Thursday 12 January 2012

Sad Izreke o boli

Bol, sama riječ čini nikome jeza. Bilo da je fizička bol ili emocionalnu bol, tuga uzrokovana oba je jednako grozno. Postoje različiti načini rješavanja različitih vrsta bolova. Jedan od učinkovitih načina je dati izlaz na tugu. Sljedeći duge i kratke tužno citati o boli pomoći će vam olakšati vaše bolove. Ova zbirka poznati citati, će vas uvjeriti da niste jedini koji mora proći kroz previranja, postoje mnogi drugi koji su prošli kroz iste faze i izašao jači nego prije više!
Depresivni Citati o boli
Sljedeće su neke od najboljih tužno citati o boli nekih vrlo poznatih ličnosti.
Nakon što je veliku bol, formalne osjećaj dolazi. Živaca sjediti ceremonijalan, kao što su grobnice. - Emily Dickinson
Nema boli, tako velik kao sjećanje na radost u sadašnjosti tugu. - Eshil
Čak uboda bol živahan život. - Amy Lowell
Oni koji ne osjećaju bol rijetko misle da je to osjetio. - Dr. Samuel Johnson
Jer smo rođeni u drugim bol, i propadaju u naš vlastiti. - Francis Thompson
Ako patite, hvala Bogu! - To je siguran znak da si živ. - Elbert Hubbard
Bol dodaje užitak odmora k, i uči luksuz zdravlja. - Martin Tupper.
Život ne boli dok ne mislite o tome koliko stvari su se promijenile, koji ste izgubili na tom putu, i koliko je tvoja krivica. - Jamila M. Allen
Bol i smrt su dio života. Da biste ih odbiti se odbiti i sam život. - Havelock Ellis
Najbolji lijek za one koji su uplašeni, usamljeni ili nesretni je da ide van, negdje gdje mogu biti mirna, sama sa nebesa, priroda i Bog. Jer tek onda se jedan osjećaj da je sve kako treba i da je Bog želi vidjeti ljude sretne usred jednostavne ljepote prirode. - Anne Frank
Vaše srce kaže ostati i boriti se bol, ali vaš um kaže ostaviti za sve to nije potrebno, razbijen u komadiće za taj jedan i jedini. No, slijediti svoje srce, jer srce može samo uzeti toliko. - Anonimno
Nije da želim ga imati, to je samo da želim to i zaslužuju. - Anonimno
Sve me boli. - Michelangelo
Zlatno srce je prestalo kucati, rad ruku je otišao na počinak. On je razbio mnoga srca dokazati da nam on uzima samo najbolje. - Anonimno
Što je dulji život više djela, više djela više boli, više je bol manja je obrana i manje obrana manje dobitak. - Sir T. Wyatt
Tragedija života nije da završava tako brzo, ali da smo toliko dugo čekati da ga početi. - Anonimno
Suzama polako pada od mojih očiju kao što sam gledati u nebo, a ja pitanje kako doći život drži me prolaze pravo na strane, a ja samo pitam zašto ja ne mogu pobjeći je to moja sudbina, da uvijek biti nesretan i koliko više mora sam čekati. - 'Tamyra Gray' lyrics.
One koje volite najviše su obično one koje vas najviše boli. - Anonimno
Ljudi strah smrti čak i više od boli. To je čudno da se boje smrti. Život boli puno više nego smrti. U trenutku smrti, boli je više. Da, mislim da je prijatelj. - Jim Morrison
Jedini lijek protiv duševne patnje je fizička bol. - Karl Marx
Ovo je stvarni svijet i stvari su gonna fall apart., Ali nije svaka stvar razljuti plače za, a ne svaku stvar razljuti se bori za, i neke stvari se jednostavno ne isplati popravak. - Anonimno
Ne kažem da sam ništa. Ne kažem ja sam otišao u potpunosti. To je samo ponekad to je sve malo previše za rukovanje. Ponekad se osjećam kao da je previše. Ja sam ne idući u obaviti išta glupo, jer znam da će biti bolje, to je desno? Inače ne bi bilo tko će živjeti proteklih svoje tinejdžerske godine. Ali za sada, samo za sada, to boli. - Anonimno
To su neki od poznatih tužno citati o boli. Da li proći kroz ovaj prikupljanje depresivno citati kad god osjetite da je bol u nepodnošljiv, te najbolji citati o boli sigurno će vam pomoći da se započeti proces ozdravljenja. No uvijek imajte na umu da ćete više razmišljati o boli, to više će vas povrijediti, tako da plakati jednom i sve za to, a onda krenuti dalje.

No comments:

Post a Comment