Monday 17 October 2011

Igre igrati kada Dosadno kod kuće

U mrežnom igre su najpopularnije, ponekad bulji u ekran računala postaje monoton. Štoviše, ako struja ne postoji i tu nije backup, dan mogu dobiti stvarno dosadno. Što se učiniti tada? Tijekom čitanja knjige i romana je jedan učinkovit način da provedete slobodno vrijeme, a ne svatko ima strpljenja da to učini. Postoje razne igre igrati kada dosadno doma.
Zabava Igre igrati kada Dosadno kod kuće
Often dosadno puta doći neočekivano! Te kraj gore obličje okolo kuću učiniti nešto zabavno. Evo nekih zabava stvari koje treba učiniti kada vaše dosadno kod kuće.
Pictionary; Pictionary je zanimljiva igra koja dobije svima koji se bave, jer je jedna jednostavna igra za igru. Štoviše, sve što trebate za igranje ove igre je bijela ploča, marker i hrpe entuzijazam. Jednostavan knjiga također će biti dovoljan, umjesto bijele ploče. Zamolite svaku osobu za crtanje tragove i ostatak mogu pogoditi. Tragove can be o filmovima, slavni ljudi, parabola u Bibliji ili čak i popularne marke. Ova igra je jedna od zanimljivih igara za igrati na kuće kada dosadno.
Igra pamćenja; Za hrpa dosadno ljudi pokušava, a daleko neko vrijeme, igra memorije je jedan od najjednostavnijih, ali zanimljiva stvar za učiniti kada vaše dosadno kod kuće. U ovoj igri, samo mjesto oko 10 predmeta u posudu i pokriti ga s ručnikom ili salveta, tako da se tkanina pokriva sve stavke u ladicu. Daj svaki član list papira i olovku. Pojedinci dobivaju točno jednu minutu zapamtiti stavki u ladicu, nakon čega trebate pokriti ladicu sa ručnik. Članovi su dati još minutu na popis stavki u ladicu. Osoba koja upravlja uvrstiti najveći broj predmeta točno je pobjednik.
Igre na ploči, ovisno o broju članova u vašoj obitelji, možete odabrati svoju igru ​​odbora. Ako imate djecu, tada u dobi od djeca u igri će također odrediti igra se igrao. Odbor popis igara je golem pravo iz Monopoly, Pentago to Kofer Detektivi i ubojstva otajstvo ljetnikovac. Možete pokupiti neke zanimljive one pogodne za dobi od vaše djece. Mastermind and Othelo su neke od najboljih igara na ploči za dvije osobe.
Zagonetke, ali, što ako ste sami kod kuće i nitko igrati igru ​​s vama. Zatim, zagonetke su dobre igre za igrati kada dosadno kod kuće. Zagonetke su zabavni i zanimljivi. Samo se put i pokušati kompletna slika. Nakon što su učinili, podići bar rok i pokušati ga završiti u kraćem roku. Zagonetke mogu biti jako zarazna!
Igre igrati kada Dosadno Za Djecu
Djeca stvarno dobiti dosadno tijekom sezonskih odmor pauze. Oni izgledaju kao da imaju mnogo vremena i ne znate što učiniti cijeli dan. Kako bi djeci zauzet možete naučiti ih nekoliko igara, koji ne samo da će zadržati djecu zauzet ali će također pomoći poboljšati svoje kreativnosti i vještine razmišljanja.
Potraga za blagom; Djeca vole izazove, tako, ako imate dvije ili više djece u kuću, postavite blagom. Just sakriti neke jednostavne komunalnih predmeta na različita mjesta u kući i dvorištu. Ostavite neke tragove za djecu i imati ih loviti skrivenim blagom. To će ih zadržati zauzete za neko vrijeme, a također će ih ostaviti i uzbuđen uzbuđena na kraju dana. Potraga za blagom su uvijek zabavne igre za djecu.
Footprint igra; Ako imate samo jedno dijete i nitko drugi djeca dati mu tvrtka, tada se vaše dijete igra trag igru. Za to će vam trebati hrpe novina. Join several newspapers with tape to form jedan large single sheet. Postavite ovaj veliki list u dvorištu ili terasi po dostupnosti. Sada izaći nijansu boje vode i stavite ga u kadu. it Razrijedite nešto, ali pazite da to nije previše vodenast. Igra je korak u kadi boja i učiniti vaš footprint bilo gdje na novine. Dobiti dvije nijanse boja, po jedan za vas i jednu za vaše dijete. Kad vaše dijete čini trag, te dobiti sljedeću priliku napraviti svoj trag. Igra je napraviti tri tragova u svoju boju za pobjedu točke. Da biste zaustavili protivnika iz dobivanjem trenutku možete napraviti svoj trag druge boje i blokirati njegovu točku.
Vodeni pištolj rata, Vanjski ljetne aktivnosti su prekrasni načini da zadrži djecu okupirana tijekom ljeta. Kupi super topove natapač vodu ili običnom vodom pistils za svoju djecu. Nakon što je voda topova, igrati zamrzavanje igre. Osoba pogođen poprskati vode da zamrzne u njegovu ili njezinu mjestu. On ili ona može samo započeti svirati kada drugi poprskati vodom ga udari. Voda igre su zabavne igre za igrati vani.
Postoji nekoliko zabava igre igrati kada dosadno kod kuće. Držite igranje jedne igre nakon drugog i da neće shvatiti koliko dana prošao mimo!

1 comment:

  1. MORATE ČITATI SVJEDOČANSTVO:

    Pozdrav svima, moje ime je Elena Tomić, ja sam iz Londona, želim podijeliti svoje svjedočenje svima ovdje na internetu, tražio sam rješenje svugdje, konačno sam upoznao veliku čaroliju koja mi pomaže sa svojim problemima i doveo me od boli i siromaštva, moj suprug me ostavio mnogo godina i slijedio drugu ženu, patio sam dok sam upoznao komentar dame online o dr. Ogundele kako joj je pomogao vratiti supruga, odlučio sam se obratiti za pomoć mene , prva riječ koju mi ​​je rekao je da su mi problemi gotovi, rekao je da će me osmijeh, nakon posla koji mi je rekao da se moj muž vratio k meni za manje od 24 sata i iznenađujuće mi se vratio moj suprug nakon 24 sata, ovo je moćan čovjek koji je bacio i novu čaroliju za mene i danas se moj život promijenio, moje poslovanje se kreće lijepo. Čudesno, ovaj čovjek ima moć za bilo kakav problem, ima moć pronaći svoje izgubljene ljubavi i rješavanju bilo kakvih ljudskih problema, obećala sam mu da će dijeliti svoje dobro djelo na internetu i zato to radim radi ljudi kojima je potrebna pomoć ili ako ga želite zahvaliti za mene, možete ga kontaktirati na svom: WhatsApp i Viber Chat: +27638836445 Email: ogundeletempleofsolution@gmail.com

    ReplyDelete