Sunday 16 October 2011

Najgore Pick Up Lines

Pick up linije može vam pomoći da biste započeli razgovor sa strancem. Dakle, dobar pokupiti linije ako je dobro, može poslužiti kao veliki razgovor starter i privući interes osobe koju su eying za tako dugo. Iako do sada ste možda čuli i koriste neke velike pokupiti linije koje rade, postoje neke najgore pokupiti linije koje trebali ozbiljno izbjeći drugo vam svibanj završiti izradu budalu od vas. Dakle, check out u nastavku dao svijetu najgori pokupiti linije za djevojčice i dječaci koji će vas spasiti od uzimajući zbunjen.
Top 10 najgorih Pick Up Lines
Pozdrav, moje ime je {ime}, kako ste mi kao dosad?
Ja sam novi u gradu. Možete li mi dati upute za svoj stan?
Tvoje oči su poput prozirnih bazenima primordijalnog mulj, i ja sam protozoa koji žele kupati u svojim dubinama.
Wow, ti izgledati Xena Warrior Princess! Želite li datum?
Vi samo izgleda kao labud. Imate mršave noge nego mast magarac.
Žao mi je, mislio to je bio muški sobi. No, dok smo sami ovdje ...
Hej curo, što je gore? Čik pogodite? To je vaš sretan dan. Od svih djevojaka ovdje, uzeo sam da razgovarati.
Morate biti metla jer si me brišući off moje noge.
Možda i spavati sa mnom jer sam idući u reći svima smo ga svejedno.
Dat ću ti pet sekundi da mi date svoje broj ili možete zaboraviti o izlazak sa mnom uvijek.
World's Worst Pick Up Lines svih vremena
Biste li željeli plesati, ili bih trebao ići sam vijak opet?
Hej beba, žele dobiti sretan!?
Je li tvoj otac lopov? "Jer netko je ukrao zvijezde sa neba da se stavi u vašim očima.
Morate biti umorna ... youve 'bio trčanje kroz moj um sve noći.
Bok. Vi ste u potrazi silno osrednji, a ja bih kupiti jedan medij cijene pića.
Izgledaš kao anđeo koji je pao s nebesa i udario svojim licem na pločnik.
Vi ste vruće, ja sam ružan. Omogućuje da prosječno dijete.
Tajne službe, gospođo. Trebam napraviti full pretraživanje tijelo šupljine. Nacionalna sigurnost, znate.
Moj čarobni sat kaže da ne znam tko sam ...
Ive 'je dobio moj obliku perle oko postavljen na tebe
Mogu li kupiti vam piti, ili ti samo želim novac?
Mogu li imati svoj telefonski broj? I izgleda da sam izgubio mina.
Vjerujete li u ljubav na prvi pogled ili trebam opet hoda prošlosti?
Je li vaše prezime Gillette? Jer si najboljem slučaju čovjek može dobiti.
Da li se ovdje često?
Oprostite, mislim da dugujete mi piti. [Ona kaže, zašto?] Jer kad sam te vidio iz cijele sobi sam pao mina. To je bio rum i Colu, i ja sam [ime].
Uživam održavanje, izgledaš kao netko želio bih da prtljati s oko.
Hej baby, Ja sam poput American Expressa, ne želite napustiti dom bez mene.
Ne mogu pronaći moje štene, Možete li pomoć mene ga naći? Mislim da je otišao u ovaj jeftini motel soba.
Sam bio toliko očaran svoje ljepote da sam naletio na zid tamo. Tako da sam idući u potreba svoje ime i broj za osiguranje svrhe.
Pa, ovdje sam. Koje su vaše druge dvije želje?
Jeste li bili uhićeni? It's gotta biti nezakonito izgleda da je dobar.
Bok, glasovi u mojoj glavi mi je rekao da doći i razgovarati s tobom.
Ja sam imala vrlo malo piti, a vi ste na početku izgledaju prilično dobro.
Imate li članske iskaznice? Jer ja tebe provjere out.
Dugujete mi novac. - Zasto?; Vi ste bili živi u mom srcu i niste plaćene zakupnine.
Tvoja mama je vruće! Kladim se da će izgledati baš kao i njezin kada budu stariji.
Koliko dugo se to uzeti za brijanje one looong noge?
Međutim, ako želim znati neke dobre pokupiti linije, možete uputiti članke na vrh pokupiti linije, čudesne pokupiti linije i laskavu pokupiti linije.
Siguran sam da nakon čitajući ove najgore pokupiti linije svih vremena također će se složiti da su oni veliki ne ne kada je u pitanju pita djevojka ili dečko po prvi put. Dakle, sljedeći vremena prije nego što se približava neki stranac, nadam se da ćete se prisjeti tih strašno pokupiti linije i nikada usudio ih koristiti.

No comments:

Post a Comment