Wednesday 14 September 2011

Najbolji citati ikad

Izreke su izjave i izrazi rekli ili napisali ljudi, koji odražavaju njihove postupke, stavove i iskustva. Većina ljudi moraju imati naići citati ili izjave koje se odnose na incident ili stav u njihovim životima. Dok je za neke pojedince, čitanje citati su način sjećanja nešto, postoje drugi koji traže citati koje mogu inspirirati da učine nešto u životu. Postoje također ljudi koji oslanjaju na poznate citate ili one izgovorila običnih ljudi pronaći smisao u svom životu. S tim na umu, neka nam se pogled na neke od najboljih citati ikad napisana ili je rekao o raznim aspektima života.
Best Quotes Ever o životu
Ovdje je popis života citati koji objašnjava neke od najdublje istine i smisla života. Možete pronaći neke više dobre citati o životu u članku najbolji citati o životu.
Jedini pravi neuspjeh u životu je neuspjeh pokušati .- Anonymous
Vino života čuva oozing kap po kap. Lišće života zadržati pada jednog po jednog. - Omar Hajjama
Život je ono što se događa s vama dok ste zauzeti čineći druge planove. - John Lennon
Vrhovni ironija života je u tome što rijetko tko dobiva iz njega živ. - Robert Heinlein
Život je nešto što bi svatko trebao probati bar jednom. - Henry J. Tillman
The prvi sto godina je najteže. - William Mizner
Život je ugodan. Smrt je mirna. To je prijelaz koji je problematičan. - Isaac Asimov
Pravi bolest strah od života, a ne smrti. - Naguib Mahfouz
Nije istina da je život jedan osuditi stvar za drugom, to je jedan osuditi stvar iznova i iznova. - Edna St. Vincent Millay
Moraš pjevati kao što ne trebate novac, ljubav kao da nikad nećete dobiti ozlijeđen. Moraš plesati kao nitko ne gleda. It's gotta dolaze iz srca, ako ga želite raditi. - Susannah Clark
Nije rasturati postoje dokazi u prilog ideji da je život ozbiljan. - Brendan Gill
Životni vijek je više nego dovoljno dugo za ljude da biste dobili ono tamo je to krivo. - Anonimno
Mi smo ovdje na zemlji činiti dobro drugima. Što su drugi ovdje, ne znam. - Matthew Arnold
Svrha života je borba dospijeća. - Dick Werthimer
Život je samo jedan prokleti stvar nakon druge. - Elbert Hubbard
Best Inspirational Quotes ikad
Ovdje možete pogledati neke od najvećih inspirational quotes koji doista će inspirirati, kao i motivirati da postignu nešto u životu. Ako želite pročitati nešto više inspirational quotes, ovdje je članak o kratkom inspirational quotes.
Hrabrost nije odsustvo straha, već sud koji je nešto drugo važnije od straha. - Ambrose Redmoon
Prvak je netko tko dobiva gore, čak i kada je ne mogu. - Nepoznat
Pokušajte da ne postane čovjek od uspjeha, ali čovjek vrijednosti. - Albert Einstein
Je sve u redu na kraju, ako to nije ok, onda to nije kraj. - Nepoznat
Kada se osjećate kao odustajanje, sjetite se zašto ste bili na za tako dugo na prvo mjesto. - Nepoznat
Da biste pronašli ono što tražite u putu života, najbolji poslovica od svih je onaj koji kaže: Ostavi bez kamena neprevrnut. - Edward Bulwer Lytton
Men's najbolji uspjesi dolaze nakon razočaranja. - Henry Ward Beecher
Best Love Quotes ikad
Ljubav je osjećaj koji mijenja našu perspektivu prema životu. Ovdje možete pogledati neke od najvećih ljubavi citati ikada napisanih. Možete pronaći još neke citati čitajući članak slatko citati o ljubavi.
Prava ljubav priče nikada nisu završecima. - Richard Bach
Ostariti sa mnom! Najbolje je još biti. - Robert Browning
Kada ste u ljubavi i ne dobijete ozlijeđen, to je kao rez ... to će izliječiti, no uvijek će biti ožiljak. - Nepoznat
Znate da ste u ljubavi kad vidite svijet u njenim očima, a oči svugdje u svijetu. - David Levesque
Ona je naučila reći stvari njenim ocima da i drugi otpad vrijeme stavljanja u riječi. - Corey Ford
Svatko može uhvatiti vaše oči, ali to traje neko poseban uhvatiti vaše srce. - Anonimno
Najviše rječito tišina, da se od dva sastanka u usta poljubac. - Nepoznat
Jednom u neko vrijeme, na sredini običnog života, ljubav nam daje bajka. - Nepoznat
Putovanje u ljubavi, možete dobiti gore. Zaljube i vam pada zauvijek. - Anonimno
Ljubav je netko nedostaje kad ste razdvojeni, a nekako osjećaj toplo iznutra jer si blizu u srcu. - Kay Knudsen
Prava ljubav dolazi tiho, bez bannera ili treperi svjetlima. Ako čujete zvona, dobiti vaše uši provjeriti. - Erich Segal
Neki ljudi dolaze u naše živote,, ostavi otiske u našim srcima,, I mi smo nikad nije isti. - Nepoznat
Najbolji citati iz filmova ikad
Filmovi su odraz stvarnog života i stoga, možemo naći određene dijaloge in filmova koji objašnjava život boljim. Bacite pogled na neke od najboljih filmskih citata.
Svaki čovjek umire. Ne svaki čovjek uistinu život. - Hrabro srce
Najveća stvar koje ćete ikada naučiti je samo voljeti i biti voljen zauzvrat. - Moulin Rouge
Počeci su obično strahovit i nastavci su obično tužni, ali to sve između toga, što ga čini sve vrijedno živjeti. - Nadam se da lebdi
Istina je ... JA je dao daleko moje srce davno, cijelo moje srce ... i ja nikada stvarno je dobio natrag. - Sweet Home Alabama
Volim te. Ja sam tko sam ja zbog tebe. Vi ste svaki razlog, svaku nadu, i svaki san koji sam ikad imao, i bez obzira što nam se događa u budućnosti, svakodnevno smo zajedno je najveći dan u mom životu. Ja ću uvijek biti tvoj. - THE Notebook
Bojim se svega. Bojim se onog što sam vidio. Bojim se što sam, tko sam ja. I najviše od svega ... Bojim hodanje iz ove sobe i nikada osjećaj ostatak cijeli život, onako kako sam se osjećao kada sam s tobom. - Dirty Dancing
Nadam se da ste uživali čitajući ovaj popis najboljih citata ikad rekao ili napisao. Kad god, vi osjećate tužno, demotivated ili srca slomljena, pogledajte na ove citate i ja sam siguran da će pomoći u donošenju osmijeh na vaše lice i novu svrhu u životu.

No comments:

Post a Comment