Sunday 19 February 2012

RIP tetovaže na ručni

Za početak, osobno imam dvije tetovaže dizajnirana na moje tijelo, jedna na moje desne ruke, a drugi na moje lijevo, i ja bih rado reći da je jedan od njih ima duboki smisao o tome zašto sam dobio to učinio. Vrlo neobičan incident dogodio u mom životu, gdje nisam imao pojma o tome što radim i nisam znala kako se uhvatiti u koštac situacija u tom trenutku. Međutim, moja vjera u 'Shiva' mi je pomogao da struže kroz nju, a skoro mi je spasio život. Kada sam upoznao moj prijatelj, i prenio priču da ih, oni stvarno pronašao da bude vrlo fascinantan i zanimljiv, a to je bio moj 22. rođendan, oni su daroviti mi imenovanja pismo od tattoo umjetnik koji je bio spreman s likom ' Gospodin Shiva ', koja je sada trajno natopljene na moje desne ruke, te je vrlo poseban i, ne samo zbog incidenta koji mi je spasio život, ali i zato što je moj 22. rođendan dar, dao mi je neki posebni ljudi u mom život.
Što su RIP tetovaže na ručni?
Nošenje tetovaža na tijelu je jedna od najljepših stvari koje treba učiniti, a pogotovo ako tetovaža ima neku priču ili skrivene činjenice iza svog postojanja, onda se smatra vrlo poseban. RIP tetovaže također poznat kao Počivao u miru tetovaže, tetovaže ili suvislo. To je zato što su takve tetovaže natopljene na tijelu čovjeka u ljubavi memoriju posebnu osobu ili poseban događaj koji se dogodio u nečiji život, i ima jako duboko i važno značenje. RIP tetovaže na zapešću se smatraju vrlo snažan tetovaže jer su vrlo lako vidljive, a također boli puno, a uzimajući tetovaža učinio. Te tetovaže su u znak sjećanja ljudi koji su prošli dalje, te su vrlo posebno onaj koji dobiva tetovaža učinio. Lice koje traži tetovažu u tom stilu će misliti da dugo i teško o osobi koju su izgubili, i često se pokušava doći do neke dizajne tetovaža zglob ili portret će ih predstavljati.
Vrste RIP tetovaže na ručni
Ime Tetovaže: Ime tetovaže na zapešću su najosnovnije RIP tetovaže zglob se može nositi, a to je zato jer zglob nije dio tijela, gdje ogroman dizajna može biti. Uvijek je dobro biti priložen emotivno nečiju memorije, i tetoviranje ime osobe koja je bila netko poseban je vrlo jedinstven način da ostanete u kontaktu s njegovim ili njezinim sjećanjima. Tetovaža je uvijek pred očima, i posebni ljudi mogu uvijek biti zapamćen na ovaj način.
Datum Tetovaže: Ovi tetovaže postale su vrlo česte među Amerikancima, pogotovo nakon 9 / 11 teroristički napad koji je daleko živote puno nevinih ljudi u Sjedinjenim Državama. Kako bi se sjetiti svih posebne dragi ljudi, datum tetovaže su postali izvor. Datum koji igra vrlo važnu ulogu u životu osobe. Ljudi imaju puno posebne prigode i dane koje nikad ne bi htio zaboraviti, i sjeti se tijekom njihova života, tako da datum tetovaža je najbolji način da ide o tome.
Vjerske tetovaže: Ovi tetovaže odražavaju duhovnu prirodu čovjeka. To uključuje portret nekog boga ili simbol koja promiče određene religije. Kristov Križ je jedan od najboljih primjera vjerske tetovaže, portret Buda je vrlo česta vjerska tetovaža među Azije.
Portret Tetovaže: Ovi tetovaže su vrlo bolna i imaju puno kreativnosti uključeni u to. Izrada portret nekoga na kožu nije jednostavan stvar za napraviti. Puno profesionalnost je uključen u to, a osoba kojoj je to učinjeno je kako bi bili sigurni o tome kako je trebala izgledati, kao glavni cilj iza tetovaža treba postići. Rukavac je mjesto gdje nije puno detalja može biti učinjeno, pa to postaje vrlo važan za umjetnika biti kreativni.
Osnovni RIP Tetovaže: Ovo je najčešći RIP tetovaža ljudi nose. Počivao u miru ono što se zalaže za RIP, i to je jedina stvar tetoviran na zglob s vremena na vrijeme. Međutim, neki ga vole s križa, dok su neki kao što je to s anđeo.
Svi oni ljudi koji su još uvijek s obzirom na to RIP tetovaže na zglob, želio bih savjet da ide za zglob tetovažu koja ima neke dobre značenje ili ima neke važnosti za posebnu osobu u svom životu. To nije uvijek o tome kako tetovaža izgleda, to je više o tome što znači tetovaža, a razlog za to uvijek treba biti jasno.

No comments:

Post a Comment