Wednesday 5 October 2011

Get Your Ex Natrag

To je bio savršen kada su bili zajedno. You jelled dobro, ti razumio međusobno, bili ste preko ušiju u ljubavi. Bili ste gotovo tamo, na pragu mijenjati, dok jedan od vas baulked. I stvari nikad nisu bili isti. On svibanj dogoditi da je jedan od ste mislili da su stvari ide prebrzo, a drugi je bio antagonizovana je posvećenost pitanjima bivšeg. Polako i odmjereno cijelu stvar pogoršava u ruševnom pomalo dnevnih klinč i par razbiti. Ali dodatno apart si iz ex, više ćete želite da se vaše ex natrag, jer je negdje dolje, znaš da je tvoj bivši je bio savršena osoba za vas. Tako što da kažem kako bi dobili svoj bivši natrag? Ovdje su neki dobili svoj Ex Natrag savjeta koji će vam pomoći osvojiti svoju ljubav natrag.
Načina, kako Vaše Ex Natrag
Pa postoje tri osnovna scenarija jednoga može vidjeti post odnos razbiti. Prvo je mjesto gdje vas dvoje su oboje odbijeni od strane jedni druge i nikad ne žele da vide jedni druge opet. Drugi je gdje vas oboje želite da biste dobili leđa zajedno u jednakoj mjeri. I treći je mjesto gdje se od vas sigurno želi da biste dobili leđa zajedno, ali će morati zaraditi ljubav svog bivšeg dečka ili bivšu djevojku. Pa ih s obzirom da su ljudi u prvom slučaju neće pročitati članak o tome kako da biste dobili vaše ex leđa, a drugom slučaju zahtijeva jednostavan poziv, a 'miss you "i malo nagovaranje, znači da smo samo s lijeve trećem slučaju . Da biste dobili svoj bivši natrag, od vas će završiti radiš puno stvari, većina ih je krivo, par njih pravo. Dakle ovdje je Dos i Don'ts vodič da biste dobili vaše ex nazad. Počnimo sa Don'ts jer si tako vjerojatno da bi sve te greške.
The Don'ts, uzimajući vaše Ex Natrag, ne pojavljuju očajan. Ne poziva se svakih sat vremena, napustiti slatki porukama i čine ga jasno da želite da se vaš bivši leđa. To će vam izgledati kao potpuni idiot i vaše zalihe u očima svog bivšeg dramatično će pasti, kao što će izgledati kao apsolutni wimp. ; Ne tuš vaš bivši s darovima. Još jedna stvar koju dečki učiniti previše često i vidjeti što je njihov odgovor na pitanje kako da biste dobili leđa djevojkom je pokazati bogatstva. Potrebno je više nego samo hrpa poklona za popravak oštećene odnos. A ako se to ne dogodi, možda trebate uzeti dobar hard pogled na osobu koju šalju / su bile dating. ; Ne prikazuj svoje odskakati odnos. Mi vidjeti ovaj jedan gotovo previše često, zar ne? Nađi bogatije / topliji dečko / djevojka, izvadite ih do mjesta znate svoj bivši frequents a zatim učinite neizrecive stvari za show off. Nikad radi na dobili tvoj ex vratiti, jer na taj način svoj bivši možete vidjeti kako jeftini i osvetljiv ste. ; Vraćajući se prva točka, ne čine si probijanje torbu. Ako možete dobiti vaše ex leđa i držati tvoj self poštovanje netaknut u isto vrijeme, to je najbolji posao možete dobiti. Ne dati svoj ego da biste dobili vaše ex nazad. Veza će samo pogoršavati. , DOS, uzimajući vaše Ex Natrag, i pokušajte shvatiti mentalni položaj vašeg ex. Analizirajte ako postoji bilo koji Chanel od tvoj ex dobivanje natrag zajedno s vama. Jer, ako ne postoji, istraživanja o tome kako doći bivši dečko natrag i jurnjava tvoj bivši će biti prilično neuspješan tjelovježba. Ako dobijete osjećaj da ne postoji način da biste dobili svoj bivši natrag, vi jednostavno treba pustiti da ide. , Ako postoji mogućnost osvajanja svoj bivši leđa, budi ono što jesi, jer to je tvoj bivši koji se zaljubio u na prvom mjestu. , Pokušati dobiti vaš ex da Vam u susret u ne-romantičnom ambijentu. Kao i za igru, ili na mjesto gdje ste susret vašim zajedničkim prijateljima. Na ovaj način, nitko od vas osjeća nelagodno u situaciji i zabavite se jedni s drugima. ; Pohvalite vaš bivši na njegovu ili njezinu izgledu, ali nemojte to uzeti u moru. Biti uljudan, prijateljski i u isto vrijeme, zadržite ček na vaše osjećaje i ponašanje. , A najvažniji odnos savjet, izraditi tvoj ex udoban oko vas. On svibanj biti teško, s obzirom da imate prošlosti zajedno, ali udobnost zona je još uvijek jedan dobar razlog, zašto se vaš bivši previše željeli vratiti se s tobom. ; Da biste dobili svoj bivši leđa, najvažniji savjet je da se biti sami. Pokušavajući promijeniti i biti nešto što nisi, rijetko radi, a ako i kada to, par općenito završiti nezadovoljan nastavku.

1 comment:

  1. Prijatelji za dobar dan, ja sam Andrea Maria iz Stockholma, medicinska sestra sam u Sveučilišnoj bolnici Sahlgrenska u Švedskoj. U braku sam više od 6 godina s dvoje djece, moj odnos s suprugom Andreom isprva je bio sladak, romantičan, a kasnije se pretvorio u užasnu noćnu moru jer me suprug zaista varao i tražio je način da se brzo razvedem, rastali smo se prije 3 mjeseca i opet smo se vratili nakon toliko prosjačenja lijepim darovima ljubavi. Toliko sam volio svog muža. Ne želim ga prepustiti drugoj gospođi. Nisam mogao učiniti ništa da ga povrijedim ili natjeram da se više osjeća loše prema meni .. samo sam želio da se vratim kući da me voli zauvijek. Objasnio sam svoju situaciju prijatelju na poslu. Moja prijateljica Jennifer ona mi je savjetovala da se radije obratim za pomoć kaluđeru ljubavnog čarolija zvanom Dr.ODION iz afričke nacije s magičnom ljubavnom čarolijom, molitvom da se vratim bivšoj ljubavi, da ima moćne darove šarmu da vratim ljubav i povjerenje u bilo koji raskinuti brak ili prekinute ljubavne veze, vjerovao sam i pokušao, a to djeluje i na mene, šaljem poruku Dr.ODION-a putem svog osobnog kontakta putem pošte (drodion60@yandex.com) ili što ga javi na +2349060503921..
    Nakon nekoliko munita Dr.ODION mi je odgovorio na mail i rekao da mi može pomoći da vratim bivšu ljubav s trenutnim dijelom šarma ljubavi, bio sam vrlo sretan što sam pronašao ovog muškarca da mi pomogne, pažljivo sam slijedio sve njegove upute korak po korak molitve i zagonetke koje sam sam izvršio u svojoj kući ugašenim svijećama noću. DR ODION reci mi što da radim kod kuće tijekom noćnih molitvi volim pravopisni postupak. sve sam obavio prema uputama. počelo je raditi za mene, jer sam u roku od nekoliko sati primio telefonski poziv od svog muža, bio sam toliko iznenađen i šokiran jer me je prestao zvati ili slati poruke od prije 3 mjeseca, sad odmah obavljam ljubavne molitve svog muža Andrea se vratila kući da mi se ispriča, toliko sam sretna kako ljubavni dio pozitivno djeluje na mog muža u roku od dva dana kad se vrati kući. Trenutno suprug i ja živimo sretno u ljubavi više nego ikad prije. Zahvalna sam velikom čovjeku Dr.ODIONU za njegove nadarene talente. U početku sam se bojao sumnje, ali pokušavam to raditi za moje dobro. Iskreno preporučujem Dr.ODION svima koji žele vratiti izgubljeni ljubavni odnos ili ljubavnu čaroliju da pronađu istinskog ljubavnog partnera.

    ReplyDelete