Tuesday 14 February 2012

Najam Idi Citati i izreke

Svi umjetnost življenja leži u fino druženje ostavljajući ići i drži na. ~ Havelock Ellis
Dakle, istina zar ne? Pa, većina od nas osjećaju da je drži na koja nas čini jačim, ali to nije uvijek istina kao što ponekad je važno pustiti da stvari idu iz svog života. Kao ljudi smo svi imaju tendenciju da se vezu za ljude ili stvari vrlo lako, ali kada dođe vrijeme kada moramo pustiti ih, to je najviše najteži i bolna stvar za nas učiniti. U stvari, čak i najmanja misao ostavljajući ta osoba ili stvar koju volim najvise mogu ugurati svoje srce u boli. No, ponekad moramo pustiti stvari da bi znao da li je zaista vrijedan drži ili ne. I tako ovdje je velika zbirka kreće na i ostavljajući ići citati i izreke koje sigurno će vam dati neke nade i riječi ohrabrenja da se bave tim teškim situacijama. Također možete pokušati čitati citate o preseljenju na.
Najam Idi Citati i izreke
U nastavku daje ostavljajući ići citati i izreke mogu vam pomoći da dobijete više vaše prošlosti i sjećanja, te bi ponovno motivirati vas početi svoj život na pozitivan note.
Kad sam pustio o tome što sam ja, postati ono što sam mogao biti. ~ Lao Tzu
Ne plači zato što je gotovo. Smile jer se to dogodilo. ~ Author Unknown
Tuga odleti na krilima vremena. ~ Jean de La Fontaine
Ponekad ćete morati pustiti onu koju ljubav kako bi saznali ako je stvarno nešto tamo. ~ Author Unknown
Svaki rastanak čini sljedeći hello bliže. ~ Author Unknown
To je nešto nepredvidiv, ali na kraju je u pravu, nadam se da je vrijeme svog života. ~ Author Unknown
Vi nikada ostaviti nekoga iza sebe, te uzeti dio njih sa sobom i ostaviti dio sebe iza. ~ Author Unknown
Moramo biti spremni da otpusti od života smo planirali, tako da prihvate život koji nas čeka. ~ Joseph Campbell
Svijet je okrugao i mjesto koje može izgledati kao na kraju može biti početak. ~ Author Unknown
Pravi genije za ljubav ne leži u uzimajući u, ali uzimajući iz ljubavi. ~ Author Unknown
Kada se jedna vrata zatvara vrata otvara još jedan, ali mi tako često izgledaju tako dugo i tako zal na zatvorena vrata, da ne vidimo one koji otvorene za nas. ~ Alexander Graham Bell
Odustajanje uvijek ne znači da ste slabi, a ponekad to znači da ste dovoljno jaki da se otpusti. ~ Author Unknown
Odnosi se poput stakla. Ponekad je bolje da ih ostavite od slomljen pokušati ozlijediti sebe stavljajući ga natrag zajedno. ~ Author Unknown
Dišite. Pustiti. I podsjetite se da ovom trenutku vrlo je samo jedan znate imate sigurno. ~ Oprah Winfrey
Kada ljubav je izgubljena, ne pognuti glavu u tugu, umjesto toga držati glavu visoko i pogled u nebo za to je mjesto gdje svoje slomljeno srce je poslana na liječenje. ~ Author Unknown
Im 'idući u osmijeh i da mislite da sam sretan, ja ću se smijati, tako da ne vidi me plakati, ja ću vas pustiti da idete u stilu, pa čak i ako to me ubija-ja 'm idući u osmijeh. ~ Author Unknown
Unutarnji mir se može doći samo onda kada se praksa oprost. Oproštenje je ostavljajući ići prošlosti, te je stoga sredstvo za ispravljanje naših navanju činjenica. Gerald Jampolsky ~
Postoje stvari koje mi nikada ne žele pustiti, ljudi mi nikada ne žele ostaviti iza sebe. No, imajte na umu da otpuštanja nije kraj svijeta, to je početak novog života. ~ Author Unknown
Ponekad se prijatelj znači savladavanje umijeće vremena. Tu je vrijeme za tišinu. Vrijeme pustiti i dopustiti ljudima da sami baciti u vlastitu sudbinu. A vremena da se pripreme za pokupiti komada kada je sve više. ~ Gloria Naylor
Nikad ne ostavljajući ići Citati i izreke
Iako je uvijek bolje da se presele na sa životom nakon što je shvatio da se drži na tu osobu ili stvar nije bio vrijedan, postoji nekoliko ljudi koji vjeruju da je drži na prošlost sjećanja mogu pomoći im vratiti njihovu izgubiti stvari. Međutim, za takve ljude ovdje ne ostavljajući ići citati i izreke koje mogu potaknuti ih da se suoče sa životom više potaknuti i snagu.
Gdje si bila, tu je rupa u svijetu, što ću pronaći sebe stalno hodaju okolo po danu, i pada u noću. Nedostaješ mi poput pakla. ~ Edna St. Vincent Millay
Ponekad Želio bih da sam malo dijete opet, oderu koljena su lakše popraviti nego slomljena srca. ~ Author Unknown
Mislio sam da kad ljubav za tebe je umro, ja bi trebao umrijeti., To je mrtav. Alone, većina čudno, živim u. ~ Rupert Brooke
Tuga leti na krilima jutra i iz srca tame dolazi svjetlost. ~ Jean Giraudoux
Uz ono što duboko devotedness o jao, ja sam plakao tvoje odsutnosti - o'er i o'er opet, Misleći na tebe, i dalje tebe, do misao rastao bol, i sjećanja, kao kap koja, danju i noću,; Falls hladno i neprekidan, nosio moje srce daleko! ~ Thomas Moore
Pitajte me zašto sam držati na vas ljubiti kad je jasno da se ne osjećaju na isti način za mene ... Problem je u tome koliko ja ne mogu prisiliti da me voli, ja ne mogu prisiliti da prestanem da te volim. ~ Author Unknown
To traje minutu da se netko sviđa, i sat voljeti nekoga, ali zaboraviti netko uzme život vremena. ~ Author Unknown
Najveća bol koja dolazi iz ljubavi se voli netko koga nikad ne može imati. ~ Author Unknown
Ne znam zašto ga zovu bol. To se osjeća kao i svaki drugi dio moje tijelo se pokvario previše. ~ Missy Altijd
To su neke od najboljih ostavljajući ići citati i izreke koje će inspirirati da otpusti stvari koje svibanj ne biti vrijedno drži zauvijek. Nadam se da ti se kreće citati i izreke su pomogli ste shvatili da kao i ohrabrio da se doživljavamo život s pozitivnim stavom.

No comments:

Post a Comment