Monday 31 October 2011

Best Quotes svih vremena

Zašto su citati ponekad toliko važna za nas iu naše živote? Kad god ne možemo naći odgovore ili osjetiti da je cijeli svijet se okreće na nas, mi postajemo motivirani za pretraživanje za njih da nam donese mir. To je ono neki poznati citati pomažu nam postići istinski mir uma. U životu, bez obzira gdje idete i što radimo, uvijek će testirati nama i našim sposobnostima. Iu takvim turbulentnim vremenima, zašto ne tražiti hrabrosti i inspiraciju iz smislen život citati? Bez obzira što vam svibanj biti potrazi, možda dublje značenje život i njegove kreacije, imamo popis o najboljim citati svih vremena. Možda ovo može pomoći podići vaše raspoloženje.
Best Izreke svih vremena o životu
Attack život, to idući vas ubiti anyway. ~ Steven Coallier
U svijetu je žrvanj i život je vaš nos. Fred ~ Allen
Moj život ima divan lijevano ali ja ne mogu shvatiti parceli. ~ Ashleigh Brilliant
Samo život živio za drugoga je život vrijedan truda. ~ Albert Einstein
Život je niz sudara s budućnosti. ~ Jose Ortega y Gasset
I na kraju, to ne godinama u svom životu da count. To je život u vašem godinama. ~ Abraham Lincoln
Kad čujem netko znak Život je težak, uvijek sam u iskušenju da pitam, u odnosu na što? ~ Sydney J. Harris
Živjeti kao da ste bili umrijeti sutra. Saznajte kao da ste bili živjeti zauvijek. ~ Mahatma Gandhi
Bilo idiot mogu suočiti krizu - to njezinom svakodnevnom žive koju nosi out. ~ Anton Čehov
Život je samo ogledalo, i što vidite vani, najprije morate vidjeti unutar vas. ~ Wally Amos
Ovdje je test kako bi pronašli li svoje poslanje na zemlji je završeno. Ako ste živi, ​​to nije. ~ Richard Bach
Postoje samo dva načina živjeti svoj život. Jedan od njih je kao da ništa je čudo. Drugi je kao da sve je čudo. ~ Albert Einstein
Best Quotes svih vremena o prijateljima
Dobar prijatelj je jeftinije nego terapija. ~ Anonimni
Samo vaši pravi prijatelji će vam reći kada vaše lice je prljav. Sicilijanac ~ Poslovica
Protuotrov za pedeset neprijatelje je jedan prijatelj. ~ Aristotel
Singl ruža može biti moj vrtu ... jedan prijatelj, moj svijet. ~ Leo Buscaglia
Prijatelj je čovjek koji zna svi oko tebe, i dalje voli vas. Elbert Hubbard
Nečija prijatelji su da je dio ljudskog roda s kojim se može biti čovjek. ~ George Santayana
Kad bih morao sumirati prijateljstvo u jednoj riječi, to će biti, utjehu. ~ Terri Guillemets
No ako, dok mislim na te, dragi prijatelj,, Sve su gubici obnovljen i žalosti kraj. ~ William Shakespeare
Najljepši otkriće prave prijatelje napraviti je da oni mogu rasti zasebno bez otuđivanje. ~ Elizabeth Foley
Prijatelj zna pjesmu u mom srcu i pjeva mi se kad je moj pamćenje ne uspije. ~ Donna Roberts
Prijateljstvo je nepotrebno, kao što je filozofija, kao što je umjetnost .... Ona nema opstanak vrijednost, već je jedna od onih stvari koje daju vrijednost za opstanak. ~ CS Lewis
Ako umjesto dragulj, ili čak cvijet, trebamo baci dar ljubavi misli u srce prijatelja, koji bi udomio kao anđeli dati. ~ George MacDonald
Best Izreke svih vremena iz Film
Ja ću se vratiti. ~ Arnold Schwarzenegger iz Terminatora
Pokažite mi novac! ~ Tom Cruise sa Jerry Maguire
Evo gledao na vas, dijete. ~ Humphrey Bogart iz Casablance
Nakon svih ... Ja sam samo djevojčica, stoji ispred jednog dječaka, tražeći od njega da joj ljubav. ~ Julia Roberts od Notting Hill
Potrebno je mnogo hrabrosti da ustanu na svoje neprijatelje, ali mnogo više stajati i do; svojim prijateljima. ~ Richard Harris iz Harry Potter i kamen mudraca
Zašto si pokušavate tako teško stane u kada ste rođeni isticati? James iz ~ Oliver Što djevojka želi
Najveći stvar ćete ikada naučiti je samo voljeti i biti ljubljen u povratku. ~ John Leguizamo iz Moulin Rouge!
Istina je ... Dadoh moje srce daleko davno, cijeli moj srce ... i JA nikada stvarno ga dobio natrag. ~ Reese od Sweet Home Alabama
Gerry, ja sam žena! Ne kažemo ono što želimo! Ali pridržavamo pravo dobiti nadrkano ako ne dobiti. To je ono što nas čini toliko fascinantna! I to ne malo zastrašujuće. ~ Jeanne Tripplehorn iz Klizna Vrata
Ponekad želim nikad nisam imala vas upoznala. Jer onda bih mogao ići na spavanje po noći ne znajući da je netko poput tebe vani. Stellan Skarsgard od Good Will Hunting
Ja Bojim svega. Bojim što sam vidio, bojim što sam učinio, tko sam ja, i najviše od svega bojim hodanja iz ove sobe i nikada osjećaj ostatak cijeli život način na koji ja osjećam kad sam s vama. ~ Jennifer Grey iz Dirty Dancing
Ja Ja sam nepošten, a nepošten čovjek uvijek možete vjerovati da se nepošteni. Iskreno. To je iskren one želite watch out za, jer nikada ne možete predvidjeti kada oni idući nešto učiniti nevjerojatno ... glupo. ~ Johnny Depp od Pirati s Kariba: Prokletstvo Crnog bisera
Best Quotes svih vremena iz pjesme
Kako se boriti usamljenost? ; Smile svih vremena. ~ Wilco pjesma kako se boriti protiv samoće
To je dogovoreno cijeli svijet je sranje,, pa nitko ne tuširaju više. ~ Modest Mouse pjesma papir tanke stijenke
Možda sam premlada da bi dobar ljubav ide krivo. ~ Jeff Buckley pjesma Lover, trebali ste Come Over
Pa svi mi sjaj na; Kao i mjesec i zvijezde i sunce, Pa svi smo sjaj na. ~ John Lennon je pjesmu Instant Karma
Ja sam budna u poslijepodnevnim satima, a ja zaspao u dnevnoj sobi i to je jedan od onih; trenutaka kada je sve tako jasno. ; Prije istina ide natrag u bijegu Želim se odlučite, jer to vrijedi odlučivanja, za rad na pronalaženju nešto više od toga strah. , Koje je potrebno toliko od mene pretvarati se, recite mi sad, recite mi kako da se pomiri. ~ Duncan Shiek pjesmu Half Life
Bijah sve oko ovog velikog veliki svijet, pa sam vidio sve vrste djevojaka, Da, ali ja nisam mogao pamet vratiti se u državama; Natrag na najslađi djevojčica u svijetu, želim sve moglo Kaliforniji djevojke. ~ Pjesma Beach Boys California Girls
Ja sam lijepa bez obzira što oni kažu, Riječi me ne može srušiti, ja sam lijepo u svakom pojedinom način; Da, riječi me ne može srušiti, pa mene ne obarati danas. ~ Christina Aguilera pjesmu Beautiful
Još jedan veliki točka, tanjura zaglavi na cesti, vrijeme dočepa vam je zglob, usmjerava vas gdje da ide, pa napraviti najbolje od ovog testa, i ne pitajte zašto, to nije pitanje, ali lekciju naučila u vrijeme . ~ Green Day pjesma Good odstranjenje
Možda su inspirational quotes su pronašli način da se vaše srce i dobio poruku čuo. Kad god vam je potrebna pomoć gurkati doći na drugu stranu, osvrnuti na ove best citati svih vremena, oni su sigurni da bi stvari svjetlije.

No comments:

Post a Comment