Wednesday 18 January 2012

Vampire Knjige za djecu

Vampiri u školi. Vampiri na faksu. Vampiri u ormaru. Vampiri u kinu. Sve što mogu čuti, svuda oko mene, gdje god idem jest, OMG! Edward Cullen je kao beba! Hvala Bogu ili Sookie završila s Ericom! Ako mislite da ste izgubili, a zatim biste trebali imati vidio pogled na moje lice, kad mi je mali bratić je došao do mene i najavio, vrlo važno-od-factly, da je ona će se udati vampir. Ne samo zato što ne dobi, ali i zato što ona misli, oni su najviše intrigantan stvorenja su lutali zemljom. A da su oni vrlo visoko misunderstood vrsta. Pomislio sam, ne vampiri se hrane ljudskom krvlju? Nepotrebno je reći, bio sam zapanjen! No, ono što nisam mogao dokučiti, gdje je ona dobiti misli? Upravo sam ušao u njezinu sobu i bio zapanjen da se vidi da joj cijelu knjigu polica je bila ispunjena vampir knjige za djecu! Mislim sam čuo od vampira kao nova pomama među djecom, ali broj knjiga je nevjerojatno! Tako sam odlučio da traži oko za neke više vampira knjiga za tweens i druga djeca u istoj dobnoj skupini. Pročitajte unaprijed znati što sam otkrio.
Dobro Vampire Knjige za djecu
Sada, većina od vas upoznati s cijelom vampir fenomen vjerojatno već znate da je, kao stvorenja, knjiga također dolaze u paketima (loše pokušaj vic, znam). Tako sam napravio popis od vampir romana serija koja djecu čitati, i zaseban popis drugih knjiga vampira. Prvo, ja ću vam dati popis popularnih vampira priče za djecu.
Sumrak, Stephenie Meyer, Twilight je niz od četiri romana koja se vrte oko životu Belle Swan i vampira Edwarda Cullena, koji je, dobiti ovaj, 104 godina! Uf! Serija je napisan kao prvi čovjek račun od Bella. Kušnjama i nevoljama koje ona lica kada se kreće u novi grad za živjeti s njom tata. Njezin školski život i kako se ona zaljubljuje u dječaka (ahem!) tko je vampir. Serija napreduje s puno drame, akcije i, naravno, romansa između dva i kako oni kraj gore uzimajući u braku, pa čak i imati dijete! Knjige iz ove serije su,, Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn, Southern vampiri otajstva, Charlaine Harris; Ova serija je o djevojci, Sookie Stackhouse, koji ima sposobnost čitanja misli. Ovaj telepatske sposobnosti može biti koban za nas, ali ne za nju, jer ona je uvijek u društvu vampira i vila! Vampiri su samo muškarci Sookie izgleda kao da se privlače, a ona ne snalaze s Ericom Skandinavac koji je vampir šerif teritorija živi u. akcije, romanse, drame, izdaja, pohlepu, nasilje, ova serija ima sve. Kompletan popis Sookie Stackhouse romana u redu, je dano u nastavku. ; Dead do mraka, Living Dead u Dallasu, Mrtve kluba, Dead na svijetu, Dead kao Doornail, definitivno Dead, Dead Svi Zajedno, od mrtvih na gore, Dead i nestala; Touch of Dead, House of Night, Kristen i PC Uloge; Ovo je još jedan vampir serije da su djeca luda! Riječ je o mladoj djevojci Zoey Redbird, i njezin boravak i život kao žutokljunac Vampyre u Domu noći, što je njezina škola. Ona se vrti oko njenog života i također daje drugačiji uvid u svijet vampira. Ova serija također je akreditiran bestseler u New Yorku za nas čeznuti kao 63 tjedna! Knjige iz ove serije su,, u znaku, Iznevjereno, Odabrani, nepripitomljen, Hunted, iskušenje, Spaljena, Probuđeni, Ostali Vampire Knjige za djecu
S obzirom na nastavku je popis najboljih vampira drugih knjiga ili serije koje djeca čitaju ili bi svakako željeli čitati. ; Krvi Ninja, Nick jezero, nezvan, Amanda Marrone, Vampire Visoko, Douglas Rees, Praktični vodič kroz vampiri, Lisa Trutkoff Trumbauer; World's Best Istina Ghost Stories, CB Colby, Lost Souls od Poppy Z. Brite, sranje mi se, Kimberley Pauley, Blue Bloods, Melanie de la Cruz, Blue Bloods, Masquerade, otkrića, Legacy Van Alen, pogrešno Angel, Wolf Pakta, Vampire Academy, Richelle Mead; Vampire akademije, smrzotine, Shadow Kiss, Krv Obećanje, Duha Bound; Posljednji Žrtva: "Ovo su samo neke od vampira knjiga za djecu koja su poplave knjižarama. Samo kap u jednu od knjižara u vašem susjedstvu, a svakako ćete naići na tako mnogo više!

No comments:

Post a Comment