Wednesday 15 February 2012

Party Pozivnica tekst

Da li ste hranjen gore za primanje i slanje iz sivilo i dosadan party pozivnica? Jeste li bolesna i umorna od iste stare unamusing oblici i riječi koje su stranke poziva? Jesu li u potrazi za neke zabave i zanimljivih partija poziv tekst za svoj veliki party ovaj vikend? Pa, to je upravo ono što ovaj članak će vam dati. Da, naći ćete veliki wordings poziv za različite vrste stranaka ovdje. Samo pročitajte na.
Vi svibanj šljapkati cijeli dan / tjedan dugo planirati i organizirati strašan party za svoju obitelj, prijatelje i kolege. Vi ćete staviti svoje srce i dušu kako bi bili sigurni da je sve savršeno spremno za stranku na vrijeme. Ali vi ćete biti uzimajući velik rizik ako pošaljete svoje goste vrlo običan party poziv. Mnogi od njih će misliti o pohađaju (ili ne pohađaju), svoju stranku na temelju poziva. To može biti vaš najbolji prijatelj's svadben tuš ili vašeg djeteta krštenje pozivnice. To bi mogla biti rođendan poziv ili godišnjica vjenčanja stranke. Tako da je očito da je vaša stranka poziv bi trebao biti, dobro, pozivajući. S obzirom na nastavku su neke uzoraka party pozivnica da se može odnositi na za sljedeći veliki party vas baciti!
Birthday Party Pozivnica tekst; S obzirom na nastavku je prvi rođendanski party pozivnica tekst uzorak.
Ne mogu vjerovati da cijelu godinu je otišao po!
To se osjeća kao da je tek jučer da smo dočekali naš slatki mali anđeo, Rebecca u ovaj svijet. Sada joj je cijela godina i nemamo ništa, ali radost u našim srcima.
Želimo podijeliti tu radost sa svim našim voljenima. Dakle molim vas, da nam se pridruže, jer slavimo Baby Rebecca je prvi rođendan 2010/8/15 u naš skromni dom. Molimo ponesite svoje obitelji zajedno i svi ćemo imati prekrasno vrijeme zajedno.
Nadajući se da se vidimo,, gospodin i gospođa Johnson
Adresa, 123,, XYZ Lane, poštanski broj.
Sada ćemo vidjeti smiješno poziv 50. rođendan.
Pola stoljeća! OMG!, To je stara kao i stara se može!, Pa ako želite doći i vidjeti,, Moje mjesto je gdje party'll biti!
Da. Moj stari je, Ben Rogers (Benny vas će) se okreće veliki 'pet oh' na 20 kolovoz, 2010! Ja sam na planiranje party zabava rođendan za njega i siguran sam da ćete ljubav doći i vući njegov lanac previše! Dakle, doći na 20. u 8 sati tada. Mi ćemo imati loadsa zabavite se!
Nazovite me na: 5697896548 i pustiti mene znati ako ste igru!, Mike (Mikey) Rogers
; Cocktail Party Pozivnica tekst, a nakon rođendan uzorak, neka se vidi uzorak na poziv koktel party riječi.
Draga gđa Shell,
Moj suprug i ja upravo preselio u susjedstvo prije nekoliko dana. Mi živimo u 31 / S, pravo na loptu. Mi smo odlučili baciti malu coctail party ove subote, upoznati ćete, naš prekrasan novi susjedi malo bolje. Ništa fancy, samo nekoliko ljudi, a nekoliko pića i puno zanimljivih razgovora.
Ne dolaze više za stranku. Siguran sam da ćemo svi biti veliki prijatelji!
Veselimo se Vašem dolasku uskoro,, Donna Kruger.
Angažman Party Pozivnica tekst; Let's vidjeti što angažmana stranka poziv wordings izgledati.
Svi smo mi malo čudno, a život je malo čudno, a kad smo naći nekoga čiji neobičnost je kompatibilan sa našom, pridružujemo se s njima, a pad se u me usobnim neobičnost i nazvati to ljubav. ~ Dr. Seuss
Dr.Seuss definitivno znao točno što je govorio o tome kada je napisao da! Našao sam moj netko čudno prije 3 godine i konačno sam naborano skupim hrabrost da ju zamolim da me oženiti. Čudno da je ona, kazala je da (hvala Bogu čudno).
Željeli bismo da nam se pridruže u obilježavanju ovog neobičnost na naš angažman party na 2010/08/17 od 19:00 nadalje na 10/JKL, WER ulici FTG Avenue.
RSVP, Carrie Smith: 1234567890; Hugh Dunham: 9876543210
; Zbogom Party Pozivnica tekst; Ako želite oproštajni tekst stranka poziv, vidi uzorak u nastavku.
Dragi svi,
Željeli bismo iskoristiti ovu priliku da vas sve pozvati da prisustvuje oproštajni domjenak u čast gospodina Davida dinja (ili gospodin D kao što je on nježno je poznato). Siguran sam da svi ćete se složiti da je David je bio nevjerojatan šef i nadahnuće gotovo svi od nas kada je u pitanju rad i obiteljski život kao dobro. Tako, neka nas sve dolaze zajedno i želimo mu ljubav i sreća za svoje dobro zaradili mirovinu.
Ovaj petak, 5:00 pa nadalje, u konferencijskoj dvorani na prvom katu.
Kadrovska služba,, ABC & Co Pvt. Ltd.
Formalni Dinner Party Pozivnica tekst; Ovo je primjer za večeru wordings stranke pozivnice.
Dragi Mr. & Mrs. ABC,
To je s velikim zadovoljstvom da smo, Mr. & Mrs. LMN, pozivam vas da prisustvuju jednoj večeri na našem prebivalište na 2010/08/19. To je formalna strana i mnoge važne ljude iz poslovnog svijeta, kao i sebe, će biti prisutni. Bilo bi nam drago ako bi donijeti svoje dragocjeno djeca zajedno kao dobro.
Vrijeme i adresa su navedene u priloženom letku.
Hvala vam i radujemo se Vašem dolasku,, gospodin i gospođa LMN
Dakle, mislim da nakon toliko uzoraka, imaš ideju pristojan wordings stranke pozivnice. Idi malo extra na poziva i svoje stranke će ispasti da se razgovor u gradu. Party daleko!

No comments:

Post a Comment