Saturday 17 September 2011

Best Friend Quotes

Kažu, prijateljstvo je najbolji brod ploviti po. A zašto ne, od svih odnosa, ja vjerujem, prijateljstvo drži najbolje mjesto. Prijateljstvo ne zahtijeva predanost, niti imaju posebne očekivanja. Prijateljstvo je sve o dijeljenju najbolje i najgore dio sebe. Iako smo napraviti prijatelje s toliko ljudi oko nas, pa ipak najbolji prijatelj je netko tko je vrlo poseban prijatelj. Prijateljstvo citati govoriti o posebnim veze i ljubavi da svi mi dijelimo s našim najboljim prijateljem. Dakle, pomaknite dolje i uzeti pogledati na ove najbolji prijatelj citati.
Famous Best Friend Quotes
Prijatelj je onaj koji dolazi u kada je cijeli svijet je otišao van. - Grace Propovjedaonica
Pravi prijatelj je onaj koji misli da su dobra jaja, čak i ako ste napola puknut. - Anonimno
Dobrog prijatelja je veza na život - kravatu na prošlost, put u budućnost, ključ za zdrav razum na potpuno lud svijet. - Lois Wyse
Prijatelj nas prihvaća kao što smo mi još pomaže nam da budemo ono što mi treba. - Anonimno
Prijatelj je jedna od najljepših stvari koje možete imati, i jedna od najboljih stvari koje možete biti. - Douglas Pagels
Moj najbolji prijatelj je onaj koji donosi ono najbolje u meni. - Henry Ford
Najbolji prijatelji su kao dijamanti, drago i rijetki. Lažni prijatelji su kao što je lišće, naći posvuda. - Anonimno
Pravi prijatelj je onaj koji ide u kada ostatak svijeta izlazi. - Walter Winchell
Smiješan najboljeg prijatelja Izreke
Ljubav je slijepa. Prijateljstvo pokušava ne primijetiti. - Anonimno
Prijateljstvo se rađa u tom trenutku kada jedna osoba govori drugoj: "Što! Vi? Mislio sam da sam jedina. - CS Lewis
Muškarci kick prijateljstvo okolo kao nogomet, ali to ne čini da crack. Žene ga tretirate kao staklo i to ide na komade. - Anne Morrow Lindbergh
Uvijek sam rekao da u politici svoje neprijatelje ne možete povrijediti, ali vaši prijatelji će vas ubiti. - Ann Richards
Prijatelji: ljudi koji su posuditi moje knjige i postaviti mokre čaše na njih. - Edwin Arlington Robinson
We engleski su dobri u oprašta naših neprijatelja, on nas oslobađa od obveze ukusu naših prijatelja. - PD James
Protuotrov za pedeset neprijatelje je jedan prijatelj. - Aristotel
Vjerni prijatelj smijeh na svoje šale kada su ne tako dobro, i suosjeća sa svojim problemima kad se ne tako loše. - Arnold Glasgow H.
Slatka najboljeg prijatelja Izreke
Dobrog prijatelja je veza na život - kravatu na prošlost, put u budućnost, to je ključ za zdrav razum u svijetu potpuno lud. - Lois Wyse
Prijatelj mogu vam reći ono što ne želite sami reći. - Frances Ward Weller
To je jedan od blagoslova starih prijatelja koji možete priuštiti da bude glup s njima. - Ralph Waldo Emerson
Ima jedna prijateljica u životu svakog od nas koji izgleda nije zasebna osobe, no draga i dragi, ali proširenje, tumačenje, jednog sebe, samo značenje jedne duše. - Edith Wharton
'Tis veliko povjerenje u prijatelja da mu grijehe, veća reći mu. - Benjamin Franklin
Ukoliko to je vrlo bolno za vas kritizirati svoje prijatelje - ti si sigurno u to. Ali ako uzmete najmanji zadovoljstvo u njemu, to je vrijeme držati jezik. - Alice Miller Duer
Ne treba mi jedan prijatelj koji promjena kad sam promijeniti i tko kima glavom kad sam klimanje, moja sjena to puno bolje. - Plutarh
Za više najbolji prijatelj citati, glasi:, Slatka Best Friend Izreke, citati Funny najboljeg prijatelja, a popis najboljih prijatelja citati je prilično dugo i navedene su neke odabrane one za Vas. Dakle, koristite ove najbolja prijateljica za rođendan citate kartice ili ih jednostavno tekst na vaš dragi prijatelj.

1 comment:

  1. Željela bih sa mnom podijeliti javna svjedočenja o tome kako je isti čovjek kojeg sam vidio na ovom forumu nazvao Dr. Agbazar iz AGBAZARSKOG TEMPLE-a, upravo napravljen za mene, ovaj čovjek je upravo svojom magijom donio mog izgubljenog bivšeg muža u roku od 72 sata. Bila sam udana za svog supruga Alana Evansa, dugo smo bili zajedno i voljeli smo se, ali kad ga nisam uspio roditi 4 godine, napustio me i rekao da ne može više nastaviti, sada tražim načine da ga oporavim dok nisam vidio ovu stranicu dr. Agbazar na njegovu moć. Također mu se obratite za probleme kroz koje prolazite i provjerite vlastitim očima:

    ( agbazara@gmail.com ) ILI WhatsApp na ( +2348104102662 )

    ReplyDelete