Saturday 10 September 2011

Kokopelli Tattoo

Moja potraga za sebe izraziti i biti drugačiji me je dovelo do tattoo salon, odlučio sam koristiti moje tijelo kao platno za moj izraz. Ja sam htjela da biste dobili nešto smisleno i vrlo duhovna, tetovaža koja će upijati moje osobnosti.
Tetovaža slika koje sam vidio nije apel za mene, pa sam pitao djevojka radeći na tetovaža umjetnosti za tetoviranje savjete. Ona je predložio Kokopelli tetovaža. Kada je rekao mene o priče i mitove povezane s ovim petroglyph dizajn iz američkog jugozapada, bio sam zapanjen i htio znati više. Evo što sam našao u mojoj potrazi za saznati nešto više o Kokopelli tetovažama.
Kokopelli Tattoo značenja
A petroglyph od grbav flautist se mogu naći diljem američkog jugozapada, koja datira sve na putu natrag u razdoblju od 900 - 1400 AD. This flautist od Hopi plemena je široko cijenjen kao simbol plodnosti za život, usjeva, nade i ljubavi.
The Kokopelli, jer to gura je poznat kao, također smatra da je stvoritelj pakosti, i podvale, i jedan je od najpopularnijih plemenskih tetovaža gornji dio leđa.
Na jednom od priča, bilo je lijepo i uzalud djeva koji je odbio brak prijedloge svih mladih ljudi iz sela. The Kokopelli sakrio među grmlje i impregnirani prekrasne djevojačko koristeći trikovima. Mještana, nakon pokušaja uzalud saznati tko je otac djeteta bio smislio igru ​​u kojoj su pozvali sve mladiće za utrku i dobiti cvijet za dijete odlučuje očinstvo. Dijete nije htio prihvatiti ničije cvijeća, ali kada Kokopelli dao mu je cvijet je prihvatile, time udarili na odmor pitanje djetetovog oca.
Još jedna legenda također navodi da Hopi također upućeni na letjeti kao Kokopelli, jer je to letjeti bio poznat po svojim gorljivim prirode za razmnožavanje. Pojava Kachina plesači, sa svojim maskama, perje i bojanje, također sugeriraju da Kokopelli je insekt. Nekim legendama kažu da je Kokopelli je igrač gura flautu s vreća sjemena na leđima, a on okolo ide igrati svoju flautu, promjene zime u proljeće.
Predaka Pueblo Native American Indijanci vjerovali da su mogli čuti Kokopelli igrati svoju flautu u proljetni povjetarac. Seljani se koristi za pjevati i plesati cijelu noć kada su čuli flautu i svaki djevojku u selu će biti trudne u jutarnjim satima. The Kokopelli, također poznat kao Kokopilau, također je vjerovao da se Aztec trgovac, s naznakom leđa označava vreća robe i igranje flauta jednog način da skrenu pažnju. The plemenskih tetovaža Kokopelli ima različite legende i označava različite stvari različitim ljudima. Žene imaju problema zasnivanje se označiti s Kokopelli tetovaža u nadi da će im donijeti plodnost, dok je za druge to je osiguranje rast i prosperitet. Neki vole da se identificiraju s idejom putujućeg glazbenika.
Kokopelli Tattoo Designs
Originally Indijanci simbol slutnja podlogom flautistica, ova tetovaža dizajn je nadišao granice i pronalazi svoje mjesto na tijelima ljudi širom svijeta. Zglob i gležanj tetovaže tetovaže prikazom Kokopelli su iznimno popularni. Some prikazuju lik slutnja leđa sa raspršivač umjesto flaute i lovački poza.
Brojne su izvedbe od Kokopelli sa pozadina planine, doline, rijeke i polja, dok je poznato da se putujući glazbenik sadnog je, kako je otišao iz sela do sela. Pojedinci također imaju svoje osobne dodir ovom tetovaža dizajn tako da je miješanje s jelena ili kornjača, dok su ostali preklapaju slike sunce, zvijezde i mjesec s Kokopelli.
Besplatno duhovit narod, čak zamijenile flauta of the Kokopelli s instrumentom po svojoj volji. Instrumenti kao što su bongosi, gitare i violine su neke od varijacija koje su vidjeli. Kokopelli tetovaže za djevojčice su također vrlo uobičajene i tetovaža font također varira u skladu s postavkama. Biznismeni prikazivali su Kokopeeli Inn, Kokopelli Vinarija pa čak i Kokopelli Golf tetovaže na rukama i ramenima it očekuje donijeti prosperitet. Jugozapadnom američkih Indijanaca bili poznati za njihovo korištenje od svijetle boje poput crvene, žute i narančaste, tako da korištenje tih boja na tetovaže je vrlo čest.
The Kokopelli tatttoo je velika je primjer stare legende čineći njihovu putu u našem modernom životu u obliku body art. Dakle, ako razmišljate o uzimajući tetovaža jedinstven je Kokopelli tetovaža može biti samo jedan za vas. No, na umu da tetovaže su stalne znakove na tijelu, i ne mogu lako ukloniti. Prije nego se na tetovažu, vi svibanj želite dobiti privremeni tattoo učinio, a ako vam se sviđa, a zatim ići naprijed s stalnom jedan. Tattoo kontrola također je važan proces koji ne treba zanemariti.

No comments:

Post a Comment