Monday 12 September 2011

Best Friend citati za Djevojke

Najbolji prijatelj je poput djeteline s četiri lista, teško pronaći, a sretni da imaju ... Dubina ovaj citat se može razumjeti samo oni koji su imali najbolji prijatelj. Jeste li ikada gledao na noćnom nebu s očima širom otvoren i sa željno srce samo da spaziti u prolazu padalica. Što sam učinio i da je iznenađujuće osjećaj. Ali ti bi se složiti s činjenicom da takav prizor nije uobičajena stvar i potpuno je upravljan od strane sreće za osobu koja ga vidi. Može biti da je razlog zašto, kada vidimo padalica ćemo napraviti želju! Analogno ovaj fenomen prirode, jest onaj koji govori naš život a to je da imaju najbolji prijatelj. Nisu svi blagoslovljeni darom toplinu i ljubav osjećaj da je najbolji prijatelj svojim strani. U vrijeme bijede kad baci svoju bezvoljan oči na terenu, što se još može biti ohrabrujuća i uplifting nego naći svoje sjena slijedi jedna od Vaših najboljih prijatelja. Za mene, ima najbolji prijatelj me podsjeća na činjenicu da je negdje u mom prethodnom životu, što sam učinio dobro djelo! Najbolji prijatelj navodnike djevojke su kako slijedi.
Slavni Best Friend citati za Djevojke
Prvo ćemo upisati neke najbolje prijateljica citati za djevojčice koje imaju svoj izvor u nekim od najpoznatijih umova i geniji u književnosti.
U prijatelj nađete drugi samouprave. ~ Isabelle Norton.
Prijatelj poznaje pjesmu u mom srcu i pjeva mi se kad je moj memorija uspije. ~ Donna Roberts.
A friend je poput oreo, a njezino ne uvijek veliki,, ali to uvijek dobiva bolje! ~ Erin Westbrook
Moj otac je uvijek govorio da kad umreš, ako ste je dobio pet pravi prijatelji, onda ste imali veliki život. ~ Lee Iacocca
Tu dolazi onu otajstvenu sastanku u životu kada netko prizna tko smo i što možemo biti, paljenje krugove naših najviših potencijala. ~ Rusty Berkus
Tko ima tisuću prijatelja nije prijatelj rezervne, i on koji je jedan neprijatelj će mu u susret svugdje. ~ Ralph Waldo Emerson
Osim u slučajevima nužde, koje su rijetke, ostavite vaš prijatelj učiti neugodnih stvari iz svoje neprijatelje, oni su spremni dovoljno da im kažem. ~ Oliver Wendell Holmes
Puno ljudi žele voziti s tobom u limuzinu, ali ono što želite je netko tko će uzeti autobus s vama kada limuzinu razgrađuje. ~ Oprah Winfrey
Prijatelj je jedna od najljepših stvari koje možete imati, i jedna od najboljih stvari koje možete biti. ~ Douglas Pagels
Ja vrijednost prijatelj koji je za mene nađe vremena na svom kalendaru, ali ja njegovati prijatelja koji za mene ne savjetovati njegov kalendar. ~ Robert Brault,
Saznajte više na:; Slatka Izreke Prijateljstvo, Prijateljstvo Izreke, citati Smiješan najboljeg prijatelja za Djevojke
Sada ćemo dodati neke smijeh ...
Stari prijatelj će vam pomoći pomaknuti. Dobar prijatelj će vam pomoći premjestiti mrtvo tijelo. ~ Jim Hayes
Ja sam izgubila prijatelja, neke smrću, drugi po strmim nesposobnost prijeći ulicu. ~ Virginia Woolf
Prijatelji su Božji putovi of ispričava za našu obitelj. ~ Anonimni
Dobre prijatelje, dobre knjige i pospani savjesti: to je idealan život. ~ Mark Twain
Prijatelji su kao lubenice, bit ću ti reći zašto? Da biste pronašli jedan dobar morate sto probati. ; ~ Claude Mermet
We engleski su dobri u oprašta naših neprijatelja, on nas oslobađa od obveze ukusu naših prijatelja. ~ PD James
Dobrohotan čovjek treba dopustiti nekoliko grešaka u sebe, kako bi svojim prijateljima u lice. ~ Benjamin Franklin
Mi bi naši prijatelji, mi bi naši neprijatelji, ali Bog čini naš prvog susjeda. ~ Gilbert K. Chesterton
Ja nemam problema s mojim neprijateljima. Ja mogu brinuti o moj neprijatelja sve u redu. Ali moj prokleti prijatelji, they're one koji drže me hodanje katu noći! ~ Warren G. Harding
Dobar prijatelj mogu vam reći što je to pitanje s tobom u minutu. On svibanj ne izgledaju kao što je dobar prijatelj nakon što reći. ~ Arthur Brisbane
Girly najboljeg prijatelja Izreke
Vrijeme je za neke slatke girly stvari ...
Ja sam vam postupa kao moj prijatelj molba vama podijeliti svoje sadašnje minusa u nadi da mogu vas pitati da dijele moje buduće pluses. ~ Katherine Mansfield
Ništa tako učvršćuje prijateljstva kao uvjerenje na dio jednog prijatelja da je superioran u odnosu na druge. ~ Honore de Balzac
Malo je stvari u životu su više zbunjuje nego nužnosti obavijestiti stari prijatelj da ste upravo dobio angažirana na svoju zaručnicu. ~ WC Fields
Priuštite vaš prijatelj, kao da bi mogao postati neprijatelj. ~ Publilius Syrus
Koriti svoga prijatelja privatno; pohvaliti ga javno. ~ Solon
Pročitaj više na:; Slatka Citati za djevojke; Funny Quotes najboljeg prijatelja; Best Friend Izreke i citati, a ja se nadam svim takvim cute najbolja prijateljica citate za djevojčice su u mogućnosti da vas shvate i podsjetiti tko posebnim your veza sa svojim najbolji prijatelj. Stoga je Share neke od tih citati sa svojim najboljim prijatelj i čine svaki dan užitak i noći čarobne!

No comments:

Post a Comment