Thursday 1 September 2011

Mladoženja vjenčanje zavjete

Hollywood, pa čak i filmovi Ljubav osim, brak u ne istomišljenika za hirovit i nije ružičasta putovanje cijelim putem! To je dug i navijanje ceste s preprekama i nimalo lako. Možda, to je razlog zašto postoji ta vjenčanje zavjete. These vjenčanje zavjete vam pomoći da se pripremiti za činjenicu da bez obzira što, morate biti tamo za vaš suprug i dati bezuvjetnu ljubav njega ili nju. For mladoženja vjenčanje zavjete, te obećanje vaš suprug cijeli život stvari. To međutim vrijedi za mladenku previše. Vjerujte mi ne možete priuštiti da igrati se s njima ako ne znate što se govori o, bilo da je mladoženja vjenčanje zavjete ili obrnuto!
Mladoženja vjenčanje zavjete Primjeri
Brak vjenčanje zavjete - # 1, ja (ime), odvesti (ime) biti moj (supruga), moj partner u životu i moja jedina prava ljubav. Ja ću njegovati naše jedinstvo i ljubav više svaki dan nego što sam učinio dan prije. Ja ću vas povjerenje i poštovanje, smijati se s vama i plakati s tobom, ljubavi vjerno kroz dobrim vremenima i loše, bez obzira na prepreke možemo suočiti zajedno. Dajem vam ruku, moje srce i moja ljubav, od ovog dana naprijed onoliko dugo koliko smo oboje će živjeti.
Brak vjenčanje zavjete - # 2, a ja, (ime), vas, (ime), kako bi se moj partner, ljubavi ono što ja znam od vas, i povjerenja što mi još ne znamo. Sam željno anticipirati priliku da rastu zajedno, upoznavanje (muškarac / žena) koje će postati i zaljubljenosti malo više svaki dan. Obećajem da ću voljeti i cijeniti kroz ono što život može nam donijeti.
Brak vjenčanje zavjete - # 3, (naziv), od ovog dana naprijed Obećajem vam te stvari. Ja ću se smijati s tobom u trenucima radosti i udobnost koju u vrijeme žalosti. Ja ću udio u svoje snove, i podržati vas kao što nastojimo postići svoje ciljeve. Ja ću vas slušati sa suosjećanjem i razumijevanjem, i govoriti na vas poticaj. Ja ću ostati vjeran naših zavjeta za bolje ili za lošije, u vrijeme bolesti i zdravlja. Ti si moj najbolji prijatelj i ja ću ljubiti i poštivati ​​uvijek.
Brak vjenčanje zavjete - # 4, (ime), uzmi, (ime), da se moja žena, i pred Bogom i ti svjedoci Obećajem da ću biti vjeran i istinit muža.
Brak vjenčanje zavjete - # 5, (ime), ja vas odvesti da se moj zakonito udata (suprug / supruga). Prije ovih svjedoka sam zavjet da volim te, i briga za vas sve dok smo oboje će živjeti. Ja vas sve grijehe i svoje snage kao što sam ja ponuditi vam s moje mane i prednosti. Ja ću vam pomoći kada vam je potrebna pomoć, i ja ću se obratiti kada mi treba pomoć. Ja vas odabrati kao osoba s kojim ću provesti život.
Kao što možete vidjeti ove su tradicionalne vjenčanje zavjete snimljen ispred župnik, većinu vremena. Sada vam napraviti stvari lakše s obzirom da mladoženja vjenčanje zavjete. Ovdje je nešto golicati vaše smiješne kost pored jednostavna vjenčanje zavjete spomenuto ranije.
Funny vjenčanje zavjete
Brak vjenčanje zavjete - # 1, Vi imate pravo na šutnju, sve što kažu može održati protiv vas, i imate pravo na nazočnost odvjetnika. Vi svibanj poljubiti mladenku sada.
Brak vjenčanje zavjete - # 2, Da, ja ću voljeti svim srcem od danas do smrti nas ne dio, pa ću joj ljubavi kada smo bogati, a kada smo i razbio u jarak, a kada smo 'ponovno u formi, a kada smo bolesnima, (Oh, ne možemo dobiti ovu završen brzo?)
Brak vjenčanje zavjete - # 3, Pastor: Hoće li joj se kao svoju ženu? ; Hoćete li joj ljubav cijeli svoj život? , Mladoženja: Da, ja joj uzeti kao moja supruga,, Da, ja ću voljeti cijeli život.
Pastor: Hoćete li ljubav kroz dobre i loše?, Da li ste sretni ili tužni?, Mladoženja: Da, ja ću volim kroz dobra i loša,, da li smo sretni ili tužni,, Da, morat ću i ja će se održati, samo kao što sam već rekao,, Da, ja ću volim joj sve moje život,, Da, ja ću je uzeti kao moja supruga!
To su neke od uobičajenih mladoženja vjenčanje zavjete i smiješno vjenčanje zavjete, koje, sigurna sam, odražavaju ozbiljnost i zabavan i lakši aspekt vjenčanja! To su ono što se normalno koristi! Ako su oduševljeni dovoljno, može se možete napraviti svoj vlastiti originalni vjenčanje zavjete!
Na primjer, možete koristiti stih iz pjesme i to ugađanje kako bi odgovarao vašoj situaciji. Ako to nije vaš cuppa čaj, može se možete dobiti inspiraciju iz popularne TV serije i kulture! Uostalom, ove mladoženja vjenčanje zavjete su trebali prikazati što ste vi i oni bi trebao biti originalan! Jeste li spremni riskirati onda? Uh Ups mislim zavjet!

No comments:

Post a Comment