Sunday 8 January 2012

Birthstones i cvijeće

Bilo je tu dilemu što sam bio suočen s nije jako davno. Pogledajte tu je ovaj prijatelj koji je bio gonna proslavili njezin rođendan u tjedan dana i nisam imao pojma što bih biti njezin gifting. Kad sam mislio o tome, ona doista imaju sve što itko ikad mogli poželjeti. Koji, naravno, je napravio stvari još kompliciraniji za mene. Mislite. Mislite. Zapovjedio sam moj um, mozak ali ne val napravio preko. Zbunjeni, sam sjedio se da vaditi putem tržišta trgovine na tom subota ujutro. Subotu popodne, dok sam tumarao ulicama grada traži da savršeni dar, ne našavši ništa, i gotovo na rubu odustajanja, naišao sam na trgovinu koja je napravio mene zaustaviti u mojim pjesmama. Tamo u prozoru zaslona, ​​subota najprobranijih zbirka birthstones i cvijeća. Fin satena i isprepletene, i pravo savjet spot svjetla bačeno na njih. They were treperenje all i sjaji u delicately rezbarenog okviri i latica uokolo. I to kad sam znao što je rođendan djevojka bio gonna dobiti od mene! Birthstones i cvijeće!
.Incident mi je dobio razmišljanja. Ima 12 mjeseci u godini i onih 12 mjeseci osigurati mnoštvo mogućnosti. Što mislim pod tim? Postoje znakove zodijaka od 12 mjeseca, one koje se okreću oko osnovne karakteristike i osobnosti ljudi, a lakši vene, svaki mjesec ima svoje boje, birthstones i cvijeće. Zašto su čak i ti tamo, ja ne mogu reći. No, umjesto da se usredotočimo na zašto, možemo razgovarati o tome što možemo učiniti s tim informacijama. Možete koristiti te kao dar ideja ili kao izbor nakita. Neki ljudi čak koristiti svoje birthstones and cvijeća kao sretan čari. U sljedećem članku ću vas kroz listu birthstones i cvijeće u detalju.
Birthstones i cvijeće po mjesecu
Jer smo ionako govorimo o birthstones i cvijeća, neka je ići da ekstra milja i razgovarati o pojedinim bojama za svaki mjesec kao dobro.
MonthBirthstoneFlowerColorGeneral karakteristike; JanuaryGarnetCarnation / SnowdropRed / PinkLoving. Srdačan. Odan, FebruaryAmethystViolet / IrisPurple / VioletFaithful. Modest. Pure; MarchAquamarineJonquil / DaffodilYellowAffectionate. Vesela. Poštovanja.; AprilDiamondSweet graška / DaisyPink / PurpleDelicate. Znatiželjni. Uporan, MayEmeraldLily od valleyWhiteHumble. Sreća Bounty.; JuneMoonstoneHoneysuckle / RosePink / žuta / RedLoving. Prijateljska. Sretan.; JulyRubyTulip / lokvanj / LarkspurPinkLaughing. Otvorite srca.; AugustPeridotPoppy / GladiolusOrangeFriendly. Voljeti. Pure; SeptemberSapphireMorning Slava / AsterDeep BlueShrewd. Vedro razmišljanja.; OctoberOpalMarigold / CalendulaOrangeDevoted. Pun života i radosti.; NovemberYellow / TopazChrysanthemumDeep Blue / RedFaithful. Vesela. Milosrdan.; DecemberTurquoiseOrchid / Holly / NarcissusIndigo / GreenSuccessful. Prosperitetna.
Tu. To je bio prilično šareni putovanje kroz sve cvijet značenja i birthstones i boja, zar ne? Pa što čekate? Budite kreativni, ljudi. Koristite ove birthstones i cvijeće, pa čak i boja stvarno i doći do neke velike darove ideje i za ljude i sebe. Boja svoju sobu boje vaših mjeseca, biljka vrt pun cvijeća koje odgovaraju s vašim mjesec, postavio parole that objaviti što su vaše karakteristike su u skladu s prethodnim mjesecom. Postoji neograničene mogućnosti, ako mislite o tome. I u ovom svijetu mondene i rutinskim darova, to svakako treba dodati malo hrabrost za svoj život. Pa što sam ja rekao: ovdje? Sve u svemu, istražite malo, živjeti malo i neka vaše osobnosti otvoriti malo! Onda ćemo vidjeti tko vas je uzimajući dolje!

No comments:

Post a Comment