Sunday 8 January 2012

Emo Izreke

Emo izreke trebao imati svojem mjestu u našim životima. Zamisliti bilo stanje i emo izreke i fraze fall savršeno na tom mjestu. Ljubitelj su im potrebe, dijete ih treba, pjesnik ih treba, komičar ih treba. Emo izreka nas odvesti do svih novu razinu, jer oni push pravo gumbe na naše emocije i tegljač u našim srcima. Ovdje su neke od emo riječi koje se može koristiti u različitim situacijama iz života. Nadamo se da ćete izvući inspiraciju iz ovih emo citati i izreke.
Emo izreke o ljubavi
Zaboravite rizik. Uzmi pada. Ako je značilo da se, to je vrijedno sve to.
Ljubav je bitak u mogućnosti hodati ruka pod ruku čak i kada ne vidite svoje oči.
Najbolji osjećaji su oni koji nemaju riječi da ih opisati.
Ona će vas potjerati za oko neko vrijeme, ali tu je gonna biti jedan dan kad æe se zaustaviti i ona æe te prebolim. I u tom trenutku, vi ćete poželjeti ste imali neka vas uhvatiti.
Ljubav je kad ga povrijedimo će vas povrijediti više.
Love je davanje netko moć uništiti ali ih povjerljiv ne.
Kako ja volim tebe? Dopustite mi računati načina ...
Iako ljubitelji biti izgubljene ljubavi ne smije.
Znaš to je ljubav kad želite zadržati držeći ruke čak i nakon što ste znojav.
Funny Emo Izreke
To nije lako da me ali sigurno je smiješno gledati ljude probati!
Taman kad ste mislili da ste bili u središtu pozornosti, pokazao sam se!
Nisam se rodio princeza .. ali ako je kruna uklapa ...
Vi ste gonna poljubac puno žaba prije nego što pronađete princ.
Djevojka vrijedan ljubljenje ne Poljubio lako.
Nijedan čovjek uistinu je oženjen, dok on razumije svaku riječ njegova supruga ne govori.
Medeni mjesec: kraće doting od hodanja i raspravu.
Bio sam u braku od strane suca. Trebao sam pitao za žiri.
Ljubav je odgovor. No, dok ste čekali na odgovor, seks postavlja neke prilično dobra pitanja.
Jednostavno: A izraz koristi za opisivanje ženu koja ima moral muškarca.
Ljubav je velika; razvod je sto velika.
Ako ljubav je slijepa, zašto donje rublje tako popularni?
Ljubav je privremeno ludilo izlječiv sklapanjem braka.
Mislim da ljudi koji imaju probušene uši bolje pripremljeni za brak. Oni 'je osjetio bol i kupila nakit.
Brak nema garancije. Ako to je ono tražite, ići živjeti s akumulatora.
Emo izreke o životu
Nikada nemojte napraviti netko sve svoje jer kad odlazi, tu ide vaš svemu!
Im 'ne plakati nad onim što si rekao, to je ono što ne kažu da boli većinu.
Nikad ne dopustite da netko prioritet kad sve što su im je izbor.
What boli više od gubitka vas je znao da ne boriš da me zadržati.
Jednog dana, ti si idući u probuditi i shvatiti koliko ste za nju i kad taj dan dođe, ona će biti buđenja pored čovjeka koji je već znao.
Samo živjeti i disati, i pokušajte da ne umire.
Zašto sam bojati da ćete izgubiti, kad nisi ni moj ...
Ako me volis, pustiti mene znati., Ako ne, nježno molim da me pusti.
Plačem za vrijeme, da ste bili skoro moja, a ja plačem za uspomene, a ja sam ostavio iza sebe.
Najgora stvar koju možete učiniti kako bi tip djevojke je da joj pada za njega bez namjere njenog hvatanja.
Suze su riječi iz srca koji se ne može govoriti.
Ljubav boli više od mržnje.
Možete samo guranje djevojka daleko za tako dugo dok ona ide iz vašeg života sama.
Slatka Emo Izreke
Sve što želim je za jedan tip da mi je dokazati oni nisu svi isti.
To je smiješno kako netko može slomiti srce, a vi još uvijek možete ih voljeti sa svim komadiće.
Some poljubac Iza vrtna vrata 'coz ljubav je slijepa ali susjeda nije.
Arheolog je najbolje husband svaka žena može imati. Stariji ona dobiva, to više zanima što je on u njoj.
Emo izreke o smrti
Laž i dalje, laž i dalje, moje srce razbijanje, moja tiha srce, mirno leži i break.
Kad je moj krevet prazan, čini mi se osjećati grozno znači i plava; Moje opruge su uzimajući zapušten; Živim jednom kao ja.
Oh, tražiti moja ljubavi, tvoj newer način, neću biti ostavljen u tuzi., Tako dugo dok sam jučer; Idi uzeti svoj prokleti sutrašnji.
To nije ljubav ide što boli moga života. Ali to je otišao u malo načine.
Također možete provjeriti neke poznati citati, kao i emo pjesme koje vas plakati.
Neke od tih kratkih emo riječi, siguran sam, imati dobio te prisjećajući se svoje izgubljene ljubavi, neki su izdvajali dolje u dijeli od smijeha i drugi su pomogli da znate što je ljubav znači ... za sve one tada, ja ti se nadam im se svidjela.

No comments:

Post a Comment