Tuesday 1 November 2011

Spiralni perms za srednjoročne Hair

Drugi dan, kao što sam šetao kroz park, ja sam imao Bogojavljenje! Došao sam licem u lice s poslovičan zelenije trave na drugoj strani. Rodio sam se s prirodno (ridiculously) ravnu kosu! Tako sam uvijek sanjao da moj ravnu kosu bi sjajan sjaj na njega. Zamislio sam sebe flipping moje kose preko mog ramena i druge djevojke lijevanje zavidan gleda na mene kao zrake sunca odbijaju moj ravno frizuru! Ne samo da su svi gore nikada desiti, završio sam vezanje moje kose u jednoj duboko dosadno kika za svaku prigodu. Baš kao što sam bio contemplating žao stanje moje mane, rekao je Sveta tri kralja došlo! Vidio sam ženu s najviše raskošnih perms sam ikada vidio, prolazi! To je kad sam shvatila, da možda, možda čak Bog je bio hranjen gore sa mojim dosadnim konjski rep, a on je daje mi znak. Znak pretvoriti moj pogled spiralnog perms za srednja kosu! Pa, prijavite se ili nijedan znak, odlučio sam, u tom trenutku, da sam imao dosta! Sam bio idući u Perm moje kose i to je to! Kako sam ići o tome? Molimo Vas pročitajte naprijed. :)
Srednje dužine kose perms
Gdje smo bili? Da! Imao sam odlučio da biste dobili perm. Ali ono što ja ne znam, je da postoje različite vrste perms za izabrati iz. Imam srednje kosu, pa sam mislio i misli o kojima permed srednja frizura bih trebao pokupiti. I onda, imao sam pobjednik. Frizuru spirala Perm! Sada sve što je potrebno znati je odakle i kako spirala trajnu srednje kose. Mislio sam da je posjetiti kozmetički salon, ali kad sam saznala kako je lako postupak je, odlučio sam pokušati perming kosu na kuće! Naravno, trebao sam moj prijatelj je pomoć za to, ali onda ono što su djevojkama za, ako ne i za pomoć se u međusobnim njegu kose eskapada! Obzirom na nastavku su vrlo jednostavna koraka kako bi oni perms odskočiti spirale za srednju hair. , Prvo, okupiti sve što ćete zahtijevati: perming kit (a Trusted Brand), perming šipke (ovisi o debljini vaše kose), kopče za kosu, tanke češalj (najbolje rep češalj), papir za pakiranje, ručnici, plastičnu vrećicu. ; Ok, prvi operite kosu šamponom i NE uvjetom da. , Ručnik suhe kose i ostavite da malo vlage. , Provjerite dijelove kose s početkom u potiljku i da ih isječak. ; Spiral perms su učinili vertikalno, za razliku od horizontalnog način normalne perms. Tako, započeti omatanje kosu od dna, a zatim raditi svoj put gore. , Što morate učiniti je, otvorite odjeljak kose u sredini i pokriti ga pomoću ambalažni papir. ; Nakon zamotan, uzmite perming štap i stavite ga vertikalno prema kosa. , Polako, započeti valjanje kosu oko nje na, dobro, spiralni način. To sliči corkscrew, kada je učinjeno ispravno. ; Ponovite to za sve dijelove od kose. ; Nakon svim dijelovima su valjane, primijeniti rješenje perming, velikodušno, tako da svaki zalogaj od kose je pokriven, ali ne kapanje s njim. , Pročitajte upute na perming kit pažljivo količinu vremena da rješenje mora ostati na kosu. ; Zamotajte u plastičnu vrećicu oko kosu (NE Your Head), da bi rješenje daleko od zraka. , A nakon što je isteklo vrijeme, isperite kosu temeljito, već nježno sa šipkama još i.; Ručnik suho dok kosa ostaje vlažan. , A zatim se neutraliziraju rješenja iz perming kit i primijeniti ga na kosu kao i ti učinio perming rješenje. To će pomoći kosi da ostane u permed države. , Još jednom provjerite vremena za ovo rješenje za boravak u i kad je gore, isperite kosu ponovno. ; Uklonite šipki i koristite vaše ruke na nabor kose. ; Vaš sjajan spiralu kovrče su spremni! ; Spiralna perms za srednja kosa su dobar izbor ukoliko želite bezbrižno, ali, sofisticirani izgled. To nije bilo ono što sam težio za, ali ja još uvijek ga je dobio! Različite veličine štapova odrediti stezanje ili labavosti za kovrče, pa uzmite pokupiti i mahati off prekrasan kovrčava frizura koji je siguran da postavili trend. This frizura s bangs bačen u izgleda jednostavno nevjerojatna! Kad god sam pogled na moja, ja samo tiho Hvala Ti što prilično mlada žena u parku. Bog ju blagoslovio!

No comments:

Post a Comment