Thursday 17 November 2011

Zakašnjela rođendan Komentari

Ako postoji jedan dan da svaka osoba na planeti veseli (i ako kaže drugačije je vjerojatno laže) je njegov rođendan. Svatko voli da jednog dana, gdje su doći do biti u centru pažnje, bombardirani s darovima i karticama. Ali što ako ste zaboravili rođendan netko od vas su jako voljeti? Što se događa tada? Pa, najbolja stvar za vas učiniti da bi se pošalje kartice sa zakašnjeli rođendan komentarima i željama. To može ispasti da se jedini spas (zajedno s darovima, naravno) spasiti situaciju prije nego što se pogoršava u potpunosti. U ovom članku dajemo Vam popis zakašnjeli rođendan komentare koje možete koristiti u kartice ili e-pošte, a želi osobu čije ste zaboravili rođendan.
Zakašnjela rođendanskim čestitkama
Ukoliko ste jedan od onih ljudi koji ima tendenciju da se zaboraviti rođendane, onda ste vjerojatno uvijek mumljajući oko za one zakašnjeli rođendan izreke i sugestijama koje će osobe, čija je rođendan ste zaboravili, malo manje ljut. Neki od najboljih zakašnjelog rođendan komentari za korištenje su oni koji će izazvati osmijeh od osobe koju žele. Vi nikada ne možete pogriješiti s smiješno zakašnjelog rođendan poruke, ako šaljete van onih koje su banalan i ne sjedi dobro s vrstom humora cijenjen od strane rođendan dječaka ili djevojčicu. S obzirom na nastavku su neke zakašnjeli rođendan komentare koje možete koristiti kada ste na gubitku za što napisati u rođendansku čestitku, Happy zakasnio rođendan! ; Glava zaboravlja, ali srce remembers - Sretan zakašnjeli rođendan; Kako očekivati ​​od mene da zapamtite svoj rođendan, kada nikada gledati bilo stariji? , Nadam se da Vaš rođendan je sve što se nadao. , Zelimo Vam zakašnjeli rođendan. ; Žao mi je sam propustila svoj rođendan, te su imali toliko sam izgubio trag. , Nadam se da tvoj rođendan je kao poseban kao i ti. , Nisam zaboraviti tvoj rođendan, I'm just otmjeno kasno. , Nisam zaboraviti svoj rođendan, a ja samo htjela pomoći produžiti slavlje. , Nisam htio da bude prvi da vas podsjeti da ste još jednu godinu bliže veliki san. , Bio sam pogođen s vrlo specifičan oblik amnezija koja je utjecala samo moju sposobnost da se sjetiti rođendana. Sretan zakašnjeli rođendan! ; 1.Bora vila, 2. Otac vrijeme, 3. Mi, to je popis svih ljudi koji su zaboravili da je tvoj rođendan. , Ja mora imati naslijedio moj lateness od mojih predaka - oni je došao preko na Juneflower! ; Nažalost Zaboravio sam tvoj rođendan. Reprogramira Mogu li ga za neko sljedećeg tjedna? , JA svibanj imati zaboravili rođendan, ali barem sjećam se da sam zaboravila tvoj rođendan. ; Iako su ti rođendan želje stiže malo kasno, ste uvijek željeli mnogo sreće, bez obzira na datum. , Žao mi propustili rođendan, vrijeme letjeli po tako brzo, nisam shvatio da je ovdje; Do njega već prošlost. ; Oprostite zaboravio sam najvažniji dana u godini ... svoj rođendan! ; | Ova kartica mora da je bio izgubljen u mail. Sretan zakašnjeli rođendan! ; Sretan zakašnjeli rođendan nekome tko sada ima besplatan vladavine zaboravi mina. , Čujem da ste slavi zakašnjeli rođendan ... kladiti se sve ostale budale poslao ih na vrijeme! : "Ovo rođendanskim čestitkama može, samo mrvicu, jedan smidgin 'kasno, ali ste uvijek željeli puno sreće, Bez obzira na datum, Vi svibanj misliti ovaj kartice kasno, ali ćete morati promijeniti svoje melodije, to nije (2) dana prekasno; ali (363) dana prerano, zakasnio sretan rođendan sjajan, prekrasan, mlađi izgleda, čudesnim vas. Tamo se sada! Nije da vrijedi čekati! , Ova je poruka dolazi malo kasno. Ali jedno je sigurno istina. Najljepše želje su uvijek, kako bi za nekoga kao poseban kao i ti. , Sretan rođendan, znam da sam kasno, a ja zaboravio, ja ću biti ravno. ; Rođendan zakašnjeli,, znam da ste čekali., Je li to bio još godinu dana?; Moje isprike su iskreni.
Kada sam shvatio sam zaboravio,, Moja stara želudac formira čvor.; Naša avantura došla na pamet,, I tvoja djela koja su tako ljubazni.
Nada ste imali najveći put, zabavljaju smiješno mime.; Zakašnjeli rođendansku želju,, s najviše ukusna jela. ; Nadajmo, ovi zakašnjeli rođendan komentare i poruke će vam pomoći pretvoriti situaciju oko a vi vratiti njihovim dobre knjige opet. Ako ni, ovi smiješno wishes rođendan ne rade, zatim neke ogromne gestu poput dobra ideja rođendanski poklon na Vašoj dijelu svibanj biti dobar način učiniti ih shvate koliko je važno su vam.

No comments:

Post a Comment