Thursday 5 January 2012

Kršćanske pjesme za djecu

Sada su se donosi čak dojenčadi na njemu tako da on može ih dodirnuti. A kada učenici to vidje, učenici im branili. A Isus ih dozva, govoreći: Pustite dječicu neka dolaze k meni i ne priječite im, jer takvih je kraljevstvo Božje. Zaista, kažem vam, tko ne primi kraljevstva Božjega kao dijete, neće ući.; (Luka 18:15-17 ESV)
Studiranje u katolički školi, mi uvijek koristi pjevati neke amazing i lijepe kršćanske pjesme za djecu tijekom molitve. Ove pjesme imali meaningful lyrics i sve pohvalio milosrđe i dobrota Gospodina. Kršćanske pjesme za djecu su ne samo uplifting, ali djeca uživati ​​u njima pjevanju previše. Postoji mnogo različitih kršćanske pjesama za djecu, koje možete naučiti svoju djecu. Također možete znati vaša djeca lijepe priče iz Biblije koje mogu njegovati za ostatak svog života. Biranje 10 najboljih kršćanske pjesama za djecu nije lako, pa ovdje ćemo vam dati iscrpan popis kršćanske pjesama za djecu pjevati.
Kršćanske pjesme za djecu pjevati
Ovdje je izbor nekih od najboljih kršćanskih pjesama za djecu da uče o Isusu Kristu. ; Bog Made Planina; Ako Vaš Sretan i Vi to znam; Isusa i djecu; Moj Treasure je Moje Bog; Away u Manger; radost svijetu; We Three Kings; Čuj! Herald Angels Sing; nitko ne može živjeti na otoku, Hodi sa nama Marije; O Little Town of Bethlehem, Tiha noć, sveta noć, prvi Noel, O Come. Svi Ye Faithful; je došao Po jedan Midnight Clear; Dođite ispuniti moje srce; kod kuće s Isusom; God Bless the Children; se Isus rodio u mom srcu, hodanje s Gospodinom, milosti i milosrđa, Gospodin zauvijek u vašoj nazočnosti, Lijepa Lord ; Voljeli ga u jutro, oh hvala Gospodinu, Ustani i Shine, a to malo svjetlo mina, tri Hrabri dečki, "Amazing Grace", on me vodi u; Isus voli Mala djeca, meko i nježno je Isus pozivanje, da Bog bude Glory, ja samo možete zamisliti, Sveta je Gospodin, ću ustati; U Kristu Alone; on je dobio cijeli svijet u rukama, Anđele bdije nad mnom, sve preko noći, evo malog djeteta, otac, Mi hvala ti; Bog Watches nad nama; Rukama su Made Za Radna; Njegov Ovce sam; sam u Gospodnjoj vojske; Malo po Little; Neka Laughter Be Your Song; Gospodina, Nauči Little dijete da Molite; ponedjeljak's Child; Noina arka; Shining Sada za Isusa; Pjesma zvijezdama, Tu je sunce u mojoj dusi danas, svijet izgleda vrlo lijepo, ovo malo svjetlo mina; Tri Jolly Ribari, kršćanske pjesme za djecu
Ovdje su još neke kršćanske pjesme za djecu, da bi rado pjevati. ; Ćemo ga slijediti; Dođi Upoznaj me, Božje dijete; Vodič Moje noge, ja sam na mom putu, Bog je stvorio svih živih bića, voda u, Svijet je ono što mi Make; There's Friend za malu djecu , Zlatno pravilo, Deset mala anđela; kruha s neba, Oče Abrahame, četiri stotine godina, više i moćniji, a mi smo Egipat lijevo; Day-Stvaranja, plod Duha, sinovi Jakovljevi, otvoriti oči moje srce; Došli smo da proslavimo; Trading My žalosti; Put je pravednikov, vrednije od srebra; Neka vaša Duha Rise unutar mene, ti si moj kralj, kao visok kao nebo, Bog čudesa; promijeniti moje srce Bože, Blažena biti naziv Jahvin odlucila sam Slijedite Isusa bio sam Učinilo HVALIM TE, ja samo zamisliti; publiku jedan; Shining Little Svijeće; sva stvorenja Boga našega Kralj, sve Hail Moć Isusova Name; Dragi Gospodine i Otac čovječanstva; Come Ti svemogući kralj; za ljepotu Zemlje, Proud to biti dobro! , Michael, Row brod na obalu, malo kapi, samo kada trebam ga Većina; Kako mogu razdvojiti od pjevanja? ; You're Vrijedan Of My Hvalite; Sin Božji; Radosna Radosna mi klanjamo Thee; Čuj Deset Tisuću citrama i glasove Sviđa; a River Glorious; Spasitelj Like A Shepherd nas dovesti; Okupljamo Zajedno; Sweet Hour of Molitva; Božje Care; Dolje kraj rijeke, O, Gospodine? Skrbi za svoju brat; Clap tvojim rukama, držati jezik od zla, on je napravio mene Glad; To su bili nekih kršćanskih pjesama za djecu. Sve ove pjesme imaju nevjerojatnu kršćanske music lyrics, a neki od njih čak ispričati priču iz Biblije. Ove pjesme su sigurni da učiti vašu djecu sve o samilost, milost, dobrotu, ljubav i dobrota Gospodina.

No comments:

Post a Comment