one neke romantične načine kako reći Volim te? Rekavši nešto romantične na jedina osoba koja pripada vama u cijelom svijetu zasigurno nije zločin. Dakle, ne tiho sebe kada dođete do s tim romantične stvari za reći na svoj voljenima, jer morate ništa sakriti od njih!

No comments:

Post a Comment