Tuesday 17 January 2012

Self Motivacija Knjige

Idite samouvjereno u smjeru svojih snova. Živjeti život ste zamislili. ~ Henry David Thoreau.
U životu, svi smo vidjeli dobre i loše vrijeme. To je sudbina, želimo bismo mogli izbjeći sve loše vrijeme i instanci, ali ne možemo. Većina od nas zaboraviti da su ti teško i teškim vremenima koje svatko vidi nas čini boljim čovjekom. U svim ovim teškim životnim situacijama, jedna stvar koja nam treba je stalno motivacija. Motivacija je jedna stvar koja može učiniti čuda. To vam može pomoći da se postignu ciljevi koji su nazvao kao nemoguće za mnoge. Samo s malo motivacije i uvjerenja u sebi čovjek je postigao nedostižnim. Tu su i neki slučajevi koje se dogoditi u našim životima kada smo sami. Mi trebamo nekoga pokraj nas staviti u neke riječi motivacije u nama, ali nitko nije dostupno. U takvim okolnostima, čitajući neke self motivacija knjige mogu vam dati tračak svjetlosti koji tražite.
Self motivacija je rijedak pojam i većina nas ni ne primjenjuju se samo motivacija. Uvijek smo ljudi koji vole i brigu za nas, koji imaju vjeru u svemu što radimo i koji su nam garancija da ćemo to učiniti, bez obzira što. Međutim, najveće istine na ovom svijetu ništa nije trajno. Postoje neki nesretni trenuci u svačijem životu, kad smo prepušteni sami sebi i nitko kod nas. U takvim drastičnim puta, mi nastojimo da ne odustane, ali plima protiv nas je uvijek vrlo moćna. Dakle, dati da plima jaka konkurencija, a ne izgubiti vjeru u sebe, čitajući neke self motivacija knjiga je uvijek dobar izbor.
Najprodavaniji Self Motivacija Knjige
Samopomoć motivacija je jedan faktor koji sam kopati jer sam ambiciozna i imam puno stvari na pameti želim ostvariti. Ako želite biti nešto jedinstveno u životu, onda ja pozivam sve vas da pročitate jedan od tih najboljih self motivacija knjiga.
Rich Dad Poor Dad, napisao ju je Robert Kiyosaki, Rich Dad Poor Dad je jedna knjiga koja je ostavio svaki čitatelj zanijemi. Smatra jednim od najprodavanijih knjiga svih vremena. Savjeti i uvide izneseni u ovoj knjizi su tako jednostavne, a realno da ćete se pitati jednom, zašto ne mislim o tome? To je istina života, stvari koje nam je potrebno za uspjeh su pravo mjesto pod našim nosom.
Tko je ganut moj sir, Tko je ganut moj sir je jedna knjiga koju ću pamtiti dok sam živ. Ovaj sjajan komad pisanja ispunjen samo motivacija savjete, je napisao / la Spencer Johnson. Našao sam ga u moje majke ormar i misli čitajući ga kao što sam imao posla. Nakon čitanja ove knjige sam dobio goosebumps, za nekoliko dana bio sam razmišljati o miševima i kako se riješiti sve teške izazove. Priča o miševa korelira s ljudima općenito. Tko je ganut moj sir je potrebno kupiti.
Misli i obogatiti se, da li želiš, novac, slavu, moć, zadovoljstvo i sreću, a 13 poglavlja ove knjige koju je napisao Napoleon Hill su dizajnirani kako bi vam dati da. Ljudi ga zovu najbolja investicija knjigu. Ja jamčim, da ćete biti promijenjen čovjek nakon što ste pročitali ovu knjigu. Jedan od najboljih self motivacija knjiga, čitajte ga jednom, pa dvaput, pa triput pročitajte svakodnevno dok je poruka kristalno čisto.
The brand 50; Ova je knjiga koju je napisao Tom Peters je uglavnom o sebi Reinventing i postaje sve više jedinstvena iz dana u dan, tako da stajanje u gužvi. Knjiga je općenito poželjna je mladi pravnih osoba u Americi, ali ako želite razmišljati izvan okvira, zgrabite svoj primjerak sada.
Top 10 Self Motivacija Knjige
To nije lako doći do popisa od 10 najboljih self motivacija knjiga. Postoji toliko mnogo poznati knjiga na tržištu koje branje jedan neće biti teška, ali odabir najbolje nije lako. Međutim, to su neka od imena. , Čovjek je traganje za smislom ~ Viktor E. Frankl; The One Minute Manager ~ Ken Blanchard, na 7 navika uspješnih ljudi Stephen R. Covey ~; Probudite diva u roku: Kako preuzeti neposrednu kontrolu vašeg mentalnog, emocionalnog, fizičkog i Financijska Sudbina! ~ Anthony Robbins, Organizacijski iz Inside Out, Second Edition: The Mor Sustav za organiziranje vaš dom, vaš ured i život Julie Morgenstern ~; Feeling Good: The New Raspoloženje terapija nadopunjenom i ~ David D. Burns; jesti žaba! : 21 veliki načina da prestati odugovlačiti i dobiti više učinio u manje vremena ~ Brian Tracy; 50 Samopomoć Classics: 50 Inspirational Knjige transformirati svoj život ~ Tom Butler-Bowdon; Kako pobijediti prijatelje i utjecati na ljude ~ Dale Carnegie, Flow: Psihologija Optimal Experience ~ Mihaly Csikszentmihalyi, pa to su bili neki od najboljih self motivacija knjiga koju trebate pročitati barem jednom. Takve knjige su pune sebe motivacija tehnike koje nam pomažu da bude bolja osoba.

No comments:

Post a Comment