Wednesday 8 February 2012

Poznati Romeo i Julija Quotes

Romeo i Julija su jedan od najpoznatijih parova naći u literaturi poznatom predstavi "Romeo i Julija" Williama Shakespearea. To je također jedna od najvećih ljubavnih priča svih vremena i da je uvelike preferiraju ljudi širom svijeta. To ne može biti pogrešno reći da Romeo i Julija su sinonimi za ljubav! Njihov ljubavna priča je inspirirao mnoge stvarnom životu ljubitelja i druge dijelove literature u različite jezike. U tom romantičnom romanu postoji nekoliko ljubavi citati koji nam reći više o sebi i manje strastvene ljubavi. Također, studenti će naći ovu listu poznatih Romea i Julije citati korisna u razumijevanju više o ovoj romantičnoj roman.
Najpoznatiji Romeo i Julija Izreke
Sljedeće su popularne ljubav citate iz Romea i Julije igrati William Shakespeare:
O Romeo, Romeo! Zašto si Romeo?; Deny oca svoga i odbiti tvoje ime.; Ili, ako nećeš, biti ali prisegu moja ljubav i ja ću više ne biti Capulet.
Što je u ime? Ono što mi nazivamo ružom bilo kojim drugim imenom bi miris poput sladak!
Kao i pupoljak malo sa zavidnim crv; prije on može širiti svoj slatki lišće na zrak, ili posvetiti svojoj ljepoti na suncu.
Spread tvoje blizu zavjese, ljubav-performing noć.
Kako srebrno-slatki zvuk ljubitelja jezike noću,, Sviđa mi se najnježnijim glazbe da pohađaju uši!
Pogledajte, kako je njezin obraz naslanja na ruku! O, da mi je rukavica na tu ruku, da bih mogao dodir koji obrazu!
Ali soft! What svjetlo kroz prozor tamošnji pauze?, To je istok, a Julija je sunce!; Ustani, pošteno sunce i ubiti zavidan mjesec, koja je već bolesna i blijeda tugom, da si svoju sluškinju umjetnost puno više fer od nje!
Jednoj protupožarnoj izgara tuđi gori,, jedan je bol lessen'd by tuđe muke!
Njezina ljepota čini ovaj svodom jednog slavlja prisutnost puna svjetla!
These nasilni oduševljava su nasilno završava, te u njihovu pobjedu umrijeti, kao što su vatra i prah,, koji je kao ljube konzumirati!
O! Zar ona naučiti baklje da se spali svijetle!
O moja ljubav, moja supruga!, Smrt, koji ima suck'd meda svoga daha, Zar nije imao snage još na tvoje ljepote!
Izgleda ona visi na obraz noći poput bogate dragulj u Ethiope uha!
Daj mi moju Romeo, a kada on će umrijeti,, njega uzmi ga i izrezati u male zvijezde, i on će lice neba, tako fino, da su svi na svijetu će biti u ljubavi s noći, a ne plaćaju klanjati na blistav suncu!
Je li ljubav natječaj stvar? Je previše grubi,, previše primitivan, također boist'rous, i to uboda kao trn.
This pupoljak ljubavi prema ljetni zrenja daha, svibanj dokazati lijep cvijet kad Dalje smo susret.
O, zakleti ne mjesec, nestalan mjesec,, da su mjesečne promjene u svom kružili kuglu,, da ne bi da ti ljubav dokazuju također promjenjiva.
Ah, draga Julija, zašto si još uvijek tako fer? Zar Vjerujem da / da nebitan Smrt je zaljubljiv.
Moja jedina ljubav iznikle iz mog samo mržnje!; Prerano vidjeli nepoznati, a poznato je prekasno!
O udoban fratar! Gdje je moj gospodar? Sjećam se dobro gdje bih trebao biti i tu sam ja. Gdje je moj Romeo?
For kamenita granice ne može držati ljubav out, i što ljubav može učiniti da se usuđuje ljubav pokušaj.
Veću moć nego možemo osporavati, Zar osujetili naše namjere.
Seal s pravednim poljubac, A bez datuma jeftino to zanosan smrti!
Oni mogu oduzeti na bijelom čudo draga Julija ruke, i kradu besmrtni blagoslov iz njezinih usana,, Tko, čak iu čistom i vestalka skromnosti; Ipak pocrvenjeti, kao i mišljenje svoje poljupce grijeh.
Ljubav ide prema ljubavi, kao i školarci iz, njihove knjige,, Ali ljubav iz ljubavi, prema školi s teškim izgleda.
Ja ću gledati da se kao, ako tražite naklonost potez, ali ne više duboko ću endart moje oči nego svoj pristanak daje snagu da bi ga letjeti.
Laku noć, laku noć! Rastanak je tako slatka tuga / da ću reći laku noć dok to biti sutra!
To su neke od najpoznatijih Romeo i Julija navodnika. To je potrebno za sve ljubitelje književnosti i stvarnog života ljubitelje pročitate ovaj romantični igrati barem jednom u životu. Konačno, ovdje je jedan od najvažnijih srca renderiranje poznati citati iz legendarnih Romeo i Julija:
ZA NIKAD je priča o više jao, od toga Julije i njen Romeo!

No comments:

Post a Comment