Monday 17 October 2011

Tekst poruke Vicevi

U posljednjih nekoliko godina, jedan je vidio porast u korištenje mobitela među ljudima diljem svijeta. Dok je, prije, to je bio samo oprema koja je lakše za nas kontaktirate druge ljude. Danas, ona je također se smatra jednim od najboljih načina vođenja sami zabavljali. To je zato što, osim iz razgovora na telefon, tu su i razne stvari se može učiniti s mobitela, uključujući slušanje glazbe, provjeravanje mailova, chat, slanje poruka, itd. Većina ljudi koji imaju mobilne telefone sigurno će složiti sa mnom da slanje naprijed i primanje SMS poruke viceva su najbolji način zabave, kad ste stvarno dosadno. Tako da, ako radite kratki viceva, ovdje su neke cool kao i smiješne SMS poruke viceva za mobitele.
Mobitel Tekst poruke Vicevi
Prije nego se pogled na šale tekstualnih poruka, tu je važna stvar koju treba znati. Iako je većina šale SMS poruke su smiješne ili stvarno smiješan, postoje mnogi koji imaju primjesa svinjarija za njih. Dakle, takve poruke trebaju biti poslane samo ljudi kojima zaista blizu, i razumijete da ste zapravo ne znači. Držeći na umu ovo, neka nam se pogled na neke smiješno, smiješan kao i neugodne tekstualne poruke viceva. Možete pogledati i neke od flirty tekst poruke poslati.
Good Tekst poruke Vicevi
Zgodan, Sweet, inteligentni, spontani, dobro izgleda, lijepa prijatelji, šarmantan, duhovit .... dobro ...Dosta o ME! Kako o vama?
Sinoć some vragovi izašli u moju sobu. Oni su htjeli problema dobrih ljudi, ja sam dao ime i adresu. Oni su rekli, OH NE! NE mogu poremetiti našu BOSS.
Da li ikada primjetiti da kad ste vožnje, svatko ide sporije nego što je idiot, a svatko vožnje brže nego što je manijak?
Zašto su muškarci stvoreni prije žena?, Jer ćete uvijek trebati grubi nacrt prije konačne kopiju.
Stvari koje dolaze na one koji čekati svibanj biti stvari lijevo strane onih koji dobio tamo prvi.
Uspješna čovjek je onaj koji čini više novca nego što njegova žena može potrošiti.
Ja vam se sviđa. Ti me podsjeti kad sam bio mlad i glupo.
Iskustvo je divna stvar. To vam omogućuje da prizna pogrešku kada to učiniti opet.
Posuditi novac od pesimista, oni ne očekuju natrag.
Vjerojatnost netko vas promatra je proporcionalna gluposti vašeg djelovanja.
Činjenica da nitko ne razumije što ne znači da si umjetnik.
Što je najtanji knjiga u svijetu?, Što muškarci znaju o ženama.
Funny SMS poruke Vicevi
Mrzim kad te ostavim, ali želio bih vidjeti vas otići.
Ive 'bio uhićen kao najružniji čovjek u Velikoj Britaniji, možete sići u policijsku stanicu i pokazati im da je to pogreška?
Kada sam nazvao telefon Jučer sam čuo ovu poruku. Majmun se zove je zauzet u ovom trenutku. Molimo pokušajte ponovno kasnije.
Mislim da vožnju pod utjecajem alkohola je strašna. You uvijek spill kada promijeniti brzinu ...
Ako ste moj dobar prijatelj, učiniti dvije stvari svaki dan., Prvo, Moli za mene, pa ja mogu imati dug život, drugo, imaju kadu, tako da nisam neugodno kada se okolo.
Bok, to sam ja svoj telefon. Sam samo morala izaći iz vašeg džep za drugi zbog svoje tijelo miris je ubija me.
Žirafa spremni? Spremni šef!; Zebra spremni? Spremni šef!; Wolf spremni? Spremni šef!; Jelena spremna? Spremni šef!; Monkey spremni? Spremni šef!, Donkey spremni? No šef njegove čitanje ovaj SMS.
Volim u, a ja želim da razgovaram sa U,, ja sam umiranje vidjeti u,, ali, ja ne mogu doći do u,, glupa vratar je molba mene 4 ulaznica za ulazak u zoološki vrt!
Kako zoveš ženu u nebu?, John: anđeo!, Mnoštvo žena na nebu?, Ivanu: Domaćin anđela!, Sve žene na nebu?; John: Mir na Zemlji!
Smiješan Tekst poruke Vicevi
Da sam bih imao lice kao tvoja, ja bih tužiti svoje roditelje!
Čitala sam na novinama da je slanje tekstualnih poruka uzrokuje zračenje koje je kancerogeni. Zato sam odlučio prestati .. da se zaustavi čitanje novina.
Važno je pronaći čovjeka koji ima novac, čovjek koji vas obožava, čovjeka koji je super u vreći. Najvažnije: Ove 3 ljudi nikada ne upoznaju jedni druge!
Lolita pozvao Boris: Dođite na više, nema nikog doma.; Boris dosegla Lolita's home, nitko nije bio doma.
Čovjek s šestero djece dobiva na ravnini. Mlada dama sjedi blizu pita da li oni su sve svoje djece. On odgovori No gospođo ja radim u tvornici kondoma, a to su pritužbe kupca.
To je ružan najboljeg prijatelja Dana. Mi možemo učiniti bilo što, nakon svega što vam je dan. U koliko sati trebam prestati strane i uzeti vas. Radije bih da vas pokupiti nakon tamne, ako je to u redu s tobom.
Vlak je oko 2 sudar! Ljut djevica traka off i kaže da može any1 učiniti da se osjećam kao žena b4 ja umrijeti? Tako čovjek skida svoju odjeću i kaže željeza these!
MUŠKI-MUŠKI opause-strual bol MEN-Tal bolesti GUY-necologist HIS-terectomy. Ikada primjetili kako ŽENSKA problemi počnu s muškarcima?
Vi ne znate koliko ste dragocjeno za mene., Kad plačeš, plačem, kad se smijete, ja smijati, kada iskočiti prozor?, Ja pogledam dolje i ja sam još uvijek smijeha.
Flirty Tekst poruke Vicevi
Volio bih da sam jedan medo, koje je ležalo na svom krevetu, pa svaki put kad ga zagrljeni, zagrljeni ste mi umjesto toga.
Ako sam mogao preurediti u pismo, ja bih stavio U sam i zajedno.
Tata mora biti terorist jer si DA BOMB!
Nikad ne dopustite da ljubav u vrtu ili na poljima ...... Ljubav može biti slijepa ali vaši susjedi nisu!
Što je život? Život je ljubavi. Što je ljubav? Ljubav je ljubljenje. Što je ljubakanje? Dođi ovdje i ja ću vam pokazati.
Moje srce problem, dosegnula kritičnu fazu,, da liječnik kaže:, tu r samo 2 opcije lijevo; ICU ili me ne vidis..
Ja se nadam da ste uživali čitajući ove doista smiješan viceve SMS poruke. Osim iznad dati viceva, ovdje su neke najzabavniji vicevi ikad i flirty tekstualne poruke koje se mogu proći. Dakle, pokupiti svoje favorite među njima, te ih pošaljite svojim prijateljima i voljenima. Siguran sam da bi stvarno imati blast ih za čitanje. Uživajte!

No comments:

Post a Comment