Saturday 7 January 2012

Funny nadimaka za Dečki

'Bear Pooh', Lamsie Pambsie ',' Cutie Wutie ',' Snuggles '... razmišljanja su imena nekih crtani likovi? (Neki ljudi žele to bilo). Broj To su nadimci kojima djevojke zovu svojim prijateljima Gvido. Nadimci čini jednu osjećaju još bliže drugoj osobi. Ali nadimci ovako? Dečki koji su pozvani kao "fuj medvjeda" ili "gospodin foo Foo 'u javnom, ja nemam ništa za reći. To je čudo kako se djevojke zaista mogu doći do takve smiješne nadimke za dečke. Ja sam imao prijatelja koji se koristi za poziv njihove mladiće raznim smiješno imena i pogled na dečke lica kada su ih zvali kao da je na javnim mjestima ili pred svojim prijateljima ili obitelji ... bio smiješan za reći najmanje! Evo popis nekih od slatka smiješno nadimaka za dečke da cure korištenja.
Popis Funny Nadimci za dečke You Like; Popis djevojka drobi, nikada završava. Da li je to slatko izgleda tip u razredu ili susjeda, ili slatka dečko na svom radnom mjestu, ili tip koji su upravo vidjeli na supermarket, djevojke ići GA-GA preko njih, iako bi to moglo trajati nekoliko dana. Imaju tu potrebu razgovarati o njima sa svojim drugim prijateljice. I znate što je prva stvar mi cure ne? Dajte im nadimaka ili drugim riječima, kod imena, tako da možemo razgovarati o njima, čak kad je momak stoji tu desno! Na temelju čega ćemo im dati nadimaka? Na temelju onoga što je stvarno dobro o njima, njihov najbolji lice. Kao i ako dečko ima dobar stas, zovemo ih 'komadina', ako on je stvarno slatka, a zatim 'cutie pie' i slično. Vjerujte mi, mi to učiniti. Također, ako se djevojke poput čovjeka, kao da smo u odnos s njima, mi im dati nadimcima, a ne neki ozbiljni ali i one smiješne i one, koji će nam osmijeh kad mislimo o njima. To čini se osjećate više bliži taj tip. Dakle ovdje je popis nekih smiješno i slatko nadimaka za dečke koje sam čuo djevojke koristite. ; Chunkie wunkie, Pumpkin Pie, Pooh medvjed, Jaanu (Darling u Hindski), Shnookums, baby torte, Smoochy, šećer šljiva, Lamsie pamsie, Chocoboy (djevojke vole čokoladu), ljubavnik dječaka, gospodin kosti, gospodin Foo Foo; Honey hrpa, Chico, Dreamboat, Raja (koji je kralju u Hindski), Hottie, šećer usne, pastuh kolač, čovjek mog života (što znači da je momak znači nam puno djevojaka), janjetina, moj idol, Angel lice, malo vojnik, moje sve (ozbiljno znači da je tip nam je sve), Jedan i jedini, Tarzan, ljubavnik dječaka; Cutie wootie, Kitty (Dečki, ovdje sam sažaljenje vas), Snuggles, Tiger, Tiger prstima; Boo Boo, Big Daddy ; komadina (to znači da smo poput vas puno), Huggy medvjed, majmun peciva, maslac od kikirikija, Bože! Držite na drugi dok sam pokušati prestati smijati! Ja sam zapravo impresionirana da djevojke mogu doći do nadimaka kao što je ovaj za vas momci. Pa, ovdje su neke smiješne više nadimaka za dečke koji su samo prijatelji. Mi smo blizu njih ali ne da blizu da ćemo dati im nadimaka, ali ipak zašto pustiti priliku? S obzirom na nastavku je popis smiješno nadimaka za tip prijatelje.
Popis Funny nadimaka za Guy prijatelja; Yode, Tooty voćno, smrdljivac, Rockstar, Hero, bumbar, sira hlače, jumbo, Vruća čokolada, Doll licu (ja znam da je smiješno), Dawg, knedla, zdepast, Casanova, Sonu (dragana pita u Hindski), malo draga, Babe, Buttercup; Button, Heruvimska, Picklehead, intelektualac, Momo, Dimples; Champ, Bon Bon, Oh draga! Nije ni čudo da dečki idu crvena u njihove uši kada djevojčica zvati ih tim nadimcima. Nadati se ovih smiješno nadimaka za dečke pomoći će vam odabrati ime koje možete nazvati tvoj tip. Sjeti dečki, više volimo momak, duhovitiji imena mi ih dati. Tako da bi trebao biti sretan zbog toga. Smiješno, slatko i srdačan nadimaka, čini dečki više posebnih za djevojčice. Djevojke znam da želimo sve znati o Gvido ste u ljubavi s, ili momak koga želite, ali budimo fer ih i nemojmo ih zvati svojim nadimcima javno ih poniziti pred svojim prijatelji. Ako me pitaju što ću nazvati tip koji jako volim, dobro, nisu mislili bilo još. Mnogi smiješno imena dolaze u mojoj glavi upravo sada. Kako znači "choco" zvuk? Da li pustiti mene znati.

No comments:

Post a Comment