Tuesday 17 January 2012

Zrii muljaža?

Zrii je zdravlje i wellness tvrtka uglavnom poznat po svojim zdravstvenim sok. U novije vrijeme, Zrii ima suočen puno kritike, prvi za svojih proizvoda i drugi za njegovu marketing politiku. Zrii predstavlja multi level marketing (MLM) tvrtka koja prodaje svoj asortiman proizvoda kroz svoje stotine poslovnih predstavnika. Baš kao i bilo koji drugi MLM tvrtka, Zrii plan naknade je također vrlo kontroverzan. Let us prekapati dublje u Zrii muljaža analizirajući Zrii izjave za svaki aspekt tvrtke.
Zrii - Društvo; Zrii, LLC službeno je pokrenuta u listopadu 2007. Stoga je prilično nova tvrtku kao odnosu na druge MLM tvrtki. Tvrtka je stvorio niša za sebe u industriji zdravlja juice pokrenuvši svoj vodeći proizvod 'Zrii sok'. Proizvod je potvrđen od strane Chopra Centar za Wellbeing, koje dogoditi da bude vjerodostojne naziv u zdravlje i wellness industrije. Dr. Deepak Chopra of Chopra Centra za Wellbeing uvelike utjecala New Misaonih pokreta u Americi. On ima oko 50 knjiga na wellness na njegovu kreditnu. Zrii je samo prehrambene piće je ikada potvrđen. The Chopra Centar također je na čelu još susatav u području medicine, dr. David Simona. Zrii muljaža je djelomično zbog umiješanost takve velika imena.
Zrii - Proizvod; Zrii juice dogoditi da bude admiralski brod proizvod Zrii, LLC. Ovo sok je rekao da su goleme zdravstvene prednosti, jer formuliran je koristeći načela Ayurveda, što je 5000 godina star disciplina medicine. Glavni sastojak u Zrii sok je amalaki voće, koja nalazimo u himalajski podnožju. Osim, sok također sadrži sinergističko spoj 7 biljnih sokova. Sok je vjerovao da vas pomladiti i da je siguran za cijelu obitelj. Sadrži nema konzervansa i je krišom promatrati kao 100% prirodni. Plod amalaki uzgaja u himalajskoj regiji, poznat njegovog čistog, zagađenja besplatno klime. Stoga, svježinu i ljekovita svojstva Amalaki voća su sačuvani. Zrii je okupio odlične kritike od svojih pokrovitelja.
Zrii muljaža - naknadu plan, Zrii LLC, usvaja hibridni naknadu plan. Uz promicanje osjećaj zdravlja i wellness među ljudima, njegova druga Cilj je stvoriti poslovne prilike za one koji su u potrazi za one. Zrii zahtijeva svoje predstavnike stvoriti dvije noge sponzorirajući regrut na svakoj nozi. Uz kupnje proizvoda sebe, regruti su potrebni ga prodati drugima. Dio ove transakcije je predat predstavnik kao bonus. Dakle, više downline ste stvorili, veća je vaš profit udio. Ovo je gdje svih potraživanja Zrii muljaža potječu. Zrii ne pruža nikakvo pomoć njezinim predstavnicima u formiranju MLM vodi. These siromašne, unsuspecting reps su često clueless o poslovnim i mrežni marketing i završiti počinimo ogromne gubitke. Kao rezultat, ljudi na dnu hijerarhije rijetko napraviti nikakve novac. Otuda, takve tzv poslovne mogućnosti su samo za ljude koji imaju stručnost u ovu vrstu poslovanja modela i onima koji znaju određene MLM tajne.
Zrii muljaža - kontroverze; Druga kritika da Zrii je okrenut je kvaliteti svojih proizvoda. Iako, Zrii sok je krišom promatrati kao jedan od najzdravijih zdravlje dodataka, postoji nekoliko temeljni pitanja koja pitanje nutritivnu vrijednost ovog proizvoda. Zrii sok je vjeruje sadržavati junk sokovi poput jabuke, nara i kruška. Iako, amalaki visoko potvrđen kao glavni sastojak, naljepnicu ne popis sedam drugih biljnih sokovi. Ovo ima uznemirujte ljude koji željeli znati što su piće! Osim toga, kako Zrii juice ne sadrži bilo koji konzervans, jedini način da produži svoj život jest pasterizacije. Ova metoda hrane očuvanja nije jedan od najboljih jer dovodi do gubitak hranjiva. Iako, Zrii nuspojave još nisu poznati, njegovim koristima su upitno.
Tako Zrii muljaža ima razne aspekte ga. Iako, to je pogrešno mjesto slijepo povjerenje u takvim tvrtkama, također je jednako nepravedno da ih nazivaju muljaža bez stjecanja uvida o tvrtki.

No comments:

Post a Comment