Monday 24 October 2011

Pozitivna affirmations

Pozitivna afirmacija su život svoj način od vas reći da nikada ne odustaju. Kao da kaže: 'Hajde .. možete učiniti '. Oni su ne manje od inspirational citati i oni pomoći u procesu motivacije i nadahnuća jednoga biti bolje, da sebi izazov i izvedem najbolje u jednom. Kada je život nas dobiva niz i osjećamo se poput ima 'ništa lijevo za nas učiniti, te popis pozitivnih affirmations će pomoći iznova potvrđujući svoju vjeru u sebe i pomoći da započnete gdje ste stali za uspješnu budućnost.
Te dnevne pozitivne affirmations treba koristiti svaki dan! Nemojte čekati da se nešto loše dogoditi početi koristiti ove affirmations. U stvari, pozitivno razmišljanje će dobiti rezultate kao ništa drugo. Možda ćete ih naći djetinjasto na prvi, ali veza između naše svijesti i podsvijesti mogu se premostiti s tim. Ako zadržite govore sami pozitivne stvari, mozak dobiva poruku i počinje da se ponašaju na taj način. Pokušajte hranjenja se s ove pozitivne affirmations sebe i vidjeti promjenu.
Pozitivna affirmations za uspjeh, a ja uvijek će biti uspjeh ako sam vjeruješ u sebe. : Uspjeh nije sve, to je jedina stvar. , Napredak i uspjeh je moje prirodno stanje uma. , Ja sam jedan uspjeh jer ja nikad ne pokušava zaustaviti. ; Pozitivni prednost je uvijek moja. , Ja sam primjer uspjeha i pobjede. , Napredak i uspjeh je moje prirodno stanje uma. ; Svaki pozitivan napor sam stavio vani, a ja ću jednako biti nagrađeni. ; Uživam u uspjehu svakodnevne, sve ja to pretvara u uspjeh. , S pozitivnim mislima i osjećajima u mom umu sam stvorio uspjeh. , Uspjeh i sreću protok prema meni u rijeci u izobilju. , A ja privući uspjeh i prosperitet sa sve moje ideje, predanost svoje ciljeve će donijeti uspjeh. , Uspjeh i postignuća su prirodni ishod za mene. ; Sve moje misli, planova i ideja lead me ravno do uspjeha. , Mogućnosti i prednosti dolaze sa svakim vrata koja sam otvorena. , Ja sam penjati na vrhu korporativne ljestve, a moja plaća je na vrhu ljestvice. , Moj upravljanje vještinama otvoriti vrata priliku. , Uspjeh i postignuća su prirodni rezultati za mene. ; Pozitivne affirmations za žene, Jer ja sam žena Ja sam jak. ; Biti žena čini mi dragocjeno. , A ja slavim lijepe duše. ; Moje vanjski okvir je ono što jest, ali duša mi je prekrasna. ; Biti zdrav je važnije nego biti jedna čačkalica. , Imam snage za promjenu. , Imam mudrost znati što promijeniti. , Moje godine da me mudar. , Imam moć voljeti i biti voljen. , Imam jedinstvene osobine i sposobnosti, jer ja sam žena. , Ja sam spreman da biste dobili vanjska strana od moj vlastiti način. , A ja mogu osvojiti moje strahove i odugovlačenje. , Ja sam uzimajući jači i mudriji svaki dan. , Ja sam spreman učiti na to da sam disati, opustiti i stvoriti uspjeh u mom životu. , Stvari će se dogoditi! Ja sam elastičan. I nositi s promjenama vjerom, mir i hrabrost. , Život nije uvijek fer ali ja uvijek činim pravu stvar ionako. ; Moje riječi i djela imaju snagu i vratiti se na meni pomno. , Depresija i ovisnosti su postavili za mene odustati. Ostat ću u svjetlu. , Ja sam blagoslovljen treba naglasiti. ; Sam prihvatiti sve moje osjećaje kao dio sebe. ; Pozitivna affirmations za djecu, ja sam lijepa. , Ja sam mila dječaka / djevojčica. , Ja sam jako kreativan. , Ja sam dobar utjecaj na druge. , Ja sam jedinstvena i vrijedna. , Ja uvijek radim najbolje što mogu u ovom trenutku, pa su vas. , Ja sam dobra čitač. , Ja sam brzo učenika. , Ja sam pametan. , Ja sam pun dobrih ideja. , A ja se usredotočite na pozitivne i privući samo dobre stvari za sebe. , A ja molim sve dobre pitanja. , Ja mogu učiniti ništa sam postaviti svoj um za. ; Mogu učiniti. , Vjerujem u mene. , Moji snovi dolaze istinito. , Mogu stvoriti lijep, radostan dan za sebe. , A ja zaslužuju dobre stvari. , Ja sam zahvalan. , Ja sam prihvatiti dobro u mom životu. , Svaki problem ima odgovor. ; Dobre stvari se dogoditi da mi se cijelo vrijeme. , Ja sam lijepa, iznutra i izvana. ; Sam se odlučio kako osjećam usput mislim i razgovarati. , A ja osjećam sretan. , Ja sam dobar slušatelj. , Ja sam prijateljski. , Ja bi prijatelje lako. , Imam puno prijatelja koji me vole. , A ja uživati ​​vježbanje. , JA uzeti dobru brigu o moje tijelo. , Ja mogu učiniti sve što se usredotočite um na moj. , Imam mnoge darove i talente. , Volim biti točan. , Ja sam pobjednik! ; Koristite ove pozitivne affirmations za uspjeh izgraditi vaše samopouzdanje i pristup životu s "Never Say Die stav. Sve najbolje!

No comments:

Post a Comment