Sunday 12 February 2012

Zakašnjela Rođendan Želje

Kao nježna podsjetnik za sve one zaboravan umovima, rođendane dolazi jednom u svim 365 dana oko Sunca! ' Rođendan želje mogu ništa drugo nego jednostavan lanac od riječi, ali oni nose u svom krilu, duboko značenje za čovjeka na njegovu / njezinu posebnom danu. Vi svibanj nikada shvatiti koliki sreće i osjećaja da je voljeno i zbrinut, te može dati posebnu osobu s jednostavne želje tvoje, kao običan kao 'Sretan rođendan Poštovani!' Ja mogu želja by ljubljena na njezin rođendan, bilo koje vrijeme tijekom dana. Međutim, ja uvijek bi se osiguralo da ona dobije moju želju na samom prve sekunde svog rođendana, tj. 00:00. To je ono što mislim da čini joj ostvariti i znati ona je vrlo poseban za mene. No postoje okolnosti kada ne možemo to učiniti na vrijeme i našim željama postati zakašnjela. To je ono naglašava na činjenici da je zakasnio rođendanskim čestitkama mora biti više nego samo želi; oni moraju biti extra posebno. A ako se pitate kako napraviti do vaš volio jedan za ne želeći ga / ju na vrijeme, razmislite o nekim od tih zakašnjele rođendanskim čestitkama.
Best zakasnio rođendanskim čestitkama
Sljedeći zakašnjelog rođendan poruka, najbolje kada rođendan kartice su punjene s njima. Dakle, odabrati prave i donijeti osmijeh na rođendan dječaka / djevojčica.
Hej ja sam jako žalostan za tvoj rođendan zaborava. Ali ako ga reprogramira some vrijeme sljedeći tjedan, obećajem da će ga ovog puta!
U redu zaboravio sam tvoj rođendan. Oprosti mi i ja ću vam oprostiti ako zaboraviti moj sljedeći mjesec!
Znate da bi me mogli zahvaliti za svoj rođendan zaborava! Zbog mene imate duži slavlje.
Is nije tvoj rođendan 29. veljače? Mislio sam da ću vas želim nakon četiri godine!
Oprostite što ne mogu vam pomoći ispuštati svijeće na svoj kolač. Sretan rođendan draga.
Vaš anti starenja kože proizvodi za njegu siguran da me zaboraviti svoj rođendan! Ovo je jedan od mojih omiljenih smiješno rođendan želi što je spasilo od uzimajući tučen od mojih prijatelja, za zaboravljajući rođendane.
Kako mogu zaboraviti svoj rođendan? Upravo sam htio jedna godina natrag!
Pa što sam zaboravila tvoj rođendan. Ja barem sjeti da ja zaboravio svoj rođendan?
Rođendani su vrlo teško zapamtiti znate. Pogotovo kada nema ukusna čokoladna torta mouthwatering oko!
Imam bio uzimajući lekcije u telepatiju od posljednjih nekoliko tjedana. Mislim, moram staviti u više praksi, kao moj rođendansku želju nije mogao dođete na vrijeme!
Zakašnjela rođendan Izreke
Navedene zakašnjele rođendan želi su one koje sam se smiriti moje bijesne prijatelji, kad god sam se dogodilo da zaboravim jedan od njihovih rođendana. Osim njih koristi, također možete koristiti neke vrlo dobre zakašnjeli rođendan komentare u obliku rođendan citati. Ne propustite na dodavanju "Sretan zakašnjeli rođendan '. Ovdje su ...
Dob je nešto što nije važno, osim ako su sa sirom. - Billie Burke
Unutar svake starija osoba je mlađa osoba - pitate što dovraga dogodilo. - Anonimno
Tražite pedeset je velika - ako ste šezdeset. - Joan Rivers
Rođendani su priroda, način nam govori da jedu više kolača. - Rođendani su prirode
Najbolji rođendani svih su oni koji nisu stigli još. - Robert Frost
Još uvijek imaju pune palube, Vi samo dvoličnost sporije sada. - Anonimno
Trideset i pet je vrlo atraktivna dobi, London društvo je puna žena koje su po vlastitom slobodnom izboru ostala trideset pet godinama. - Oscar Wilde
Starenje čini se jedini dostupni način da žive dug život. - Daniel Francois Esprit Auber
Prvo morate zaboraviti imena, onda ste zaboravili lica, onda ste zaboravili zip svoj letjeti, a onda zaboraviti otvoriti rajsfešlus vaše letjeti. - Branch Rickey
Znamo da smo stari kad je jedina stvar želimo za rođendan je naše ne biti podsjetio o tome. - Anonimno
Čovjek je glavni zadatak u životu je roditi samoga sebe, postati ono što je potencijalno. Najvažniji proizvod njegova truda je njegova osobnost. - Erich Fromm
Zahvaljujući modernim medicinskim napredak, kao što su antibiotici, sprej za nos, i Dijeta Koks, ona je postala rutina za ljude u civiliziranom svijetu da prođe 40 godina starosti, ponekad i više od jednom. - Dave Barry
Zakašnjela rođendan stihovi
Vi svibanj također željeli dodati neke od ovih stihova, sastavljen od različitih ljudi, osim zakašnjeli rođendan želi na rođendansku čestitku.
Kako mogu početi vam reći kako sam počašćen, da si u mom životu?, A ja ću početi rekavši da je san došao istiniti, dan kada je postala moja supruga. Ti si moj najbolji prijatelj u dobrim vremenima i moja stijena u vrijeme žalosti. Ti si razlog za slatkim jučer, A moje obećanje za sutra. ; I never thought I could feel this loved; Until you became my wife. Ti su ove godine, a svake druge godine, najbolji u mom životu.
Ljubav uvijek,, Sretan zakašnjeli rođendan - Anonymous
Ja sam sretan, on je gej; Prije nego što pitati mene da se iz putu,, Evo žele vam vrlo sretan rođendan! - Anonimno
Svake godine svoj rođendan me podsjeća, da ja stvarno želim reći, ja sam jako drago da znate,, ja mislim na tebe svaki dan., Nadam se da ćete uživati ​​svoj rođendan,, sve užitke što je u trgovini,, i jer sam vas cijenimo,, nadam se da ćete imati mnogo više! - Anonimno
Neki ljudi dati dar, mira i tišine, da svaki život, oni dodiruju.; Oni su uvijek oni koji stvarno jesu., Oni su blessedly pouzdane,, pouzdano dobar,, predvidivo ugodno,, volio i čuvaju, svi tko ih zna., Vi ste jedan od onih ljudi.Ti su dar, mira i tišine, u mom životu
Sretan zakašnjeli rođendan - Anonymous
Vi svibanj također uživati ​​čitajući neke od ovih smiješnih rođendan pjesama, a neke više čestitka za rođendan riječi. Poruke, citati i pjesme! Tako da si s nekim dobra hrana da se koriste kao zakašnjeli rođendan želi svoj kraj i dragi one. No, nemojte se naviknuti na njih, a čine ga jednom trenutku poželjeti rođendan dječaka / djevojčica na vrijeme, jer je to jedna od onih stvari koje čine mu / joj osjećati posebno.

1 comment:

  1. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Přidejte se k úspěšným Spojte se s více než 4 miliony obchodníků a investorů ze 170 zemí

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    ReplyDelete